Vandaag 185 en 183 gereden. Dus hopelijk volgende week of anders half mei nog kans om nog L1 te worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoefff schreef:hoi!
De crosstraining was leuk!! We waren maar met z'n drietjes dus volop gereden. Vond ( en vindt eigenlijk) de afsprong echt dood eng maar verder ging het goed en heb ik goede tips gekregen, fijne man die instructeur!
Cheveyo schreef:inderdaad! gister was net weer te warm.
Michel...mag ik lastig zijn? kan je mijn hindernisbaan weer invoeren? dacht dat het een stuk zwaarder zou zijn maar ik doe graag mee. Of moet ik even een mailtje sturen?
Cheveyo schreef:omdat het hier een beetje uitgeschreven stond (op site misschien ook maar daar heb ik niet goed genoeg gekeken), dacht dat het met crosshindernissen was. Ligt aan mij hihi
Dank je wel!
MichelR schreef:Cheveyo schreef:omdat het hier een beetje uitgeschreven stond (op site misschien ook maar daar heb ik niet goed genoeg gekeken), dacht dat het met crosshindernissen was. Ligt aan mij hihi
Dank je wel!
Maar we hebben het wel op de crossbaan gepland. (maar gebruiken niet de hindernissen hoor denk ik nu, maar niets is veranderlijker dan een mens hé...)