[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:43

Ik denk dat het nu snel gaat omdat het net nieuw is,
nu maar zien of het ook levend blijft hier:)

Ik ga slapen moet er morgen vroeg weer uit!

Tot morgen, einde van de middag!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:44

Het gaat al hard idd!

Chivas op de cover, lief hoor! Lovers
Ik kan niet wachten tot ze hier ook weer rondlopen! (veulens Knipoog )

Zal mezelf ook voorstellen. Ik ben Marlijn, 17 jaar. Heb 6 Tinkers.. Merries Spirit, Missy, Blossom en Meagan. Hengst O'Bryan en hengstveulen Milo.. Foto's enz. staan in profiel! Blossom, Spirit en Missy krijgen dit jaar een veulen Lachen

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:44

Ik ga me ook maar even voorstellen:
Ik ben Raissa ben (nog) 19. Word 17 maart 20. Woon in Berg en Dal, vlakbij Nijmegen. Ik zit op de Pabo. Verder woon ik nog bij mijn ouders. Mijn vriend (john_1983 op Bokt) woont een aantal km verderop... In Budel, bij Eindhoven.
Samen met mijn vriend mennen we met mijn Tinkertje, Tyson. Verder rij ik hem dressuur matig en we houden enorm veel van boscrossen....
Mijn Tinkie staat in Groesbeek, 10 minuten stappen van het Reichswald, bos in Duitsland waar je uren kan rijden zonder iemand tegen te komen....heerlijk.
Foto's vind je in mijn profiel.
Nog vragen? Stuur gerust een PB.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:45

Wat doen jullie het liefste met jullie tinkers?
Ik vind de bosritten erg gezellig met z'n twee maar het poetsen ook
Vrijspringen is ook wel lachen want ik had eerst de bak afgezet loopt ze onder de balk door.. rolt die balk op der rug HELEMAAL bang xD

soms heeft ze van die dingen en dan herken ik mezelf er precies in hebben jullie dat ook?
Bv .. als ik verdriet heb ga ik naar saf maar ze kan mij dan niet troosten ze blijft dan net zolang drinken todat ik los laat met knuffelen

ik kan ook geen mensen troosten .. safari is lomp .. ik ben lomp xD allemaal van die kleine dingetjes die mij dan toch zo gelukkig maken Lovers

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:50

Ohhh volgens mij ben ik de oma van het topic Bloos! iedereen zet natuurlijk leuk zijn leeftijd erbij met voorstellen.
Heb ik niet gedaan, maar ik zal het nog even vertellen ik ben 40, niet verder vertellen he?
Jongelui oma gaat naar bed Slapen , morgen gaat de wekker weer vroeg af, dus ik wens jullie alvast welterusten en voor morgen alvast weer veel tinkerplezier gewenst.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:59

Ik meld me hier ook maar even...

Ik zal zo nu en dan meekletsen over Tinkers.
Ben geen vaste klepper op het i-net,hou ik niet zo van..ben meer een real life kletser Haha!

Ik heb een zwart/bonte ruin Quint van ongeveer 9 a10 jaar oud
Ik heb hem nu een jaartje of 6.
We rijden vooral recreatief in de bossen(we wonen in het bos).
Sinds wat jaren bitloos en dat gaat wonderwel goed.
Ik heb ook nog een bonte shet(Plákat) het maatje van Quint.

Ze staan beide aan huis in het bos of op de wei ietsje verder van mij huis.

ik heb wat opstartproblemen gehad met Quint maar denk nu de gebruiksaanwijzing een beetje door te hebben.

Doei, doei

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:03

Oma hihi, nou wordt dit jaar ook 33 dus dat schiet al aardig op maar inhalen zal ik je niet Knipoog.
Ben Nicole, heb een supergave Tinkerruin Kit van tegen de 1.60. Hij wordt dit jaar 5 en zijn vader is Pablo vd Bonte Parels, prachtdier! Nog geen jaar onder het zadel en we zijn heel langzaam dingetjes aan het bijbrengen. Nu licht het even stil door gezondheid van mezelf maar verder hebben we de grootste lol.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:19

Ik ben Liesbeth... Heb 2 tinkertjes momenteel... Een merrie van 8 jaar en een hengst van bijna 3. Foto's staan in mijn profiel....
En ik word alweer binnenkort 36 jaar.... Haha! Maar blijf het karakter houden van een 20-jarige Haha! Haha! Haha!

Merrie is beleerd onder het zadel. Rijd meestal recreatief met haar en ze loopt ook voor de kar. Met de hengst hoop ik dit voorjaar te gaan beginnen om hem te beleren voor de kar.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:23

Ik ben het liefste gewoon met Blue buiten onderweg. Lekker naar het strand en de duinen. Tegenwoordig zijn we ook in de bak te vinden, wnat we hebben het dressuren ontdekt. Vorige week hebben we onze eerste wedstrijd gereden. Ging niet geheel onaardig, al zeg ik het zelf!
Mennen doen we ook regelmatig. Dit jaar gaan we meedoen met de marathon hier.

Lydia64

Meld me ook even...doe morgen mijn verhaal wel,ga nu slapen..morgen weer vroeg op.

Cars

Oja...Ik heet Carry en blijf ook het karakter houden van een 20jarige Knipoog

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:25

haha oma janine Clown
ene cheveyo wees niet gevreest ik word deze zomer al weer 34 whaha Rock-on, dudes!
maar we gaan officeel voorstellen zeker OK dan!
oke ik dan ook maar even Clown
ik ben petruska ik ben dus 33 jaar ik heb een tinkerruin d-jee van nu op dit moment ong 156 hij word op 2 mei alweer 5 jaar
ik heb hem vanaf hij 9 maanden oud is en heb hem zelf alles geleerd en beleerd Knipoog
ik rijd met hem onder het zadel en ik men met hem Pling
we doen mee met onderlinge marathons en in de zomer ringsteken we Haha!
verder heb ik op dinsdag dressuurles en 1 keer in de maand springles
op zaterdag heb ik menles
en sinds van de week ben ik begonnen me meer te verdiepen in vrijheidsdressuur Cool
verder rijd ik geregeld met hem lekker buiten en door het bos en rijd lekker over het strand
ik ben nu voor de derde keer geopereerd aan mijn schouder en heb dus een jaar niks kunnen doen met d-jee Verdrietig
ik ben en blijf beperkt in mijn dingen maar zolang ik 1 keer naar dressuurles kan en 1 keer naar menles ben ik al blij dat is beter dan niks
en als ik een keer een goede dag hem ga ik naar het strand of bos
dus vandaar dat ik me meer verdiep in vrijheidsdressuur dan kan ik toch nog wat meer met hem doen ondanks mijn beperkingen+:)+
en dat is ook leuk voor de afwisseling OK dan!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:35

He wat leuk een topic om zo nu en dan wat leuks te vertellen!
Ook maar even voorstellen. Ik ben Cindy en heb een tinkerruin genaamd Spetter. Spetter is een grote vriendelijke reus van 1.63 Hij is de braafste tinker van de hele wereld! hahah lekker penny.
Ik ben 32 jaartjes jong en woon in het Noorden van het land. Spetter kan onder het zadel en voor de kar. We doen alles recreatief. Af en toe een workshop of training NHS, maar meestal blijft het daarbij. Ik doe van alles een beetje, maar vooral enorm genieten van mijn grote lieverd! Spet en ik zijn maatjes, zoals hij is er maar 1!

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:47

Zijn we diep in ons hart niet allemaal een beetje penny??

1.63? Das een heel paard.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:59

Sita_ schreef:
Weet ook niet of foto's mogen.. Nagelbijten / Gniffelen

Wel leuk al die veulentjes die schoppen! Volgend jaar kan ik het ook eindelijk eens meemaken.. Mijn eigen Tinkerbeebje. Lovers

Vanmorgen heeft mijn vriendje op Amy gereden.. Haha!
Wel een leuk stel toch.. http://img247.imageshack.us/img247/2718 ... my1sm0.jpg

wat nou, gaan jullie verhuizen naar easterein?? Lachen

maris... heb je zijn piemeltje ook gevoeld??? Haha!

voorstellen? ik ben pellie en de rest staat wel in mijn profiel Tong uitsteken

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:00

Kom me dan ook maar melden Knipoog

Ben Leonoor, 25 jaar. Mama van Josephine, van bijna 2 jaar oud. Thuis lopen er 5 katten rond (zie onderschrift).
Verder ben ik trotse eigenaar van Baggio, goedgekeurde tinkerhengst, heel origineel, zie onderschrift Haha!
Hij is onlangs gemeten op 1.66 hoog

Zal niet heel veel posten, voornamelijk lezen, houd alles tegenwoordig niet meer zo met alle drukte.

Iedereen duimen morgen om 11.17 en 11.37, dan loopt Baggio weer wedstrijd. Hopelijk komt hij met winst thuis Ja
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 03-02-07 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:00

hahaha jeeetje dacht dat de meesten niet zo snel wilden! hahaha Aaaach nieuwtje moet je maar denken! Knipoog
Probeerde toch al weer heeeel geinteresseerd 6 pagina's nog terug te lezen, maar neem advies van Leon maar aan...dat hoeft niet perse hier. Gewoon je kletspraatje vertellen als je dat wilt en nu lees ik net dat foto's ook mogen! Hartstikke leuk! Misschien sowieso handig om ergernissen te voorkomen om niet al te veel foto's achter elkaar te plaatsen maar gewoon linkjes. Ook niet zo erg toch om die even aan te klikken!?! Knipoog

Nou, zal me heel officieel ook even voorstellen...

Ik ben Annemarie, woon in Hoogezand (Groningen) en ben 35 jaar. Woon samen met Arjan en onze 3 hondjes (Kobus-Labrador van 11 jaar, Bo-kruising Staby van 13 jaar en Jessie - Cairn Terrier van 11 jaar) en kat Nicky van 11 .... ja ja, een huis vol bejaarde beestjes dus! Knipoog

Onze paardjes...

allereerst m'n grote kameraad INDY !
Officieel Indiana Jones. Gekocht in 2001. Echt liefde op het 1e gezicht Knipoog
Indy is een ruin, geboren in 1995. Echt een super super knol. Daar kun je de hele wereld mee aan.
Ik rij en men met hem.
Indy staat op stal met nog 8 andere paarden niet gek ver van m'n huis. We "runnen" die stal met 7 meiden in totaal. T'is een leuk plekkie voor ons en onze paardjes. We huren het, een grote rijbak, paddock van zo'n 35x35, een schuur met daarin 7 stallen en ongeveer 1,7 ha weide. Echt lekker plekkie.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LW3FYWIE
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UDX3YTSW

Dan hebben we nog Shathu, Reilly en Vincent...
die 3 knuppeltjes staan 's winters bij ons achter het huis in een paddock (en zomers een klein eindje bij ons huis vandaan op het land).

SHATHU is een Tinkerhengst van 1 jaar en nu zo'n 10 maanden oud. Ik zag hem op marktplaats toen hij een half jaar oud was en was meteen op slag verliefd. Na Indy nog niet weer gehad met een Tinker, hahaha. Dus je snapt het al. Ik moest hem zien (en stiekum in mijn hoofd al kopen Knipoog ). Gelukje...hij bleek maar zo'n 10 minuten bij ons vandaan te staan. 's Avonds direct gaan kijken en kopen Knipoog
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZE8CCMGU

En dan REILLY ...
Reilly z'n moeder is een Tinkermerrie. We kochten haar in januari 2005. Wilden haar wat verder doorrijden en dan een leuk plekkie voor haar zoeken. Nou dat 1e en 2e is gelukt, echter wel dik 1 jaar en 8 maanden later Haha!
Het bleek dat ze drachtig was, dus we hebben haar fijn bij ons gehouden. Leek ons hartstikke leuk om eens een veulen geboren zien worden (meesten van ons hadden een ruin dus tja) en we wilden Ramona niet verkopen zodat ze weer zou moeten verhuizen terwijl ze hoogdrachtig was. Reilly is 23 juni geboren ... we zagen direct dat papa niet een Tinker was geweest, maar ondanks dat waren we superblij met "ons kereltje".
Hij werd lichtbruin geboren en is nu, ruim 1,5 jaar later zo'n beetje wit...met alle appaloosa kenmerken. Gezien zijn bouw en uiterlijk zijn er steeds meer die zeggen "paps is ws een American appaloosa of iets dergelijks geweest".
Reilly dag na de geboorte ...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KR3BD7TS
En Reilly nu ...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WL3LYWBC

VINCENT is er als laatste bij gekomen...Hij is van Arjan, voor het mennen.
Vincent is een Welsh Cob van 3,5 jaar.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GHBKHYQD
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GNBXTVMU

Nou, dat was het eerst zo'n beetje Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:03

roosa schreef:
Ik wil ook zo graag een veulenkind Huilen maar mijn kerel is niet zo happig. Boos!
Heb,m al bezocht de heer die het zou mogen worden.
Maar nou gooit die vent van me roet in het eten.

Iemand nog ideeen hoe ik hem aan-in kan pakken Haha!

gewoon doen....??? wat heeft hij met jouw hobbie te maken? of is dat iets te kort door de bocht? Nagelbijten / Gniffelen
eejee en ik laten elkaar onze gang gaan met alle dieren, motoren en auto's maar zo zal het idd niet voor iedereen gaan.
wij hebben bijvoorbeeld geen kinderen, jullie wel hè?

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:06

Net terug van mijn werk dus eventjes bijlezen Haha! 't topic gaat al zo snel !
@ Silas, wat een heerlijk foto's van Cheerful Chivas! Echt genieten, die filmpjes zijn ook super! Wat froogt hij knap op he? Pling

Als iedereen zich toch al aan het voorstellen is doe ik dat dan ook maar Vork
Ik ben dus Marije, ik ben 15 jaar oud, wordt deze zomer 16 en ben dan eindelijk legaal Vork
Sinds 4 jaar verzorg/rijd ik een Tinker. Het is een ruin van bijna 9 jaar oud en hij heet Hendrik.
Het is echt een vreselijk eigenwijze knol, maarja! Daar zijn wij toch gek op hier?
Rijden gaat opzich wel goed! Nu wel iets minder doordat hij door het weer wat omstuimig wordt, maar dat gaat helemaal goed komen! Ik doe nu Havo 4 em werk bij de C1000, hierdoor kan ik lekker veel spulletjes voor Hendrik kopen Lips are sealed I
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 03-02-07 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:09

Ik zou in het voorjaar ook wel het getrippel van kleine hoefjes willen horen. Dan zal ik toch bij iemand anders moeten luisteren, aangezien Blue een ruin is.
Ergens vind ik dat dan wel weer jammer.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:13

Hoi Allemaal!!

Haha nee Pellie geen piemel gevoeld Haha! Maar toch heb ik het idee dat het een hengstje wordt.. Zoals Katinka laatst deed (Net doen of ze een hengst was tegen Ciara Haha!).

Weten jullie hier trouwens nog een leuke orginele merrienaam met een G... Heb me rotgezocht maar kom steeds op hengstennamen uit.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:14

hoii hoii,
ik zal me ook maar even voorstellen. ik ben montana, ik heb een hele lieve tinker merrie van 13 jaartjes oud, genaamd femke Lachen femke is 1.56, mooie maat voor mij Tong uitsteken ben zelf maar 1.62 m dus ja.. fem is echt super lief. en doet echt alles voor je Lachen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:18

Gonnie Vork

Nee grapje, even denken...
Guusje vind ik wel een lieve naam Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:23

Vorige veulen van Dewi heette Gabriëlla Clown

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:24

Guusje is wel leuk Lachen
paard bij mij op stal heet Geneve Lachen