Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Baarden, lange manen en sokken, dan beginnen mijn handen acuut te jeuken en zijn schaar en scheerapparaat al in actie! Ik ga wel met mijn neus in de (gekapte) maantjes hangen voor het veulengevoel
Fantastisch.
Ik vind korte manen ook niet mooi bij Tinkers. spookyjim schreef:Sorry, maar ik vind Tinkers er echt niet uitzien zo zonder sokken. Het lijkt dan net alsof ze hele dikke beentjes hebben.Ik vind korte manen ook niet mooi bij Tinkers.
Azmay schreef:spookyjim schreef:Sorry, maar ik vind Tinkers er echt niet uitzien zo zonder sokken. Het lijkt dan net alsof ze hele dikke beentjes hebben.Ik vind korte manen ook niet mooi bij Tinkers.
Hebben ze ook![]()
Ik vind al dat haar prachtig, knippen of zeker wat dan ook scheren zou ik niet eens overwegen tenzij medisch noodzakelijk en de staart bijknippen doet me al pijn![]()
Maar: het kan wel echt mooi zijn op andermans paard dus ik kijk graag mee
)
Monique1963 schreef:tess2411, maar hij lijkt helemaal geen afgebroken sokken te hebben door de jeuk? Zijn haren komen nog tot op de grond. Mijn tinker schuurt als ze jeuk heeft, en bijt als ze jeuk heeft, haar sokken eraf tot hoger dan halverwege haar hoef.
Hoe jeukt jouw tinker dan?
Jeuk komt bijna altijd door mijt en daardoor ontstaan die wondjes.
Het scheelt dat normaal de sokken heel erg snel aangroeien
spookyjim schreef:Sorry, maar ik vind Tinkers er echt niet uitzien zo zonder sokken. Het lijkt dan net alsof ze hele dikke beentjes hebben.Ik vind korte manen ook niet mooi bij Tinkers.
8nnemiek schreef:Tess, dan kun je beter eens goed behandelen tegen mijtJeuk komt bijna altijd door mijt en daardoor ontstaan die wondjes.

.
) Ik hou d'r van! Monique1963 schreef:Dat is nieuw voor mij, worden tinkers gebruikt tijdens de jachten? Dat zou ik niet verwacht hebben. Niet alle tinkers hebben springcapaciteiten en bij de jacht wordt toch vaak gesprongen.