Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat merk je vast! hahaha
een mooie robuuste, sterk ogende Tinker. Braaf. Oogt als een echt kameraadje...en dat is onbetaalbaar

Sharmila schreef:Jordy 3500
Mooie tink voor zijn type! Mooi gebouwd, hoofdje is misschien wat te arabisch, maar ja dat is meer een persoonlijke mening. Ik vind zijn aftekening heel mooi, en ik denk ook dat het een leuke tinker onder het zadel is. Jammer dat zijn manen zo kort zijn. Ik denk dat een Grai toch wel bijzonder is omdat ze zo weinig voorkomen.

Bianca22 schreef:Daarom had ik er (nog) bijgezet. Hij zal vast nog wel breder worden, maar omdat je geen foto van de zijkant hebt is het moeilijk zijn "zwaarte" in te schatten.. En hoe zwaarder qua bouw, hoe duurder.. En met spiertjes gaan zijn voorbenen niet verder uit elkaar hoor. Hij krijgt dan wel zwaardere benen.3 jaartjes oud, hoop dat ie nog wat groeit, maar dat mag je toch verwachten. zeker omdat ie natuurlijk de komende jaren ook steeds meer spieren kweekt!!!

Nog jong.

Goed gebouwd, en hoge premie.
prachtig, goedgekeurde dekhengst. Lekker groot.
) €3250,-
liefff...
Leuke merrie.

dus ja... een soort gokje dan maar...
)... is nog jong, wat klein, moet nog veel leren. Maar voor de rest een supertink-bink 
). In het bos kan hij heerlijk rustig stappen aan de lange teugel, maar hij kan ook als een idoot crossen op bospaden (in volle rengalop, niet meer te stoppen... tot vervelend aan toe;) ).