Britt1 schreef:Oehh, als dit geen hype wordt...![]()
als ik dit allemaal zo zie wil ik ooookkkk....twijfel....
Het model![]()
[ [url=m/6sUwW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mannekam hangt aan de andere kant:
[ [url=m/JRynzh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zeg doen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:[ [url=m/kQqhln.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het van de week weer bijgewerktHet groeit heel snel dus het begon een beetje wc borstel te worden
![]()
Ik wil het echt niet meer anders, zo ideaal dit. Ook met rijden en wedstrijden nooit meer vlechten![]()
Djoena schreef:Hutcherson schreef:Waarom heb je dat gekke plukje op de schoft laten zitten?
Het ziet er wel echt tof uit als het weer wat bijgroeit zodat je het daadwerkelijk in de boogvorm kunt knippen.
Dat doen ze bij Fjorden ook. Daar kan de hengst zich in vastbijten als hij de merrie dekt. Een hengstenpluk (Noorse manier) of bergpluk (Deense manier) noemen ze dat. Hangt er vanaf in welk deel van de wereld de Fjord woont. Maar de Fjorden-kenners zullen het waarschijnlijk beter weten dan ik en er meer uitleg over kunnen geven haha
Pally schreef:Door dit topic ben ik ook gaan twijfelen. Ik denk dat het wel heel stoer zal staan. Maar hoe krijgen jullie die mooie boog er op een gegeven moment in? Kaal scheren lukt me wel, maar hoe hou je het dan precies bij?
Hutcherson schreef:Ik vind het ook zo sportief en knap staan die bogen. Zoveel verzorgder dan verslonste manen. En heel eerlijk, als je manen echt netjes eruit wilt laten zien moet je elke dag kammen want je hebt binnen notime weer dreads
Als ik nu paarden zie met gewoon manen dan vind ik dat er wel echt onverzorgder uit zien dan een korte boog. Gewoon netjes, strak. Ik ben om.
Fillis schreef:Iemand tips voor een klein scheerapparaat dat geschikt is om de manen en sokken/baard bij te houden? Moet draadloos zijn...
En mijn schaar is ernstig aan vervanging toe. Verroest en helemaal bot. Welke schaar hebben jullie?