Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nouja....beschouw t als een reïntroductie
Miirthe schreef:Snowdon; Dat blijft toch wel de mooiste!

Auky schreef:Miirthe schreef:Snowdon; Dat blijft toch wel de mooiste!
Heejoh, zomaar zie je Stippies over het hoofd!
Haha nee hoor, je hebt gelijk, Snowdon blijft ook echt een favo van mij. Dan maar Snowdon, Brychan staat hier toch al op stal
echt heel lachwekkend Caira schreef:ja die kennen we! Ik had veel contact met zijn eigenaresse toen hij stippen begon te krijgen, ze was helemaal perplex. hihi
Brychan_Gwri schreef:Caira schreef:ja die kennen we! Ik had veel contact met zijn eigenaresse toen hij stippen begon te krijgen, ze was helemaal perplex. hihi
Whaha, kan ik me voorstellen, ik was op mijn beurt erg verbaasd te horen dat ie ze ooit niet had
! Wat leuk zeg!! Ik zou graag eens en keertje langskomen om hem eer eens te zien ik mis m
...
tis bijna vakantie dussee...alle tijd
Brychan_Gwri schreef:Dan is het een zeer toepasselijke naam!Brychan is trouwens Iers-Gaelic voor gestipt

Zag net Black Shadow, die is toch wel erg kwijlen zeg! Brychan_Gwri schreef:Als ik mocht kiezen zou het Keltic zijn, van Nina (heet ze zo op Bokt?) en tussendoor van Renata geweest, en binnenkort van mij!Kan men geluk niet op! Niemand schijnt hem hier verder te kennen? Zal maar ff een fotootje laten zien dan?
![]()