Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
: 06-1395 45 35 beantsje schreef:Maris, kan ik die mail met info ook ontvangen?
Citaat:Aan alle leden van ICV,
Zoals u hebt kunnen lezen in de laatste Top Cobs organiseren wij op 15 oktober a.s. een rit voor ruiters in de bossen bij Zuidlaren.
We verzamelen om 11.00, en vertrekken ongeveer om 11.30.
De rit is zowel voor beginnende als gevorderde ruiters, en zal zo`n 2½ á 3 uur duren.
Als het weer het toelaat hebben we halverwege een lunchstop alwaar zelf meegebracht eten/drinken genuttigd kan worden.
De tocht voert langs heideveld en door bossen en het zal zeker weer een mooie rit worden!
De weersvoorspellingen lijken ook gunstig!
Kortom.........alles wat nodig is voor een mooie en gezellige rit lijkt aanwezig!
Opgeven kan bij Mariska Doorn, via mail medoorn@home.nl of telefonisch 0599-239106.
We vertrekken vanaf de parkeerplaats tegenover Huifkarverhuur de Borg, Borgweg 37 in Schipborg.
Routebeschrijving:
Vanaf de N34, afslag Zuidlaren. Richting Zuidlaren (Zuidlaren in), voorbij Shell naar rechts richting Schipborg (staat aangegeven) en dan kom je na een paar kilometer vanzelf bij die parkeerplaats.
Met vr. groet,
Bestuur ICV
Coco_Dipsy schreef:is de afrit bij Zuidlaren weer open.
Balen dat ik niet mee kon... Ziet er gezellig uit. Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn... KootMiraDrum schreef:Leuke aan elkaar gestitchte foto!! 4e van rechts is jouw knollie toch, Mariska_28? Mooooooooie brede boeg heeft ze, daar vallikop.
)