Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:En aan wat voor prijzen moet ik denken bij bovenstaande zadels? Nieuw of tweedehands?
heb hem nou al een half jaar of langer, en er komt NOOIT meer een "boomzadel" op Jessie. Soxje schreef:Volgens mij heeft Keevagirl ook de kleine maat singel, de grotere maat zal prettiger zijn denk ik. Staat heel mooi die kleur trouwens.
)tinkert_tje schreef:ik heb d-jee meegenomen en het bleek dus dat hij niet gebouwd is voor een veelzijdigheids zadel
dus ik kwam uit op een dressuurzadel
veel tinkers hebben dat
grid schreef:tinkert_tje schreef:ik heb d-jee meegenomen en het bleek dus dat hij niet gebouwd is voor een veelzijdigheids zadel
dus ik kwam uit op een dressuurzadelveel tinkers hebben dat
een paar centimeters verschuift het zadel
een paar centimeters verschuift het zadel
bij mij was het overduidelijkMazzel-meid schreef:Mijn boomloze zadel schuift toch nog behoorlijk..
Nou heb ik er een gewone dressuursingel aan zitten. Zou het schelen met een Barefootsingel? Ik heb overigens een Randoll's, is ongeveer hetzelfde als de Cheyenne Barefoot oude model.

Citaat:Mijn boomloze zadel schuift toch nog behoorlijk..
Nou heb ik er een gewone dressuursingel aan zitten. Zou het schelen met een Barefootsingel? Ik heb overigens een Randoll's, is ongeveer hetzelfde als de Cheyenne Barefoot oude model

Als het van links naar rechts schuift, dan ligt het vaak aan de rondheid van het paard, en je eigen onstabielheid nog. Zolang het niet al te beweeglijk is, is dat schuiven niet zo heel erg. Schuift het van voor naar achter, dan ligt het gewoon niet goed genoeg vrees ik...