ik heb nieuws: ze wilde eiegnlijk toch gelijk gaan opereren. wildvlees wegsnijden enzo. maar dan wel gelijk met manitolinfuus etgen de dystrofie. dat is hetzelfde infuus als dat ik in mijn voeten heb gekregen en wat de hele aanleiding is geweest dat ik niet meer kan staan nu. ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik dat echt niet wil. ik heb nu 2 weken uitstel gekregen...
in die 2 weken moet ik 5 keer per dag mijn benen insmeren met dmso zalf. is voor betere doorbloeding(alleen het insmeren zelf al). en ze gaan mij die 2 weken volop behandelen. door alle pijn heen. nog meer dan dat ze nu al doen.
het was dat, of nu uitbehandeld zijn...
nu gaan ze over 2 weken weer kijken. als ik dan niets vooruit ben gegaan gaan ze alsnog dat wildvlees wegsnijden, en dan moet ik hier ook met ontslag. wel gaan ze kijken of ik in belgië of duitsland misschien nog behandeld kan worden... maar dat moet dan ook verzekeringstechnisch goed kunnen... pffffffff ik hoop zo dat het wat vooruit gaat he!!!
mijn ene teen lijkt minder dik te worden, maar de andere juist erger... demn! ik word nog eens echt gek hier!