Volgens mij worden veulens pas na de 4e maand normaal geent, dus daar zullen ze op de keuring niet naar kijken, maar dat weet ik eerlijk gezegd ook niet zeker, hoe daar de normen voor zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pellie schreef:de jonge hengstenkeuring lon?
volgens mij kijken ze niet naar de kleur TL, miss kan je een hoofdstelletje lenen?
Tinkerloos schreef:Mijn tink is gekeurd nog voor dat er verschillen in type werd gemaakt.
Dus ze is gewoon een tinker.
Maar als ze nu naar de keuring gaat,word ze dan ook ingedeeld in een bepaald type? En komt dat in haar paspoort?
(ik gok op Vanner)
Keevagirl schreef:Ja, leuk, Barokkie, en Keeva doet deze keer niet mee, dus dan is het dagkampioenschap gewoon voor jou en Dewi![]()
![]()
![]()

Chubby schreef:Nee, weet echt nog niet zeker of ik kom.. Is geheel afhankelijk van het formaat buik..
Ik hou me daar echt aan dit jaar. Leonoor schreef:WenK schreef:Je mag voor zo ver ik weet gewoon met een gewoon hoofdstel komen, mits je de neusriem er af haalt.
Ik vraag me alleen af (voor de kenners:)... Femke is nog niet gekeurd als ik het goed begrijp? Als Jinty aan de voet van de moeder gekeurd word is het dan een stamboekveulen? Ik dacht namelijk eigenlijk dat de merrie voor het dekken al ingeschreven (en gekeurd) moest zijn voor het dekken, net zoals dit met de hengsten het geval is, om een stamboekveulen te hebben ipv een registerveulen.
No offence hoor TL, ik vraag het me gewoon af...
Even offtopic, maar een merrie die in dit seizoen wordt gedekt (met dekbon) en dit jaar ingeschreven wordt, dus gekeurd, krijgt volgend jaar volgens mij gewoon een stamboekveulen.
Had alles al ingevuld, maar zat nog te twijfelen over Lisje. Heb nu besloten om gewoon te gaan en we zien het wel... Chubby schreef:Waar vind ik de sluitingsdatum van de keuring in Etten-Leur?

Chubby schreef:Waar vind ik de sluitingsdatum van de keuring in Etten-Leur?
) misschien kan Bonte voor je kijken?Tinkerloos schreef:Dat moet ik vermelden op het formulier,maar hoe kom ik achter mijn lidnummer?
(en is dat voor merrie en veulen gelijk?)