[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:27

Vasthi schreef:
Kiara, laat ook even weten hoe het met jou en Novia is? Gaat het al beter met haar nu de jeukperiode een beetje over is?

Attent dat je dat onthoudt!
Helaas..... Nog volop onder de deken momenteel.
Ik moet haar na de ochtendschemering buiten (laten) zetten, en voor de avondschemering binnenhalen.
Helaas wordt dat iedere dag dus korter naar buiten.
Dinsdag kon ze door omstandigheden niet binnen worden gehaald (dat wordt gelukkig op stal voor mij gedaan), en moest ze tot 19 uur buiten blijven op het land, tot ik er was.
En ja, dan tref je haar toch zitend op de grond aan om de staart te schuren.
Het begroot me dan wel hoor

Soxje schreef:
.... die is hoogzwanger van haar broer. Daarbij is het hele spul moeilijk lerend dus zit op speciaal onderwijs.

Dat laatste verbaast mij dus niet,gezien de familiebanden....

Jeanie, fijn dat je weer wat op de been bent!
Herstel je voorspoedig of moeizaam?

WenK, sterkte!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:35

Esme_27 schreef:
Trouwens, jullie hebben allemaal de paarden al gewassen? Voorwassen zeg maar?

Ik doe dat niet hoor, vrijdag wordt alles pas gewassen. Wat is het voordeel dan om al eerder te wassen? Ja misschien bij een witte staart kan het helpen..

Jep, ikke wel... Ivm de witte staart idd...

Spannend Karuna, met dat huisje!!!

Heb net ff lekker een paar uur op bed gelegen. Straks ff naar Lisje (voor de fysio) en daarna weer mijn bed in. Morgen eerst naar de HA en later werken.. Is nog maar een half dagje dan ongeveer, dus dat moet lukken. Morgenavond wassen, maar daar heb ik gelukkig veel hulp bij.

Pellie, wel gemerkt dat ik over grenzen heen ging, maar steeds gedacht: "nog maar 2 daagjes" of "nog maar een weekje". Maar die 2 daagjes en dat weekje werden elke keer weer een paar daagjes of een weekje meer en dan houd het op...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:46

karuna, hopen dat het gaat lukken met dat huisje

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:56

Fijne avond iedereen!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:24

Karuna, ik zal voor jullie duimen want het klinkt als een geweldig huis met al die noodzakelijke zaken als een vlaggenmast

WenK, je moet je nu in acht gaan nemen want mijn burnout is ook zo begonnen, duizelig in de auto en in de supermarkt etc. Ik kreeg ook andere rare verschijnselen en al met al heeft het een paar jaar geduurd voor de totale instorting. Als je al stressgevoelig bent en er komt dan extra druk op de ketel gedurende lange tijd kan het flink mis gaan. Ben je nog naar de HA geweest?

Kiara, dat gejeuk zal toch binnenkort wel eens ophouden hopelijk. Kan goed begrijpen dat het je "begroot". Die uitdrukking hoorde ik hier voor het eerst sinds mijn schooltijd geloof ik, vind het een mooi werkwoord.

Over begroten maar dan in de zin van begroting dus financiën, ik kreeg vandaag zoals iedereen wellicht de aanvraag Zorgtoeslag binnen. Omdat ik geen huursubsidie krijg vanwege het iets te hoge inkomen vorig jaar (daar kijkt VROM naar) kreeg ik geen Aanvraag Huurtoeslag dus heb op internet een gecombineerd formulier gedownload, ingevuld en al verzonden via 't modem. Krijg namelijk vanaf januari wel huursubsidie omdat de Belastingdienst wèl kijkt naar het actuele inkomen. Hahaha, volgens mij ben ik de eerste Nederlander waarvan ze al 2 aanvragen binnenhebben. Tja, als de nood hoog is Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij ga ik er iets op vooruit qua ziektenkostenverzekering. Kan ik tenminste weer een tandartsverzekering nemen die ik dit jaar niet heb vanwege de kosten.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:38

Goedeavond allemaal !

Wenk , beterschap en hou je rustig. Wat een k*t opmerking van dat uitzendbureau zeg !

Jellie : Fijn dat de les zo goed ging ! Ik durf het springen met Shay niet aan

Saskia : Fijne vakantie gehad dus !

Esme : Ik doe Shay ook altijd voorwassen. Ze maakt d'r eigen altijd zo vies dat ik het gewoon niet in 1x schoon krijg.

Ik kan morgen gelukkig ook lekker binnen wassen met warm water. Zou er niet aan moeten denken dat ik buiten moet gaan soppen met zulk weer als wat ze opgeven.
Shay word daarna ook helemaal ingepakt met d'r waterdichte deken met hals. En dan waarschijnlijk nog voor elkaar krijgen om ergens een str*ntvlek te creëren. Het varkentje !

Ik heb er wel zin in ! Wel al een beetje zenuwachtig maar goed , hoort erbij he ?
Laatst bijgewerkt door Shayla op 15-09-05 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:40

Zo, iedereen gaat zaterdag naar de keuring volgens mij ik niet, moet werken

Wenk, doe je een beetje voorzichtig met jezelf mn moeder heeft ook een keer een burnout gehad, was niet leuk

Roos, dan ben je zeker herkenbaar een vriendin van mij is helemaal weg van groen, heeft ook bijna alleen maar groene kleren,d us die trui zou echt wat voor haar zijn

Wat een baggerweer vandaag zeg...was lekker nat toen ik naar huis fietste maar goed, ik had tenminste nog een jas aan...vriend van me had geen jas bij zich, die was behoorlijk doorweekt

Pff, ben net even bezig geweest voor mn profielwerkstuk, wordt nog lekker veel werk en ik ben nou al blij als ik mn gewone huiswerk bij kan houden en alles bij kan werken wat ik heb gemist door Rome, krijg ik er ook nog allemaal extra schrijfopdrachten enzo bij
grr en dan maken mn ouders de opmerking: ja, dan ga je maar wat minder naar de paarden...maar ik heb al bijna geen tijd meer dus ik ga al bijna niet meer

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:23

Hallo kletskousen!

Karuna, succes met het huis! Klinkt goed hoor! Spannend!

Sox, hopen dat beide aanvragen gehonoreerd worden!

WenK. Kalm aan dame!

Vanmiddag beetje moeite gehad met notuleren, het was zo'n saaie vergadering Vraag me af of ze hebben gezien dat m'n ogen letterlijk dichtvielen af en toe

Vind notuleren niet bijster leuk hoor. Maar meestal zijn de vergaderingen wel interessant. En vooral de vergaderleden zijn interessant: dat zijn regelmatig mensen van woningbouwverenigingen en makelaars ed. Dus houd m'n oren goed open dan

Heb Chub lekker verwaarloosd vanaaf. Gewoon binnen gezet om 19.00, daar was ze al blij zat mee. Rotweer. Ken nu wel een nadeel van Tinkers: ook (juist?) door de modder stampen ze erg hard

Nu lekker op de bank met GTST, wordt een echt RTL4 avondje vanaaf.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:27

Hallo hier een berichtje heb niets gelezen,

Heb een enorme rot dag achter de rug helaas is de poging mislukt en moeten we opnieuw beginnen, het valt me enorm zwaar en zie het allemaal even niet meer zitten, Ben erg deprie en hoop dat morgen een ritje op Lonan ik mijn hoofd even leeg kan maken, zou wel even fijn zijn,

Als ik in de stemming ben komen we wel naar houten, beetje aflijding is wel fijn,

sorry voor het niet lezen ga het van de week weer inhalen

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:40

Ach Jessica, dat vind ik nou echt rot voor je.....

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:42

Jean schreef:
desillies schreef:
weer maar een nieuwe poging om geabbonneerd te raken op deel 6....
zeg Jean nog een plaatsje over in je auto?

Tuurlijk

Je weet het ook wel allemaal te regelen hè, Lien

Als 't zaterdag zeikt van de regen ga ik overigens NIET naar Houten. 't Moet wel leuk blijven natuurlijk....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:44

Baileys schreef:
desillies schreef:
weer maar een nieuwe poging om geabbonneerd te raken op deel 6....
zeg Jean nog een plaatsje over in je auto?

Je weet het ook wel allemaal te regelen hè, Lien

Als 't zaterdag zeikt van de regen ga ik overigens NIET naar Houten. 't Moet wel leuk blijven natuurlijk....

watje....

#Lien: dat doe je goed, gezellig dat je ook komt..... Hoe is het daar in Friesland?

#WenK: Doe rustig aan hoor......

#Dobbel: Wat ontzettend rot voor jullie!

#Chubby: Silas vind het het lekkerst om er heel uitgebreid in te rollen, en dan het liefst in natte modder...!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:00

Zo, ben weer terug van paardjes...

Silas, hij zei dat ie naar Zeewolde wel iets aan reiskosten door moest berekenen, maar dat moet je maar met hem afspreken....

Lisje is smerig, maar goed, daar doen we morgen wat aan...

Verder is alles als het goed is nu rond met wie wanneer waar is, dus dat scheelt....

Sox, ik ga morgen naar de HA.... Ja ik besef ook wel dat ik echt ff een stapje terug moet doen... Ik ga daar ook zeker op letten want dit is niet grappig...

Voor morgen voorspellen ze dat het eind v an de middag langzaam gaat opklaren en zaterdag okay weer en zondag mooi weer...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:06

oke dank je wel WenK ik bel hem morgen wel

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:08

Oh ja... haha ik sms je het nr ff...

Edit, heb mijn telefoon net in de modder laten vallen en nou doet ie een beetje raar.... Hoop dus dat ie aan komt....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:15

hij kwam aan.....

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:19

Bij het subforum willen ze graag 2 hulpmoddies of zoiets. Ik wil me wel beschikbaar stellen maar het zou fijn zijn als er nog een TP-er was die overdag wat meer tijd heeft bijvoorbeeld en zich ook betrokken voelt bij dit subforum. We hopen natuurlijk dat het subforum de proeftijd glansrijk doorstaat en niet een 2e Huiskamer wordt, met alle respect , ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Echt to-the-point topics zonder al te veel af te dwalen.
Wie voelt zich geroepen?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:20

Mooi...

Pff, morgen word een drukke dag... Zo dus maar eens slapen...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:26

Dobbel sterkte echt rot voor jullie.
Jean hoe gaat het met Storm?
Jellie, Koetje heeft een baan!!!
Net terug van het werk. Nu even spieken bij subforum.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:04

chubby, ahh een keertje verwaarloosd, hihi ney lekker toch, naar binnen met dit weer

dobbel sterkte...

sox, hihi ik heb zat tijd voor zn subforum haha alleen geen zin denk ik

silas, als je echt mee zou willen doen met die dag dan zou ik kunnen proberen wat te regelen, dan ga ik kijken of het mogelijk is
maar het zou dan waarschijnlijk gaan om een uur priveles ofzo
maarja zeg maar, t is best een eindje rijden en we hebben geen binnenbak hihi

ik ga nu lekker me bedje in, morgen voor het eerst fysio, kom al aardig vooruit zonder krukken, wel pijnlijk soms of schiet er doorheen ofzo zeg maar, maarja
denk dat ik zaterdag aardig vooruit ga komen, maar ga wel lekker zitten haha
met figje was alles ok gelukkig, staan ook ff een avondje binnen, ze waren door en door nat
t regent hier al vanaf half 2, dus zet ze morgenochtend wel weer buiten, en t is ook goed voor de dikke buikjes een avondje binnen haha

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:18

SuperRoos schreef:
sox, hihi ik heb zat tijd voor zn subforum haha alleen geen zin denk ik

En je hebt ook geen tinker, zou toch wel zo prettig zijn voor een specifiek tinkerforum

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:18

#SuperRoos: wanneer is dat dan? want op korte termijn zal even niks worden.... daarbij is Silas nog een groentje met Parelli....

Gaaaaaaaaap , ik ga mijn bedje in morgen druk druk druk....
welterusten allemaal

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:36

Roos heeft anders wel een tinker gehad Good Old King, zou dat echt een kriterium zijn om "hulpmod" te "mogen" worden dan?
Ik zou er ook geen zin in hebben overigens, alles in de gaten houden en afwegen hoe je gaat reageren enzo, ik bok liever op momenten dat ik er echt zin in heb en anders lekker niet, nah niks voor mij.

Maar als het iemand met een tinker moet zijn, er zijn zat bokkers met een tinker of IC buiten TP, misschien zit daar iets tussen als hulpmod

Dobbel......

Ik ga ook mijn mandje in, truste allemaal.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 05:16

Goedemorgen,

Spetter, met storm ging het wel beter, hij heeft nu vaste mest en hij moest vasten in de kliniek, Kristel vond hem erg sneu met de muilkorf.

Maar het vermoeden van de dierenarts wordt steds meer bevestigd, een beschadiging van de darm door vroeger niet ontwormen, moet hij altijd een speciaal dieet.

o de auto, ja een Santa Fe 4 wd, zilvergrijs met getint glas, ben zo benieuwd

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 06:53

Sox ik ben overdag wel veel thuis alleen zit niet altijd achter de pc. Soms zijn er dagen dat het niet gaat maar ik wil het wel proberen. Ik ben ook een van de medeoprichters van een forum over MS wat op dezelfde forum software is gebaseert.