Hailey vind ik ook een erg leuke naam. Hier ook nog een paar leuke: Hanna(h) Harmony Hayden Haylee/Hayleigh Haven (op zn engels uitgesproken) Hazel Hebe
Wat een prachtige kleur en tekening heeft ze, dat is nog eens mooi! Dat snoetje is om te smelten, mooie lieve oogjes ook. ...zucht.... ...smelt... Geniet!
Wauuuwiiee Mariska! Wat een prachtmeidje zeg! Sneu van dat liesbreukje, hopelijk kan het verholpen worden..
En een passende naam.. Hazel vind ik heel mooi.. Maar dan wel als heezel uitgesproken, op ze engels dus.. Of Hailey.. Heaven is ook leuk.. Er komen allemaal leuke naampjes voorbij!
Gefeliciteerd met dit knappe meisje! Precies de bestelde kleur en gelukkig alles goed gegaan met de geboorte. Met die liesbreuk komt het vast helemaal goed. Naar de lama oren (Pellie begon ) moet ik blijven kijken
gefeliciteerd. tis een echt prachtveulen Je bent echt een bofkont. alleen jammer van die liesbreuk, maar ik duim voor je dat dat snel beter word. Gaat ze eigenlijk een blijvertje zijn of gaat ze de verkoop in
Wow Mariska.... Ze is eindeloos gaaf! Gefeliciteerd hoor met je kleine meid! Ze is prachtig! Hoop dat met de liesbreuk alles goed komt Duim voor d'r....
Dank jullie wel!! Hier staan wat foto`s van vandaag: [KS-ITP] Valkbont Tinkerveulentje voor het eerst buiten 1 dag oud Heb haar lekker op het gras gezet, en ze deed net als een 'gewoon' veulen. (lekker rondjes rond mam rennen enzo). Heb er dus wel een iets beter gevoel bij, alhoewel de bult vanavond nog groter leek dan vanmorgen...
Hoi mariska; wat een mooi kind....super mooi getekend en dat andere komt ook goed.....en vind het een toffe naam Hazy....er zijn al genoeg heaven~s en bij dit bijzonder velen hoort een orginele naam.....dus toppie