Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bonte schreef:SuperRoos schreef:nee heb geen foto's gemaakt, zag natalia, bonte en teuntje zo actief flitsen dat ik dachtbekiek het moar
haha
Natalia en ik hebben niet geflitst
Heb maar een paar hengsten gezien, maar onze Piet heeft zich weer prima gedragen 
) Hij ontwikkelt zich ook steeds meer, vond hem eerder niet "zo", maar ik ga hem steeds leuker vinden.
) op m'n flaptop zetten! 
Ga gauw weer terug mijn digitale doka in en zometeen op tijd naar bed, ben kapot..

hoef voor hem niks uit te zoeken.. denk niet dat hij me dat in dank af zal nemen.
), Silas! Ik vind hem echt zooo mooi worden! Ook werd hij super voorgebracht! Ze deed alles heel rustig en het was gecontroleerd, super mooi tuig ook!

Baal ik net effe dat mijn foto's van jullie bij het uitdunnen al verdwenen zijn..
en op mijn stalhouder!!! beiden hebben het echt top gedaan! dat met maar 2 maanden(2x per week) trainen.

ziggy_janet schreef:Wow gafe foto van Silas. Hij doet het goed voor de kar, hij is zo stoer!