Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
roosa schreef:Met gangen werk is het makkelijk voor mij om een algeheel plaatje te krijgen.
Ik kan zien hoe hij beweegt,ik kan goed naar zijn benen kijken,zijn rug,hals houding,schouder partij,enz kortom ik denk dat ik het dan gewoon beter kan zien![]()
![]()
Daar kom ik voor,van een fotootje is het moeilijk beoordelen, ik wil de mannen in beweging zien![]()
![]()
Tinkermuts schreef:ik laat hem voorbrengen, als ik het zelf doe kun je me opvegen
ik ook niet hoorTinkermuts schreef:ik laat hem voorbrengen, als ik het zelf doe kun je me opvegen
Cheveyo schreef:De tijd wordt wel een probleem als de middag is voor de 1- en 2-jarige hengsten en de goedgekeurde hengsten met hun show daarvoor nog alles moeten laten zien. Lijkt mij ook wijs om beide dingen te zien maar ik denk dat er keuzes moeten worden gemaakt qua tijdindeling.
Balen irish, maar volgend jaar weer een kans 
snowdon schreef:Je wordt met de hengstenshow altijd bijna doodgegooid met flyers
ik zie ze altijd alleen van dezelfde bekende hengsten, maar van nieuwelingen of onbekendere niet 
maarja misschien wel t best de gangen te beoordelen.
Heb ik overal
bij regionale of belangrijke wedstrijden/ shows/ keuringen enz enz
maar ga ook bij de hengst thuis kijken
en daar kan ie dan ook nog los in bak of onder zadel geshowd worden 
en een hengst in eigen omgeving is ook anders dan op show enzo en je ziet evt ook waar je merrie komt te staan als je haar daar wil laten tijdens dekken.
dan ga ik toch wel kijken
dobbel schreef:Ik vind een foto nog wel eens vertekenen, maar goed ieder doet het op zijn eigen manier,
Ik zoek nu voor het eerst een hengst en weet nu al wel wat ik ongeveer zoek,