[TI] Tinkers Taxatie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:13

laura lee

1500 euro

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:48

laura lee : 1800 euro

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:17

Lijkt mij een beetje te... Laura Lee is een kleine maat Tink, kan nog helemaal niets. Ik schat haar op 1000 (en om dat te krijgen moet je mazzel hebben denk ik..)...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:02

ja hier ben ik het wel mee eens met 1000 euro mag je heel tevreden zijn.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:13

oke....ik ga ook een poging doen.
Ben gaan "taxeren" naar m'n eigen mening en idee van wat ik leuk en mooi vindt en wat ik er voor over zou hebben EN naar aanleiding van de prijzen (ongeveer) op dit moment bij "handelaren" en op internet. Ben zelf gek op ruintjes, forse, met redelijk tot veel behang...en Tinkers met veel wit op het hoofd of "gekke" aftekening op het hoofd! Lachen Dat merk je vast! hahaha

Gaat 'ie...ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Sean Connery : 2.400,=
- leuk paardje. Erg luxe. Mooie bonte aftekening.

Chester : 2.950,=
-mooie forse Tinker, braaf met rijden (ook buiten)

Lowara : 2.500,=
- wat fijn gebouwd. Minder fraaie schoft-rug-achterhand. Mooi hoofd en manen

Bobby : 1.250,=
- mooi gebouwd. Nog hengst. (Aan)sprekend paardje

Jordy : 3.000,=
- niet een heel zwaar type, maar wel erg mooi alles in proportie (mooi gebouwd), mooi getekend. Leuk paard voor iemand die iets meer wil met een Tinker als alleen recreatief.

Damian : 2.250,=
- mooi getekend hoofd, grote maat, nog jong

Gammon : 3.500,=
- prachtig paard. Mooie kleur en mooi getekend. Mooie maat. Dit paardje spreekt mij erg aan. Goed karakter.

Sweety : 3.250,=
- mooie aansprekende merrie. Mooi correct gebouwd. Iets luxe gebouwd. Braaf en lief karakter

Offspring : 4.500,= - 5.000,=
- mooie (grote) dekhengst, aparte "vlekken"

Cayuse : 2.250,00
- mooi getekend. (nog) Niet een heel indrukwekkend hengstje. Mooie maat

Katinka : 2.950,=
- veelzijdig, braaf paard met mooie maat en kleur. Lief paard.

Ciara : 3.250,=
- mooi aansprekend edel hoofdje. Prachtig behang en mooi correct gebouwd. Braaf paard. Ze spreekt mij erg aan.

Dipsy : 1.500,=
- prachtig veulen. Wordt een groot paard. Mooi getekend en mooie kleur. Nu al mooi behang.

Fayette : 2.250,=
- erg luxe gebouwd. fel, pittig karakter

Miss Mo : 2.950,=
- veelzijdig paard, mooi gebouwd en getekend

Novia : 3.250,=
- mooi stoer paard. Mooi (sterk) gebouwd. Erg jammer van de maanexceem. Prijs hierboven gerekend als paardje zonder maanexceem. Met maanexceem echt geen idee. Danig minder ben ik bang.

Anouk : 2.750,=
- mooi paard. wat luxe/fijn beenwerk, waarbij ik volle sokken mis

Vasthi : 3.000,=
- mooi getekend paard. Braaf. Mooie (grote) maat.

Brenda : 2.750,=
- mooi getekend paard, donker hoofd met witte voorpluk vind ik erg leuk. Leuke tinker voor recreatief gebruik

Maestro : 5.500,-=
- dit vind ik een prachtige hengst. Mooi gebouwd en getekend. Mooie hoogte. Prachtig behang.

Sjimmie : 3.250,=
- naast z'n geweldig reddingsactie Lachen een mooie robuuste, sterk ogende Tinker. Braaf. Oogt als een echt kameraadje...en dat is onbetaalbaar

Mabel : 2.750,=
- wat moeilijk te zien op de foto. Braaf paardje. Mooie maat

Ylean : 2.500,=
- ook wat moeilijk te zien op de ene foto, aparte kleur. Braaf paardje, niet heel groot

Chubby : 2.500,=
- erg mooi hoofd, op foto's in het profiel ziet 'ie er erg luxe uit

Patch : 2.750,=
- leuk, guitig paardje. Mooie kleur en aftekening. Iets meer sok was mooier geweest. Veelzijdig en braaf

Chakotay : 5.000,=
- mooie indrukwekkende/imposante hengst. Mooie gebouwd. Wel erg veel wit.

Keeva : 3.000,=
- mooie bouw en mooi getekend. Leuk paard om te zien

Kyara : 1.500,00
- leuk veulen! Al mooi behang. Gaat vast een leuk paardje worden.

Nuala : 3.250,=
- mooi gebouwd paard. Mooi behang. Zelf vind ik het iets teveel wit

Maddox Nuage : 1.750,=
- leuke jaarling. Jammer dat er (op foto's in ieder geval...eerder wel zag ik) op dit moment geen/weinig sok aanwezig is. Beloofd een mooi paardje te worden.

Twister : 2.950,=
- zeer veelzijdige Tinker (western, engels en betuigd), mooie maat.

Lonan : 2.750,=
- Leuk braaf paard. Niet een heel indrukwekkende hengst

Irish Lucky Lady : 3.250,=
- mooie merrie met mooi behang. Braaf en makkelijk paard die veel kan.

Rohan : 1.500,=
- prachtig getekend hoofd, wat mij erg aanspreekt. Leuk veulen.

Collin : 3.250,=
- mooi aansprekende Tinker. Prachtig behang. Mooie maat en braaf.

Finola : 2.250,=
- grote maat merrie. Nog erg jong.

Kieran of Oz : 3.500,=
- dit vind ik een erg leuk/mooi paardje. Spreekt me erg aan. Oogt als een echte kameraad. Superbraaf. Grote maat, aparte kleur

Taryn : 2.500,=
- leuke merrie. Niet zo heel groot.

Rose : 3.250,=
- leuke merrie om te zien met mooie kleur. Goed bereden. Braaf. Mooie maat.

Killian : 2.750,=
- mooi paard om te zien. Pittig karakter. Niet heel groot

Abel : 2.500,=
- wat moeilijk te zien op deze foto. Zo te zien erg luxe paardje met weinig behang

Wout : 3.000,=
- mooi paard met mooi behang en aftekening.

Laura - Lee : 1.250,=
- nog jong. Beenwerk oogt erg luxe/fijn. Leuk paardje.

Zooo...nou dat was het zo ongeveer. Dat viel niet mee, waren er veel! Wel leuk om eens hier aan "mee toe doen". Nou...nu komt dan mijn allergrootste vriend...Indy

Indy is een 9 jarige driekleur ruin met 2 blauwe ogen, stokmaat ongeveer 1.56 mtr, betuigd en bereden (loopt makkelijk een L proefje), ook een tijdje westernlessen mee gevolgd, ging erg goed, supersuperverkeersmak, ontzettend lief en braaf paard. Voor mij een heel bijzonder paard en niet in geld uit te drukken wat 'ie me waard is, een echte superTinkerkameraad! Lachen Lachen
Nou, daar komen de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:45

Indy is prachtig, alhoewel ik het wel jammer vind dat ie zoveel wit op zijn hoofd heeft.

Ik schat hem op 3500,-

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:00

Indy: prachtig paard, straalt echt iets uit.
Ik ben gek op veel wit op het hoofd Haha!
en blauwe ogen Bloos! prachtig.
ik zeg ook 3500.
Annick

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:03

Ik ga Vasthi in ieder geval niet verkopen met veulen erin Tong uitsteken ze is nog minder waard met ongeboren veulen dan in het vorige topic. Volgens mij is de echte Tinkerhype al weer voorbij en blijven de prijzen nu een beetje hangen.

Ik ga ook nog taxeren hoor, alleen nu eerst even boekhouden

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:22

Sean Connery: 2200
Ik vind hem er niet echt als een tinker uitzien. Best jammer… Hij is wel heel leuk getekend, maar ik vind hem eigenlijk een beetje te ‘luxe’

Chester 3000
Geweldig beestje zeg! Helemaal het type waar ik ook op zou vallen! Ik denk dat deze tinker het nog ver zal schoppen. Misschien is het leuk om naar een keuring te gaan met hem??

Lowara 3000
Mooie uitstaling, en dat komt vooral door die manen natuurlijk. Die manen zijn echt om te kwijlen! Ze heeft leuke veulens, maar ik vind Lowara zelf net iets minder. Ze is heel leuk, maar ja ik houd meer van dik en harig. Ze heeft weinig sokjes en zuigt lucht.

Bobby 2000
Ik vind dit een hele mooie tinker, en ik denk dat hij uit zal groeien tot een mooie brede jongen die flink in de prijzen zal vallen bij keuringen. In de toekomst zou zijn waarde misschien wel kunnen steigen naar 5000 of 6000 euro (als hij een ballenjongetje blijft natuurlijk)

Jordy 3500
Mooie tink voor zijn type! Mooi gebouwd, hoofdje is misschien wat te arabisch, maar ja dat is meer een persoonlijke mening. Ik vind zijn aftekening heel mooi, en ik denk ook dat het een leuke tinker onder het zadel is. Jammer dat zijn manen zo kort zijn. Ik denk dat een Grai toch wel bijzonder is omdat ze zo weinig voorkomen.

Damian 2200
Schattig, hij heeft echt nog een veulenkoppie… Mooie rechte rug sprekend hoofdje, en aan de foto te zien loopt hij niet op de voorhand. Dat vind ik persoonlijk nogal een grote pluspunt bij een tinker.

Gammon 2750
Ik vind het hoofdje van Gammon wel heel erg leuk en apart. Voor de rest een leuke tinker.

Sweety 3500
Een van de mooiste tinkies op TW en bokt vind ik! Misschien omdat ze wel een beetje dezelfde bouw heeft als mijn eigenste tinkie….. Kan heel leuk lopen en is heel braaf. Goud waard denk ik!

Offie 5500
Leuke tinker, zal in het buitenland een hoop waard zijn. Alleen qua karakter een beetje TE pittig (denk ik)

Cayuse 1500
Tja, vind ik moeilijk. Hij is heel schattig om te zien. Maar nog zo jong…. Ik vind het dan moeilijk om te oordelen.

O’Malley 4000
Hele mooie uistraling. Een hele indrukwekkende tinker om te zien. Leuk die streep door die manen. Ik denk dat deze merrie hele mooie veulens kan geven.

Ciara 4000
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij O’Malley. Echt een hele mooie aparte tink!

Dipsey 1250
Ik vind zulke jonge paardjes beoordelen moeilijk, omdat je niet kan voorspelen hoe ze er over een een paar jaartjes uitzien, of hoe ze gaan lopen.

Fayette 2500
Leuke tinker, leuker dan haar moeder. (persoonlijke mening) alleen een beetje te luxe voor een tink.

Miss Mo 2750
Leuke aftekeningen, hoofdje een beetje te ielig. Leuk zuignapje…. (vind ik zelf altijd heel leuk)

Novia 2500
Jammer van die zomerexzeem, maar dat hoeft geen last te zijn. Lekker stevig gebouwd. Beetje overbouwd, of loopt op de voorhand. Niet zo goed te zien op de foto.

Anouk 2000
Beetje te luxe vind ik, maar misschien wordt het wel minder als ze wat meer volgroeid is.

Vasthi 2750
Schattige tinker, en heel veelzijdig. Kan je alle kanten mee op. Toch wel een beetje de ideale gezinstinker vind ik.

Brenda 2500
Mooie sokjes, maar te tenger gebouwd

Maestro 4000
Ik vind deze tinker een machtige uitstraling hebben. (Stiekem zelfs mooier dan mijn eigen tink.)

Sjimmie 23974389758937893789489378938797837 euries
Hihihihi

Mabel + Ylean 2750
Leuke tinkies. Ik vind Mabel net iets leuker dan Ylean. Ylean vind ik een beetje te lomp gebouwd. Ze hebben allebei een hele vriendelijke uitstraling.

Cheerful Chubby 2500
Leuke naam whahaha. Beetje te droog gebouwd.

Patch 2200
Ik vind dit persoonlijk geen leuke tinker. Ik vind dat vlekje op haar kont wel heel grappig, lijkt net of hij niet goed is ingekleurd hihi

Chakotay 7500
Een van de mooiste tinkerhengsten op het moment in NL. Mooie dikke speknek, leuk koppie, lekker breed. Echt alles is perfect aan hem! Mijn tink zou er een minderwaardigheidscomplex van krijgen denk ik hihi

Keeva 2500
Leuke tinker, beetje een smal nekje. Maar daar valt wat aan te doen, toch?

Kyara 1750
Ik vind het een apart veulen, maar ja moeilijk om te schatten…. Maar ik ben er 90% zeker van dat Kyara veel mooier en breder wordt dan haar mama.

Nuala 3300
Leuke tinker, met een zuignapje! En volgens de verhalen nog superbraaf ook!

Maddox 1500
Leuke tink. Misschien een beetje te luxe. Maar het is natuurlijk nog maar een babietje… Maddox zou wel mijn keuze kunnen zijn.

Twister 2500
Iets mindere tinker. Hij heeft wel iets leuks.

Lonan 3200
Hele mooie tinker. Smal gebouwd, maar wel mooie behang. Alleen een beetje een te dun straartje voor een tinker. Een ideale sporttinker.

Irish Lady 3300
Leuke veelzijdige tinker. Misschien een beetje een te klein hoofdje. Maar wel een echte tinker.

Rohan 1600
Dit wordt wel een knappe jongen denk ik

Collin 3500
Superlief en betrouwbaar. Kan heel leuk lopen. Loopt NIET op de voorhand! Aan beide kanten hele dikke volle manen. Mooie volle sokken. Echt een geweldige tinker! (en niet alleen omdat ik hem persoonlijk ken hoor hihi)

Finola 1200
Ik vind dit geen leuke tinker, maar kan voor een ander denk ik wel de perfecte tink zijn

Ga een andere keer verder met de rest!

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:52

Annick schreef:
ik hoop dat ik niemand vergeten ben
Bloos

Kieran? Bloos

Edit: Ik ben een sukkel!! ik zie dat je hem al hebt getaxeert! Bloos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:32

whoops, ik heb je veulie niet eens meegerekend! Bloos!

indy... ja val ik als een blok voor, net als rose en jordy, prachtig paard dus ook van mij een hoge €3250,-
laura lee, jonge merrie... een 1800,-

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:51

Ik hou niet van blauwe ogen maar voor Indy maak ik een uitzondering
Zeer leuke aftekeningen,compact gebouwd,Die 2 bruine oortjes (geweldig)
Braaf,en betrouwbaar E3000
Laura-lee nog jong ziet er leuk uit E1000

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:37

Sharmila schreef:
Jordy 3500
Mooie tink voor zijn type! Mooi gebouwd, hoofdje is misschien wat te arabisch, maar ja dat is meer een persoonlijke mening. Ik vind zijn aftekening heel mooi, en ik denk ook dat het een leuke tinker onder het zadel is. Jammer dat zijn manen zo kort zijn. Ik denk dat een Grai toch wel bijzonder is omdat ze zo weinig voorkomen.

Jordy heeft toch echt een ramshoofd Haha!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:46

MelanieS schreef:
Kieran? Bloos

Edit: Ik ben een sukkel!! ik zie dat je hem al hebt getaxeert! Bloos!

hahaha, Vind dat je een heel mooi tinkie heb het lijkt me ook een echte knuffel
Annick

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:48

hoi tinkermensjes!!!

anderhalf jaar geleden kocht ik mijn geweldige tinker, toen zo groen als gras, zo vers uit de wei!

nu is ie 3 en een half. en superbraaf onder het zadel, heb hem zelf ingereden. hij gaat nu mee naar de wekelijkse les op de manege, en heeft onlangs zijn eerste proefje gelopen. buitenritten zijn ook geen probleem. hij heeft een gouden karakter. en is nergens bang voor.

voor mij als angsthaas de ideale tinkervriend en voor geen goud te koop!

wat vinden jullie van hem? hij is natuurlijk nog jong en moet nog een beetjes uitdijen!!!! zijn manen waren 1 bos dreads toen ik hem kocht en zijn nu weer goed aan het groeien! oja hij heet sogno ( zeg sonjo)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bianca22 op 13-12-04 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 14:04

Indy; ontzettend leuk paardje! Alleen hou ik niet zo van veel wit op het hoofd, maar blauwe ogen vind ik super mooi! E 3000
Sogno; Ziet er leuk uit, mooie aftekeningen! E 2000

Sogno lijkt trouwens op de eerste foto ontzettend veel op Sean z'n koppie Lachen

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:15

pfff zijn er weer een boel bij sinds de laatste keer taxeren.. Haha!

Vasthi: 3600 (4000 met veulen)
Hele mooie, en zware, grote merrie. Kan alles en is drachtig.

Brenda: 2800
leuke merrie, met een redelijke maat.

Maestro 8000
Eèn van mijn favo hengsten..

Sjimmi: 3500
Mooie maat ruin, mooie bouw en sokken. Effen drukt de prijs iets

Mabel: 2900
Merrie, bouw is niet te zien op de foto.Wel goede maat

Ylea: 3000
Is die echt kleiner dan Mabel? Hele mooi zware bouw (voor zover te zien dan), mooi hoofd. Vrij klein en foute kleur (erg witte zijn niet geliefd..) maar de bouw maakt dat goed.

Chubby: 2750
Grote maat merrie, goed onder het zadel. Maar vrij luxe en erg weinig sok

Patch: 3000
Vrij kleine ruin, goede bouw. Kan zowel onder het zadel als voor de kar.

Chakatay: 4500
Mooie bouw, maar erg wit. Zowel onder het zadel als voor de kar.

Keeva: 3100
Mooie grote merrie, onder het zadel. Wel iets luxe benen.

Kyara: 1250
Mooi veulen

Nuala: 3400 (3800 met veulen)
Mooie merrie (vind haar op deze foto`s niet zo mooi staan). Goede maat en drachtig. Het vele wit drukt iets op de prijs

Maddox: 1800
Goede maat jaarling. Maar effen en op de foto`s lijkt ze nu nog iets luxe beenwerkt te hebben.

Twister: 3400
Leuke ruin, goede maat en kleur. Kan alles.

Lonan: 2800
Hengst, vrij luxe benen met weinig behang. Goed onder het zadel maar effen kleur drukt de prijs.

Irish: 3400
Merrie met een mooie maat dat zowel onder het zadel als voor de kar kan. Wel iets luxe beenwerk.

Rohan: 1200
Hengsveulen, is vaak iets minder gewild dan merrieveulen.

Collin: 3500
Mooie grote ruin, mooi behang.

Finola: 2000
Lastige leeftijd. Ziet er nu nog erg luxe uit. Wel mooi bont.

Kieran: 3300
Mooie grote ruin. Moet nog goed doorgereden worden.

Taryn: 2800
brave merrie, vrij klein.

Rose: 3400
Mooie merrie met zwaar lijf en hals. Effen kleur, en benen hadden iets zwaarder gemogen en meer sok mogen hebben. Goed onder het zadel.

Killian: 2700
Pittige ruin, mooie bouw maar vrij klein.

Abel: niet te zien op zo`n foto

Wout: 2900
Mooie diertje, hoe groot ie hij? Ruin dus geen fokwaarde.

Laura-Lee: 1500
Bonte jaarling merrie, lastige leeftijd om te verkopen.

Indy: 3500
Plaatje van een ruin, kan alles en heeft een mooie maat.

Sogno: 2900
Jonge brave ruin, lijkt nu (nog) smal van voren.

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:38

Mariska_28 schreef:
.

Sogno: 2900
Jonge brave ruin, lijkt nu (nog) smal van voren.

3 jaartjes oud, hoop dat ie nog wat groeit, maar dat mag je toch verwachten. zeker omdat ie natuurlijk de komende jaren ook steeds meer spieren kweekt!!! Haha!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:15

Bianca22 schreef:
3 jaartjes oud, hoop dat ie nog wat groeit, maar dat mag je toch verwachten. zeker omdat ie natuurlijk de komende jaren ook steeds meer spieren kweekt!!! Haha!
Daarom had ik er (nog) bijgezet. Hij zal vast nog wel breder worden, maar omdat je geen foto van de zijkant hebt is het moeilijk zijn "zwaarte" in te schatten.. En hoe zwaarder qua bouw, hoe duurder.. En met spiertjes gaan zijn voorbenen niet verder uit elkaar hoor. Hij krijgt dan wel zwaardere benen.

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:22

nuh hoor, ik bedoelde gewoon wat zwaarder in het geheel, als ie wat spiertjes kweekt! Haha!

zijkant!!!!!

Afbeelding

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 05:52

Laat ik ook mijn lekkere hengst eens tonen....ik heb hem nu bijna 1 jaar in mijn bezit en het is echte een vriend voor het leven!
Zijn ouders zijn O'Malley x Baileys
Aantal maanden geleden is zijn stokmaat gemeten op 1m50 en hij is nu ruim 1,5 jaar en mak als een "lammetje". Zoals op de foto's te zien is, is hij makkelijk in omgang. Hij bezit ook mooie gangen....
Afbeelding
deze foto is van augustus (heb helaas in april zijn sokken gekortwiekt ivmmok maar het groeit alweer mooi aan)
Afbeelding
deze foto is van 11 december
Afbeelding
een echte goedzak
Afbeelding
weer zo'n goedzak foto
Afbeelding
helaas worden zijn manen opgegeten door zijn vriend in de loopstal. Hij heeft aan twee kanten volle manen hangen

ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden, voor mij is hij onmisbaar en daardoor onbetaalbaar!

Ik zal zo de andere gaan taxeren
groetjes Angelique

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 06:26

Sean Connery: 2500 omdat er geen papieren bij zitten verder wel een leuk getekend paardje
Chester: 2750 nog erg groen maar leuke ruin
Iowara: 3750 wow mooie veelzijdige merrie
Bobby: 2000
Jordy: 3500 mooie aftekeningen
Damian: 2250 leuke jonge tinker
Gammon:3000 leuke ruin
Sweety: 3500 mooie merrie met goede premies
Offspring: 4500 (nl markt) echt een hele gave grote hengst!!
Cayuse: 2250 mooie hengst ben benieuwd hoe de keuring verloopt
Katinka: 3500 wow stoere merrie echt gaaf
Ciara: 3500 wow stoere merrie
Dipsy: 1500 mooie merrie
Fayette: 2500
Miss mo: 3500 stoer ding zeg!
Novia:2500 jammer van het exceem
Anouk: 2500 leuke merrie met goede premies (wel luxe)
Vasthi: 3500 (4000 met veulen)
Brenda: 2500 leuke recreatie merrie
Maestro 4000 mooie hengst
Sjimmi: 3500 stoere tinker
Mabel: 3000
Ylea: 2750 leuk apart paardje
Chubby: 3000 mooie grote maat
Patch: 3000 wel wat klein maar veelzijdig
Chakotay: 4500 (nl markt) WOW mooie hengst!
Keeva: 3000 mooie merrie
Kyara: 1000 leuk veulen
Nuala: 3500 (4000 met veulen) mooie merrie en drachtig van een mooie hengst
Maddox: 1500 echte leuke merrie (bijna identiek aan mijn hengst....stoer)
Twister: 3500 leuke tinker die van alles kan
Lonan: 3500 mooie allround hengst
Irish: 3500 mooi allround merrie
Rohan: 1000 mooi veulen met een spreekend hoofdje
Collin: 3500 WOW mooi paard!
Finola: 2000 leuke jonge merrie wordt waarschijnlijk een grote maat
Kieran: 3000 nog niet echt beleerd maar wel mooie grote maat
Taryn: 2500
Rose: 3500 mooie merrie!
Killian: 2500
Abel: 2500
Wout: 3000 mooie ruin met mooie aftekeningen, echt naar mijn smaak
Laura-Lee: 1500 mooie jaarling
Indy: 3500 wow mooi allround paard
Sogno: 2500 mooie ruin met mooie aftekeningen

ik heb mijn best gedaan, poe moeilijk hoor!

groetjes Angelique

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:11

Zal ik dan ook maar een gokje gaan wagen...
Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen, maar wil het wel proberen Knipoog

Sean Connery €2700,-
Beetje luxe, weinig sok... heeft te veel weg van een bont rijpaard, vind ik dan. Maar voor een bont rijpaard ziet hij er zeker goed uit Knipoog

Chester €3000,-
Lekker ding is dat zeg, maar hij kent nog niet zoveel.

Lowara €3000,-
Prachtige merrie, maar vind haar bouw persoonlijk iets te luxe.

Bobby €1750,-
Leuk gebouwd paardje, past wel in mijn straatje Knipoog Nog jong.

Jordy €3250,-
Mooie tinker, best grote maat. Kan heel veel, mooi getekend, maar helaas korte manen.

Damian €2250,-
Wat een lekker ding, en lekker groot. Super paardje, vind ik dan Haha!

Gammon €3000,-
Ziet er goed uit, goed beleerd, tja... wat wil je nog meer?? Knipoog

Sweety €3250,-
Mooie merrie, wat een snoezig koppie heeft ze Vingers aflikken Goed gebouwd, en hoge premie.

The Offspring €4750,-
Lovers prachtig, goedgekeurde dekhengst. Lekker groot.

Cayuse €2250,-
Mooie hengst, nog niet naar hengstenkeuring geweest. Jong.

Katinka €3000,- (excl. veulen)
Mooie merrie, mooie nakomelingen. Al wat ouder. Goed bereden.

Ciara €3000,- (excl. veulen)
Prachtige merrie, lekker jong. Goed gebouwd, mooie uitstraling.

Dipsy €2000,-
Groot, mooi geweldig veulen. (ben verliefd op O'Malley veulens *kwijl*)

Fayette €2.750,-
Erg luxe gebouwd, weinig sok. Erg pittig.

Miss Mo €3250,-
Ziet er geweldig uit, mooi gebouwd, kan veel.

Novia €2500,-
Jammer van het zomerexceem. Maar een hele mooie merrie, goed gebouwd.

Anouk €2900,-
Mooie merrie, wel luxe, maar toch echt een tinker. Loopt mooi. Maar nog niet echt onder het zadel.

Vasthi €3000,-
Mooie grote merrie, goed onder het zadel. En voor de kar.

Brenda €2900,-
Leuke merrie, netjes beleerd. Maar niet echt mijn smaak.

Meastro 4750,-
Echt een wauwie hengst. Veel sok, goed beleerd, netjes gebouwd. WAUW!

Sjimmie (fftjes objectief bekeken Knipoog ) €3250,-
Braaf, goed beleerd, wat een onwijs lekker dier is het... een geweldig leuke uitstraling.

Mabel €2900,-
Leuk. (vosbont, vind ik superrr mooi) Leuk bereden.

Ylean €2800,-
Lekker breed, wat aan kleine kant. Aparte kleur.

Chubby €3000,-
Grote maat, goed bereden. Mooie merrie.

Patch €2900,-
Niet echt mijn smaak, maar wel erg mooi. Beetje klein. Goed beleerd.

Chakotay €5000,-
Voor mij de mooiste hengst die ik me zo kan bedenken, mijn god... wat een pracht dier!!! *kwijl* En een geweldig karakter volgens mij Haha!

Keeva €3000,-
Mooie merrie, goed bereden.

Kyara €1500,-
Wat een drolletje... dat koppiee Lovers liefff...

Nuala €3500,-
Mooie, brave merrie.

Maddox €1800,-
WAUW... wat een prachtdier... en hoge prijzen *LOL*

Jaimy €3000,-
Mooie ruin, veelzijdig beleerd.

Lonan €3250,-
Jonge hengst, benieuwd naar keuring. Goed beleerd.

Irish €3500,-
Geweldige merrie, kan vanalles. Mooi!!

Rohan €1600,-
Wat een drolletje, super leuk veulen!!

Collin €3250,-
Grote ruin, mooi, geweldige beharing. Bereden.

Filona €1700,-
Ik vind haar persoonlijk niet zo mooi, maar ze is ook niet mismaakt natuurlijk Knipoog Leuke merrie.

Kieran €3250,-
Wauw, wat een leukerd. Groote ruin, prachtige kleur en uitstraling... en een zoon van super hengst natuurlijk Haha! Knipoog

Taryn €2900,-
Klein, wel mooi. Leuke recreatie merrie.

Rose €3250,-
Leuke, mooie merrie. Kan goed lopen.

Killian €2950,-
Leuke ruin, mooi gebouwd. Leuk bereden.

abel €2500,-
Kan de bouw niet zien... Verward dus ja... een soort gokje dan maar...

Wout €3100,-
Super leuk... hihi... hoe groot is ie?? Mooie uitstraling vind ik.

Laura-Lee €1700,-
Leuke, jonge merrie. Leuke paps Haha!

Indy €3500,-
Een wauw ruin zullen we maar zeggen.. ik hou van dat witte hoofd... en mooi gebouwd.... do I need to say more?? Haha!

Songo €2900,-
Ik ben verliefd... (ik wil hem echt gaan ontmoeten Bianca... Haha! )... is nog jong, wat klein, moet nog veel leren. Maar voor de rest een supertink-bink Haha!

Silas €1900,-
Leuke grote jonge hengst. Mooi gebouwd.

Ik zit misschien wat hoog met me prijzen, ik weet het niet...
Heb me best gedaan *LOL*

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:39

En dan mijn liefde... Duncan...
Duncan is een zwartbonte ruin, van 4,5 jaar. Hij is 1.62 hoog.
Braaf onder het zadel, erg sociaal met andere paarden.
Urenlange buitenritten vind hij geweldig. Is 100% verkeersmak, al schiet je een bom naast hem af (zal hij alleen wat debiel staan kijken ). In het bos kan hij heerlijk rustig stappen aan de lange teugel, maar hij kan ook als een idoot crossen op bospaden (in volle rengalop, niet meer te stoppen... tot vervelend aan toe;) ).
Ik ben nu ook bezig om hem wat dressuur bij te brengen, hij pakt alles snel op, en vindt het erg leuk. Hij werkt graag voor je, is erg voorwaarts.
Als hij kinderen ziet, dan wil hij daar altijd naar toe. Echt een leuke kindervriend is het *LOL*
Hij is met een onervaren ruiter erg voorzichtig, zal hij nooit geen stap verkeerd zetten. Maar, met een ervaren ruiter, zal hij die proberen uit te testen.
Volgend jaar is het hopelijk een stamboek tinker Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:56

nu doen die stomme foto's het in ene niet meer...
ik zal ze nog een xtje plaatsen, nu met een andere uploadsite...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding