Mariel jammer dat je er niet bent. Had graag foto's van Jip gehad onder het zadel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Is toch voor de oefeneing en de gezelligheid.
Het is ongeveer 4 tot 5 km van stal. We laten het even afhangen van Connors conditie. Zaterdag ga ik denk ik wel even kijken. Tenzij Connor erg smerig is en ik de hele dag bezig ben hem schoon te maken. 

. Voor de toeschouwers vaak grote pret met paarden die weigeren nog een stap te zetten, achteruit het parcours afracen of ergens overheen springen terwijl ze erlangs of onderdoor moeten
.

chev KOMEN is echt gewoon voor de lol
dat was vorig jaar ook goed te merken en je kunt dus idd geen flater slaan
vorig jaar waren er ook genoeg die wel de proef met galop reden en de galop ook niet helemaal vlekkeloos ging
dussuh gewoon wagen is niet voor niks onderling en niet voor punten of zo
ennuh ff voorlezen kan daar ook vast wel iemand
Maar omdat ik met springen mee wilde doen
heb ikzelf de behendigheid maar laten zitten denk dat 3 dingen op 1 dag teveel van het goed is
(ook voor mij
)
en dan zondag zelf te gaan, want moet smeerpoets natuurlijk ook weer spik en span krijgen zaterdag enzo ...
ben zaterdag KLEDDERNAT geworden en losrijbak + ring was megablub dus moest nog ff snel naar wei verhuizen enzo
was wel beter
Cheveyo schreef:whahaha Mariel camera paraat!!
Lowara schreef:heeej gaaf man! weer een reunie dus! ( hoewel Jip toen nog in de buik zat) ben erg benieuwd hoe hij is, is toch een beebs van Glen King Hill of niet? ( dan MOET ik hem gewoon aaien natuurlijk)
maar ook heel lief hoor