Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frenia schreef:Jammer dat het zo ver is... meer dan 3uur rijden...
anders kwam ik misschien wel eens kijken!
Is het al geweten waar de show gaat plaatsvinden???
frenia schreef:Jammer dat het zo ver is... meer dan 3uur rijden...
Cayusejuhh schreef:frenia schreef:Jammer dat het zo ver is... meer dan 3uur rijden...
maar de keuring is in Heerde. ik denk dat je dat bedoelt
ik moet alleen nog een trailer regelen....
Leonoor schreef:denk dat je dat toch wel houdt hoor..... heb je binnen elk ras.
er zijn altijd mensen die willen voor een duppie op de 1e rang zitten en dus houd je ook hengsthouders die aan die vraag willen voldoen.

snowdon schreef:Leonoor schreef:denk dat je dat toch wel houdt hoor..... heb je binnen elk ras.
er zijn altijd mensen die willen voor een duppie op de 1e rang zitten en dus houd je ook hengsthouders die aan die vraag willen voldoen.
Maar dan is zo'n B-keuring toch vrij zinloos....? Zonder die B-keuring heb je dat idd ook wel, maar de 'afgevallen' hengsten zijn toch ook gewoon register(of eventueel stamboek)-hengst ipv register/stamboek-dekhengst?
Met zo'n B-keuring stimuleer je het juist denk ik... dan denken veel amateur-hengstenhouders dat een hengst in het register voor genoeg merries om te dekken zal zorgen. Het is dan nl een in zoverre goedgekeurde hengst, dat het wel als rastypsich wordt ervaren.
Pff, lastig te verwoorden dit
Daar hebben ze het ruinen voor uitgevonden...