Wat leuk al die complimentjes...Maar wat voor zadel heb je op Celtic liggen? Ik heb een boomloos zadel gekocht en die ging ook aan de schuif, ik baalde vreselijk, omdat ik dacht: heb ik weer! Past ie niet. Maar toen keek ik op boomloosrijden.nl en daar stond een heel herkenbaar stukje. Ook dat het zadel ging glijden en dat ze dacht: ik rij niet meer op dit ding. Maar ja, het zit toch ook wel heel erg lekker, dus toch volhouden en na een week of twee ging het beter. Bij mij dus netzo. Ik rij er nu twee weken mee en gisteren lag ie voor het eerst echt als een huis. Gelukkig, want Siroc was enorm aan het klieren.
Het zadel moest zich nog naar het paard vormen (ook wel weer logisch op zich...), maar ik vind boomloos echt een aanrader!!! Ik heb geen verstand van zadels, maar merk echt dat dit lekker zit.
Wel grappig, bij mij was hij in het begin ook aan het klieren met opzadelen
Gaat wel weer over hoor!!! Ze zijn nog maar 3 he!
Succes meid, had ik al gezegd dat ik Celtic ook erg mooi vind?! 
@ CarS: ik heb net even je link van beestenboel aangeklikt...
jaloers op het bos waarin je woont!!! Super! Jouw Tink mag er ook zijn hoor
!
. Ik kan ook niet met Sirocco op les, want heb geen trailer...
Maar van het durrep Riep heb ik nooit gehoord....
He Flicka, jij liet toch Sox dekken??? Is dat nu ook gelukt??? Haha, Riep is Gronings voor Zeerijp, dat ligt bij Delfzijl, Appingedam in de buurt. Tegen Loppersum aan. "Helemaal" in het hoge noorden
En ben nog steeds supertrots!!
Hahaha! Een sprongetje op zijn tijd vind ik nog wel leuk!