Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en hengsten te komen kwijlen. Verjaardagen komen 's avonds wel
Hij wordt twintig en we vieren feest 
Tinkermuts schreef:haha, Romeo al te wit, gaan we het maar niet over de mijne hebben, die is pas wit
Ik vind Romeo zo vanaf de foto's niet spectaculair, en dan valt me dat witte nog eens extra op.
snowdon schreef:Ik kijk niet zo gauw naar kleur... Het beste paard heeft geen kleur

vos op zich ook niet (of tmoet koffievos zijn) en van speciale kleurtjes als Falcon ben ik ook wel weg, maar eenkleurig vind ik bij een tinker dan weer niet zo mooi. ik ga ook normaal niet voor veel wit, maar ook niet voor veel kleur (50/50 is perfect
)
) snowdon schreef:Ik kijk niet zo gauw naar kleur... Het beste paard heeft geen kleur

) Ze wil hem heeeeel graag zien en hoopt ook dat hij die kunstjes gaat doen, die ze op je site heeft gezien.Citaat:- Frenia met vriend en moeder en camera
- Koen van Hippolacta met hengsten Zippo, Bro en Samson
- Stalgenoten van Pivotje met hengsten MacMillan en Odin
- Ginger18 en Fleury en Rowie_lover met hengst Maestro
- Teuntje111
- Bonte ?
- Mazzel-meid ?
- NikitaGoGo
- Lizzy-lisa met hengst Tossy Go-Go en misschien Falco
- Cheveyo
- Jacky2
- Tinkermuts met hengst Chakotay
- Boya met hengsten Boya en Tuesday
- Marlijntjuh met hengst O’Bryan
- Dobbel ?
- Fjordkootje (met camera )
- Cayusejuhh en vent
- Indezz
- Snowdon
- Djana
- Grid
- Gesina
- Enya_Indy ?
- Sjietaah met vriend en camera
- Berdien
- Coydog ?
- Irish_lady
- Biancaa
- Hengst Gentle Dreamer
frenia schreef:Nog een hengst voor op het hengstenlijstje *o/*
Gentle Dreamer van Stal Gentle Tinkers te bekijken op www.limbach.tk (mooi logo by the way!)
frenia schreef:Nog een hengst voor op het hengstenlijstje *o/*
Gentle Dreamer van Stal Gentle Tinkers te bekijken op www.limbach.tk (mooi logo by the way!)

fjordkootje schreef:frenia schreef:Nog een hengst voor op het hengstenlijstje *o/*
Wat lijk hij daar groot zeg!
Hij is heel klein, kijk maar:
[img] http://www.pbase.com/natalianl/image/55226869.jpg[/img]