Net weer bij Jes geweest, geen spannende dingen eigenlijk. Ze was blij me te zien, kreeg een kriebelknuffel en heb even met 'r staan kroelen. Tis zo'n schatje Ik denk zelf het weekend.
Date meegesleurd naar Jes, en Jes wezen checken. Druppels waren weer weggemoffeld, Jes stond naar me te loeren wat ik kwam doen. Wel vond ze de date erg aardig
He jammer, maar een goed teken dat de date interessant was (altijd leuk als het klikt! ) Gaat vast opschieten nu. Bij Darlah was ik het echt he-le-maal beu, die muts had ook allemaal harskegeltjes en slappe banden, en die waren ook opeens spoorloos Precies toen ik dacht dat dat eigenwijze veulen er nooit meer uit zou komen ( ) rolde hij er om half 2 's middags uit!
Date was leuk hoor, maar ik ken hem ook al 15 jaar We blijven gewoon stug door daten
Jessie stond niet meer apart, de kudde was uitgebroken (gevalletje "waarom ZIJ wel en WIJ niet??" ). ze stond wel meteen weer samen met haar beste vriendinnetje de Bels. Verder geen spannende dingen.
Zou maar zo kunnen, ze stond net helemaal apart van de kudde, met een druppel en een vulva die langer leek en ook leek open te staan. Jes was erg aanhankelijk en kriebelde mij al voor ik haar kon kriebelen Ga over een uur, anderhalf uur weer even kijken
Precieze dekdatum is niet bekend, ze is haar hele hengstigheid elke dag gedekt. Maar volgens vriendin waar ze staat is ze de tiende uitgerekend. Ik roep gewoon "de eerste week" van juli, ze is de vanaf 3/4 augustus gedekt, de hele hengstigheid door.
Ja, dat belooft nog wat voor de toekomst Ze krijgt nog een paar dagen, en anders gaan we over op drastische maatregelen *trekt wc-onstopper uit het vet*
Overigens is het hier ook erg mooi weer nou, zonnetje en licht bewolkte lucht