Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:hoe bedoel je dat kunnen we niet kijken bij het voorbrengen wat is de bedoeling ongeveer kun je dat even uitleggen, ik kom zowie zo wel even kijken als is het alleen om gezellig te kletsen met medebokkers, maar ja voor mij is het ook maar een klein stukje rijden
, thee of iets te eten. Echter de voorring, achterring en voorring voor de 2e bezichtiging zijn echt 'verboden' terrein voor publiek. Alleen hengsteneigenaren plus 1 'hulpje' mogen daar komen. Maar we zorgen er echt voor dat ook publiek alles goed kan zien. Geen zorgen dus.
Bonte schreef:Volgens mij is het de bedoeling om bij de trailers geen bezoekers te laten. voor de veiligheid.

HannekeS schreef:Haha, waarom denken jullie dat ik zoben..... 26 hengsten is niet niks. Enne, we gaan streng zijn hoor
: alleen diegene met een bepaald polsbandje om mogen op het voorterrein komen. Veiligheid boven alles.
Nu snel weer verder met brief en schema.

)
silas schreef:Ik kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt.....
Wel heeeeeeeel slim om te werken met polsbandjes...Is het dan zo dat je 2 polsbandjes krijgt? 1 voor de eigenaar en 1 voor een hulp? Zo hebben de ringmeesters het beste zicht op wie wel en niet er mag lopen. Goed bedacht.... Zouden jullie ook bij de andere keuringen moeten doen. (weet uit ervaring, dat er altijd teveel mensen de ringen inkomen....)
Succes met het maken van schema en brief
irish_lady schreef:silas schreef:Ik kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt.....
Wel heeeeeeeel slim om te werken met polsbandjes...Is het dan zo dat je 2 polsbandjes krijgt? 1 voor de eigenaar en 1 voor een hulp? Zo hebben de ringmeesters het beste zicht op wie wel en niet er mag lopen. Goed bedacht.... Zouden jullie ook bij de andere keuringen moeten doen. (weet uit ervaring, dat er altijd teveel mensen de ringen inkomen....)
Succes met het maken van schema en brief
Ik hoop toch wel iets meer dan 2, wordt zo lastig met 6 hengsten
Cheveyo schreef:Volgens mij kom ik langs Zwolle als ik zaterdag vanuit Balkbrug naar Heerde rijd. Met alle plezier pik ik een zooitje TP-ers op, alleen zorgen dat je op tijd bent. Voor vervoer terug moeten we dan even kijken.
desillies schreef:Cheveyo schreef:Volgens mij kom ik langs Zwolle als ik zaterdag vanuit Balkbrug naar Heerde rijd. Met alle plezier pik ik een zooitje TP-ers op, alleen zorgen dat je op tijd bent. Voor vervoer terug moeten we dan even kijken.
gaan al die meeliftende tp-ers al een week van tevoren daar staan dan??
mogen ze wel een slaapzakje meenemen....
hahahahahahahahhahhahaahhahahaahahahahahahahhaaaa
hihi Teuntje gaat ook mee met ons. * wij gaan wel VROEG weg hoor
*
irish_lady schreef:jezus dan kan ik echt niet meer undercover! He Dian als je nou ff net doet alsof je me niet kent, dan red ik het misschien nog!
dus vergeten.. euh.. nope 
Cayusejuhh schreef:irish_lady schreef:jezus dan kan ik echt niet meer undercover! He Dian als je nou ff net doet alsof je me niet kent, dan red ik het misschien nog!
jou kop staat op ieders netvlies gedrukt Londus vergeten.. euh.. nope
maar kijk.. mijn kop is ook zo .. die vergeet je gewoon nooit meer![]()
En daarbij. zo berucht ben ik toch ook weer niet
, ik kan ook best lief zijn
* grapje*
irish_lady schreef:jezus dan kan ik echt niet meer undercover! He Dian als je nou ff net doet alsof je me niet kent, dan red ik het misschien nog!
BrankaZ schreef:En voorlopig sta ik nog niet in het rijtje dus kan ik nog lekker anoniem rondlopen op de keuring
Bonte schreef:BrankaZ schreef:En voorlopig sta ik nog niet in het rijtje dus kan ik nog lekker anoniem rondlopen op de keuring
He, meld je even met je echte naam, want ik ben net de badges aan het voorbereiden. Dan kan je er gewoon bij. je komt er niet onderuit
Teuntje111 schreef:Teuntje111 = Dianne
Ga het meteen verbeteren