Wisky wat ongelooflijk romantisch zeg! Gefeliciteerd nog! leuke foto's van prada sita naar de kapper, spannend. Ik vind het altijd leuk om nieuw haar te krijgen.
zo net een wiskunde toets gemaakt, en waarschijnlijk zijn we nu vrij. Moeten eerst de scheikunde leeraar nog vinden.
Welkom Barmat de meesten kennen je al maar zou je jou en jou 'vlekken' paard nog even willen voorstellen
Oe, jullie gaan snel heejj
Maar bij deze:
Ik ben Barbara, 33 jaartjes, woon in Duitsland en ben in het bezig van een Geweldig Vlekkending genaamd Chestnut Boy ofwel Chad! Hij is een 3-jarige Tinkerruin die ik 3 weken geleden gekocht heb bij Tinkerstal Mc Cloud en waar ik heeeeel tevreden over ben.
Chad moet nog veel leren, maar is doodmak en super leergierig, hij pakt alles fijn op en hij is nu al mijn vriendje!
Zijn vriendje bij mij thuis is Bert, de shetlander
Verder getrouwd, geen kids maar wel veel diertjes!
Oh, heb net pas bijgelezen... Romantisch aanzoek op het witte paard..... *zucht* mooi hoor
Lang haar.... droom ik al eeeeuwen van! Maar het wil maar niet lukken mijn haar weigert langer te gaan dan schouderlengte, of net iets er onder. Heb nu nephaal ingevlochten, heb nu een staart tot op mn kont. Ikke blij. Jammer dat het niet los kan
hmmm...las net ergens iets over een broodje rookworst en guur weer is het ook al....lekker....en rookworst doet me meteen weer denken aan snert...hmm...misschien moet ik mijn moeder eens lief aankijken...hoe kan het toch dat niemand zo goed snert kan maken als je eigen moeder...
Zo ik ga ook eens proberen mee te lezen en te schrijven, wilde het wel vaker maar had telkens geen tijd. Ik zit nu in de ziektewet, dus heb ik wat meer tijd
Ik denk niet dat ik me voor hoef te stellen, maar bij deze een korte introductie. Ik ben Annelot Snip en 29 jaartjes jong en woonachtend in Opperdoes, Noord Holland. Ik ben in het bezit van de ggk dekhengst Ryon O'Malley en heb verder 2 bullterriers, moeder en dochter. Verder ben ik single, maar heb het toch veel te druk voor een vriendje
Morgen ook lekker naar de kapper, ik heb het nu tot net boven mijn schouders maar word er nu al gek van dus ik denk dat er weer een stuk af gaat. Ff horen wat de kapper voor ideen heeft.
Gaaf joh dat huwlijksaanzoek op het witte paard,. Erg leuk paard is gaweintje!
@annelot - wat een vreselijke mooie foto's in jouw profiel...maar ja...is natuurlijk een "eitje" met zo'n paard...WAUW! Toen ik hoorde dat Emily drachtig was van O'Malley had ik nog even gedacht dat het die van jou was....had dat Ryon ervoor niet meteen in de gaten
Maar toen was ik nog jong en onervaren....zo'n 4 maanden geleden
Leon die zich moet laten ingraven in de grond om een baby te krijgen terwijl de vliegen om zijn hoofd zoemen (en hij dus hysterisch gilt omdat hij een insectenfobie heeft)
Romm- die date met mannen met spinazie tussen hun kiezen...
Sita die een 4 uur cup-a soup vrouwtje is....
tk die een parttime job heeft als makelaar in belgisch onroerend goed...
rox die duidelijk nog geen tijd heeft gehad om vlekken op haar paardjes te schilderen...
prada die alleen maar toetjes eet.... en berdien die iets heeft met Muppets...
en ga zo maar door en door.. en dit is allemaal nog maar in de laatste 2 weken ofzo geleerd...dus wie weet wat er nog allemaal te leren valt....
Ik heb de gehoortest ook gedaan en ik hoorde goed!!!! terwijl ik juist weet dat ik niet goed hoor omdat ik vroeger vocht achter mijn trommelvliezen heb gehad en dus de hoogste tonen niet meer hoor. Rare test......