[TI] help swiebers "kledingkast" te vullen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: help swiebers "kledingkast" te vullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 13:40

winnitou schreef:
Er zijn zoveel mensen die spullen hebbenvoor swieber en swieb dat het natuurlijk veel te veel is. En er zijn ook spullen bij die niet voor dit paard te gebruiken zijn.
Is het een idee om in de buurt van Swieber een 2e hands paardenspullen markt te houden:
Iedereen weer een opgeruimd huis/zolder/kast geen overtollige paarden troep meer. Kun je weer de spullen vinden die je echt nog gebruiken kunt. En er komt geldt vrij om Swieb financieel te ondersteunen.

dat is zeker een slim idee!
maar laten we ons op het moment even focussen op swieber, we moeten eerst maandag afwachten en dan weten we meer...
het is moeilijk ik weet het maar het kan nog altijd mis gaan...

@ tyleysmily: is het zadel wat swieb zo graagw il, bij haar te bestellen?
en van de rekening vind ik super daar niet van maar misschien had je beter even kunnen wachten tot we het bericht hebben van swieb dat swieber weer thuis is. het zou een domper zijn als het allemaal niet doorging,
ik weet het dat is natuurlijk niet positief denken, maar hou dit wel in ons achterhoofd (het kan altijd nog mis gaan)

en voor iedereen die de bijdrage wil geven, meld even bij mij, dan zorg ik dat je het bankrekeningnummer (van die winkel) krijgt,
denk dat dat het handigste is toch??
laat maar horen als iemand en ander idee heeft...

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:39

sexy_back schreef:
winnitou schreef:
Er zijn zoveel mensen die spullen hebbenvoor swieber en swieb dat het natuurlijk veel te veel is. En er zijn ook spullen bij die niet voor dit paard te gebruiken zijn.
Is het een idee om in de buurt van Swieber een 2e hands paardenspullen markt te houden:
Iedereen weer een opgeruimd huis/zolder/kast geen overtollige paarden troep meer. Kun je weer de spullen vinden die je echt nog gebruiken kunt. En er komt geldt vrij om Swieb financieel te ondersteunen.

dat is zeker een slim idee!
maar laten we ons op het moment even focussen op swieber, we moeten eerst maandag afwachten en dan weten we meer...
het is moeilijk ik weet het maar het kan nog altijd mis gaan...

@ tyleysmily: is het zadel wat swieb zo graagw il, bij haar te bestellen?
en van de rekening vind ik super daar niet van maar misschien had je beter even kunnen wachten tot we het bericht hebben van swieb dat swieber weer thuis is. het zou een domper zijn als het allemaal niet doorging,
ik weet het dat is natuurlijk niet positief denken, maar hou dit wel in ons achterhoofd (het kan altijd nog mis gaan)

en voor iedereen die de bijdrage wil geven, meld even bij mij, dan zorg ik dat je het bankrekeningnummer (van die winkel) krijgt,
denk dat dat het handigste is toch??
laat maar horen als iemand en ander idee heeft...

Ik had tyleysmily al een pb gestuur. Een kleine bijdrage van mij kan in ieder geval op gerekend worden

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:52

Moderatoropmerking:
Ondanks de goede bedoelingen van iedereen, hier een slotje. Inzamelingsacties (over het algemeen genomen) zijn niet toegestaan op Bokt. Mensen die spullen over hebben, kunnen altijd per PB contact opnemen met de TS of met Swieb.