[TI] Iemand bekend met stal Vegilin van Claerbergen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: Iemand bekend met stal Vegilin van Claerbergen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:04

omdat de stal zoals die was niet meer bestaat volgens mij, morgenavond is ze weer terug dan zal ik het vragen

Fiorile

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:46

Misschien loop ik achter hoor ofzo, maar ben ik nou de enige die opmerkt dat het adres van deze 'nieuwe' stal hetzelfde is als het adres van Jean haar stal????

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:51

jacky, dat is ook zo, gaan samenwerken, zoals vermeld op tinkerpraat

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:51

Nee dat klopt hoor, Op tinkerpraat staat de uitleg ervan.

Fiorile

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:08

oh, en laat ik nou net tinkerpraat zo goed als niet volgen.......

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:30

Ik volg tinkerpraat ook niet maar ben wel benieuwd, misschien hier ook een kleine uitleg? Alvast bedankt

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:15

Zoals veel van jullie niet weten [maakt ook niet uit] ben ik al 6 jaar een erg goede vriendin van Ellis Mollema, Stal vegilin van Claerbergen, heb mijn 1e paarden daar gekocht en door omstandigheden ben ik dat later zelf in Ierland gaan doen, voor de buitenwereld was het alsof ik geen contact meer had met Ellis, maar we zijn al die tijd vriendinnen gebleven al was het dan niet bekend aan wie dan ook, als een van ons de ander nodig had dan waren we er.

De laatste tijd is er nogal wat geschreven over de fam. Mollema, ik ga er niet op in wat er is gebeurd en waarom, als iemand dat wil weten kun je altijd zelf met Ellis bellen.

Wat wel zo is is dat Ellis en haar vader zakelijk niet verder gaan, Stal Vegilin van Claerbergen zoals die was, is niet meer, als je nu op de site van Tinkerhorse.nl kijkt zul je zien dat er al wat veranderd is, er is weer aanbod maar er staat een ander adres bij en de rest wordt komende week aangepast, lukte gisteren allemaal niet sorry daarvoor, wou dit gisteren al plaatsen. Er komt een nieuwe stal. de naam staat al op de site, Claddagh Stables en de site wordt http://www.gypsycob.eu

Sinds Ellis weg is bij haar eigen plek [vanaf eind februari], is ze hier en we hebben een soort van samenwerking waarbij we allebei geholpen zijn, Zij gaat zich bezig houden met voornamelijk de paarden en kan als het hier druk is af en toe bijspringen, en ik kan me richten op appartementen en koffie en thee schenkerij, en kan bij de paarden wat bijspringen indien nodig. Ze heeft wel nog haar eigen huis.

De ruimte en stallen en weides zijn hier al en dat is voor de paarden die voor de verkoop zijn handig en zo heeft het voor mij ook voordelen want nu wordt de ruimte die over was door de verkoop van mijn paarden nuttig gebruikt en dat is voor mij ook gunstig.

Wat ook een voordeel is, is dat er altijd iemand hier is, als ik naar Ierland kan is Ellis hier, bij de paarden en de kinderen [als ze niet meegaan] en zoals vandaag, ik heb Ellis vanmorgen naar schiphol gebracht, ze is naar Wales naar haar vriend, dan ben ik hier voor de paarden van Ellis, dus we hebben er allebei profijt van en buiten dat is het erg gezellig, we doen wel allebei ons eigen ding maqr zoals vorige week dat we naar Engeland gingen om nieuwe paarden uit te zoeken, dat is erg leuk om samen te doen [al zal ik dat de komende tijd niet vaak kunnen omdat ik hoop het hier erg druk te krijgen], volgende week komen de nieuwe paarden al hier en dan kan alles beginnen.

Ik hou ook gewoon mijn eigen website, dit is iets wat extra is

TinkerRyan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:19

Aha, ik volg het praatje ook niet maar ben blij dat ook "wij" nu weten hoedat het zit.

Ik kan begrijpen dat jullie niet meer de zelfde naam houden, die was tenslotte niet altijd even goed

En nu maar met een schone lei beginnen
SUCCES!!

Siobhaun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:15

Bedankt voor de uitleg.
Heel veel succes allebei!!!

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:11

Hé wat leuk dat jullie samengaan.
Heel veel succes met de nieuwe start van het bedrijf.

Angel_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:32

Ook ik wens jullie heel veel succes met het nieuwe bedrijf!

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:08

Bedankt voor de uitleg. Heel veel succes allebei en misschien kom ik nog eens een kopje thee drinken.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:19

Verdwijnt Gipsy-Spirit nu dan ook Jean en wordt het gezamenlijk een nieuwe stal onder de nieuwe naam?

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:02

Jean, bedankt voor je uitleg. Dat scheelt weer een hoop vraagtekens en dus gespeculeer.
Nou, ik wens jullie veel succes.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:11

flicka ik denk dat dat gescheiden blijft zie deze zin.

Citaat:
Ik hou ook gewoon mijn eigen website, dit is iets wat extra is

Jean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 04:32

flicka schreef:
Verdwijnt Gipsy-Spirit nu dan ook Jean en wordt het gezamenlijk een nieuwe stal onder de nieuwe naam?

Flicka, Gipsy spirit blijft zoals het is, er staat wel een link op de site van de nieuwe stal , maar dit is iets wat ernaast komt.

Bedankt allemaal voor jullie reacties

_sylvia_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:00

riona schreef:
Bedankt voor de uitleg. Heel veel succes allebei en misschien kom ik nog eens een kopje thee drinken.

Mag ik zeker wel mee

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:27

Voor de thee of voor de paardjes

RoosG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:23

Hey Ellis en de rest,
veel succes met de nieuwe stal.
Leuk dat jullie gaan samen werken.
we komen zeker nog een keer kijken.
kus Roos

gaelic

iemand bekend met stal Vegilin van Claerbergen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 13:50

hallo Ellis wij hebben sinds een oktober 2005 Gaelic van je mogen kopen we zijn er nog steeds erg blij mee ,maar wat andere schrijven over jullie is net als in de auto handel ,er is altijd strijd onderling!
want zij zijn altijd beter!
nou bij ons is allessuper gegaan en de dvd word nog vaak bekeken ,nu uitgebreidt met filmpjes van nu! .maar als je voor jezelf een eigen stal gaat beginnen wil je dan het nieuwe adres vermelden dan kunnen we je blijven volgen in je paarden wereldje groetjes !
Ook van GAELIC!

riona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:25

Misschien een rare vraag maar is de vader van Ellis verder gegaan onder de naam mc cloud. Zag daar eeneens advertenties van en had die stal nog nooit eerder gezien. Maar misschien is dat wel heel iemand anders hoor, vandaar deze vraag.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:29

Ik kreeg ook dat idee omdat die ene hengst toch zo heet? Als je een merrie koopt kreeg je daar een gratis dekking van of zoiets...

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:53

Ja dat is de vader van ellis die daar verder gaat, is ook nog op het oude adres. Net als ellis verder gaat op het adres van jean.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:20

Ja dat is idd zo, de paarden hier komen komende week,

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 07:40

Ik ben benieuwd naar de nieuwe Tinkers!!!