[TI] Tinkers in Horse & Co

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: Tinkers in Horse & Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:21

ik vind die vooroordelen die genoemd zijn dus best meevallen... over het algemeen is het ook zo maar ze lieten ook zien dat tinkers niet altijd iets voor kinderen zijn, vanwege hun kracht en eigenwijsheid.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:50

Ik hoorde dat degene die ze uitgezocht hebben, Banash, een zoon is van Cartouche. Dat is mijn favoriete fokmerrie van de Irish Tinker Stable. Moet zeggen dat hij kwa uitstraling enzo ook veel van haar weg heeft, leuk!!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:40

Mariska_28 schreef:
Ik hoorde dat degene die ze uitgezocht hebben, Banash, een zoon is van Cartouche. Dat is mijn favoriete fokmerrie van de Irish Tinker Stable. Moet zeggen dat hij kwa uitstraling enzo ook veel van haar weg heeft, leuk!!

mooie merrie he.
cartouche is ooit van mij geweest en net als banash twee prachtige en lieve paarden dat is zeker Clown

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:40

Ben natuurlijk meteen op site ITS wezen loeren, zware hals zit er op die merrie zeg. 1e premie behaald. Weet je ook wie de pa is van Banash?

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:09

nope de moeder van bansh is op 2 jarige leeftijd direct uit ierland gekomen daar was zij al gedekt door een voor ons onbekende hengst

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:23

Nou, dan is het ongetwijfeld een mooie hengst geweest, en een goeie combi. (Maar ze waren er wel vroeg bij Lachen ).

leintje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:04

ik vond alle tinkers veel te duur voor wat ze konden en ook qua uitstraling. Ze waren allemaal erg dik vond ik zelf, de merrie s hadden bijna geen voorpluk! ik zou dna ook voor nr 2 gegaan zijn, maar ook die was erg dik

maar ik vond het programma ook erg slap, ik denk dat deze mensen niet echt goed zijn ingelicht over deze paarden (dit ras) en denk ( hoop het niet voor ze) dat de tinker hun nog erg in de maling gaat nemen, ze dachten nl volgens mij echt dat een tinker alleen maar lief is en ze waren zelf ook erg lief voor het paard, wat op zich niet geeft ,maar ik ben bang dat ze toch wat te weinig ervaring hebben, want zo makkelijk liepen ze alle 3 niet met het jonge meisje.

ook raar eigenlijk dat er weinig informatie uit ging naar het ras , het programma had verder weinig inhoud.

maar ja wel leuk om te zien natuurlijk! Lachen

hopelijk hebben ze een goede keus gemaakt .Ik zou ze alle 3 niet hebben uitgekozen hihi, ik wil geen ruin haha , en de merries vond ik persoonlijk niet mijn type tinker om te zien.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:23

ahh 3 'bekende' tinkers dus hihi

Ik heb de aflevering niet gezien, maar herkende net op de vorige pagina Jamy... jammer dat die te koop staat. Een Ach gut voor de eigenaresse!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:25

Juultj schreef:
Ierepier schreef:
Het begint om zulke onregelmatige tijden dat ik ze gewoon vergeet. Shid, vergeten te kijken.. zoals vandaag dus. Nagelbijten / Gniffelen
Vorige keer had ik wel gezien. Mooie KWPN-ers. Ja

Als je naar www.horsecompany.nl gaat en bij Uitzending gemist klikt kan je de hele aflevering nog bekijken als je dat wilt! Lachen

Dankje. Ja

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:27

Ik heb de aflevering ook gezien.
Ik vond ze maar niks, maar ik hou ook niet zo van tinkers over het algemeen Bloos

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:34

Als ik de afleveringen wil bekijken blijft het filmpje steeds hangen wie weet hoe dit komt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:36

rozahorse schreef:
Als ik de afleveringen wil bekijken blijft het filmpje steeds hangen wie weet hoe dit komt

heb je lage kwaliteit genomen? bij hoge gebeurt dit ook bij mij

lage werkt het uitstekend Haha!

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:37

Wat een vraagprijzen mensen!!
Nou hadden die mensen me ook een budget zeg, zou je dan normaal niet met zo'n budget naar een Tinkerstal gaan, of zie ik dat verkeerd?
Maar met een budget van rond de €2500, zou je bij hun dan ook een mooie tinker vinden?

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:44

Anky mist nu mooi een stukje van haar bak haha :p .. paardje liep er zo doorheen .. ik vond het echt leuke tinkers was best een moeilijke keuze volgens mij ..

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 01:13

Jamy is die zelfde week ook heel goed verkocht naar hele leuke mensen..

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:27

klopt alleen niet zo veel van tijdens het programma, degene die als eerst van de trailer af kwam was niet dunla maar banash en de tweede was wel dunla. Tijdens het stappen aan de hand ging het wel weer in de goede volgorde.

In het programma zeggen ze dat het paard al zijn hele leven van dezelfde eigenaar is ( is mijn mentor), hoe zit het dan met Toushie die zegt dat ie bij haar vandaan komt??

Karen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:42

Ik kan de afleveringen ook niet kijken. Heb wel geluid maar het beeld is heel raar. Net of dat een soort opname is met apparatuur waarmee je warmte kan zien.

Wie heeft die ook en heeft een oplossing?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:44

TeeGee schreef:
Ik kan de afleveringen ook niet kijken. Heb wel geluid maar het beeld is heel raar. Net of dat een soort opname is met apparatuur waarmee je warmte kan zien.

Wie heeft die ook en heeft een oplossing?

ben je bij lage kwaliteit aan het zien! bij sommige gaat het anders niet

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:48

Beide doen het niet. Andere aflevering ook niet...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:12

waar kun je de afleveringen van horse & co bekijken? k kan de site niet vinden...

[edit: gevonden. Ben echt n muts Clown ]

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:37

ik vond dat meisje nog iets te klein en ielig om een tinker te bereiden. 'Hij is sterk' JOH je zit op een tinker.. en dan die anky die 2e tinker loopt dwars door de bakrand heen ' Hij kan in iedergeval wel goed springe' Frusty

gaelic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:27

dit pringen gaf meteen wel aan hoe een tinker te vertrouwen is hij bleef meteen staan en had geen schrik . mijn tinker blijft al staan als ik scheef in het zadel zit ,bang dat ik er af val super he!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:45

mijne zou dat dan weer wel doen Knipoog. Een tinker kan te vertrouwen zijn als je het zo bedoelt, niet elke tinker is zo cool in het koppie als er gezegd wordt Knipoog.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:51

Hahahaha nee, Tinkers zijn geen brave robots die nooit wat doen Nagelbijten / Gniffelen heb er ook één staan die niet aan dat beeld voldoet Ja

Kan het helaas niet kijken, geloof dat er Windows Media Player gevraagd wordt op de site en jaaaaa.. dat zit niet op een iMac. Beetje jammer weer, zouden meerdere afspeelmogelijkheden moeten zijn imo.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:12

cavia schreef:
klopt alleen niet zo veel van tijdens het programma, degene die als eerst van de trailer af kwam was niet dunla maar banash en de tweede was wel dunla. Tijdens het stappen aan de hand ging het wel weer in de goede volgorde.

In het programma zeggen ze dat het paard al zijn hele leven van dezelfde eigenaar is ( is mijn mentor), hoe zit het dan met Toushie die zegt dat ie bij haar vandaan komt??

Karen

eerste zal wel een foutje zijn geweest.,
banash zijn moeder is jaren geleden van mij gweest voor ze naar de irish tinker stbale was verkocht.
banash is als veulen op een leeftijd van 6 maanden aan de nu zijn vorige eigenaar verkocht. waarvan in het progamma word gezegd dat hij al zijn hele leven van dezelfde eigenaar is.
de foto van banash als veulen hangt bij ons nog in de huiskamer. zo zit het dus Knipoog