Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Benzy schreef:Ik heb net het stukje gelezen van mijnheer Rob.
Naar mijn wel zeer bescheiden mening is het op deze manier plaatsen van zo'n stuk bijzonder arrogant te noemen.
Op deze manier ontneem je lezers de mogelijkheid om op het geschrevene van mijnheer Rob te reageren, omdat al bij voorbaat wordt aangegeven dat er geen reactie zal komen. De vraag kan dan gerechtvaardigd zijn WAAROM hij toch meent een stuk te moeten plaatsen. Is dat omdat hij nogal ingenomen met zichzelf is? Is dat omdat hij arrogant is? Is dat omdat hij lak heeft aan de mening van andere? Of is er een andere reden om op deze, sullige manier een stuk op Bokt te plaatsen?
Zoals in de eerste regel door de heer Rob wordt aangegeven is Bokt ook niet helemaal zijn ding.
Blijf dan weg mijnheer Rob.
Of sta open voor kritiek of andere reacties en geef daar een normale reactie op.
Op deze manier kunnen de lezers van dit forum beter net doen of het stuk helemaal niet is geplaatst.
Inhoudelijk wil ik dan zelf wel reageren, ondanks de wetenschap dat de heer Rob hier niet op zal reageren, op de stelling betreffende de ICV. De heer Rob meent te kunnen concluderen dat er iets geheim te houden is of er tegenvallers zijn binnen deze vereniging omdat er niet wordt gereageerd op zijn uitnodiging tot medewerking voor een stukje in zijn blaadje. Hoe arrogant kun je zijn. Het staat een ieder toch vrij om wel of geen medewerking te geven? Het tinkerwereldje is niet zo groot en misschien hebben de mensen van de ICV wel hele slechte ervaringen met de heer Rob. Misschien zit de vereniging niet te wachten op dit soort belangstelling. Bedenk als lezer zelf maar een reden om geen medewerking te verlenen. Maar dit schijnt toch niet tot de mogelijkheden te behoren volgens de redenatie van de heer Rob.
Zeer zielig om op deze manier een stuk te plaatsen met inhoudelijk dit soort persoonlijke, op niets gestoelde insinuaties. Bah mijnheer Rob, volgens mij moet dit veel beter kunnen!
Laten ze iid dit topic alsjeblieft sluiten....
Ik geloof nl in bijsturen, zowel door moderators als door gebruikers onderling. Op voorhand continu onderwerpen afkappen is niet mijn ding, men moet de dingen kunnen blijven bespreken