Oh oh ik word toch zo hebberig van Tinkerbeebs... Het is dat Jes écht niet meer gedekt kan worden (sterker nog, de vraag is of Jes de winter nog een keer in gaat) maar anders...
Allerallerallerliefsten Ze zijn zo vreselijk leuk samen!
Déaglan is en blijft prachtig. Ik vond hem al o zo mooi in het echt, maar met deze foto's zwijmel ik helemaal weg! Prachtig veulen ook Superleuk dat VDen met Fion Proficiat met de resultaten voor Denzel! Dat is hij dan ook zeker en vast waard. Gefeliciteerd met de 1ste plaats voor je paardje en bijrijdster, Saskia! Leuk paard! Moooooi die Azara! Knappe Erynn komt ook eens voorbij.. Blijf haar prachtig vinden. Heerlijk zo lekker de zee opzoeken met je maatje Sally. Gefeliciteerd met je joekel van een veulen, stalnijmegen! Suusje, prachtig paard! Hele mooie tekeningen heeft hij/zij, zeg. Prachtig veulen is het toch, Alexandra Heb je al een naam voor haar? Wat een heerlijk stel zo samen, Berlien.
Hier onze Boris nog eens Manen lijken hier zo kort, maar waren nogal fluffy doordat ik ze eens goed heb doorgeborsteld. Met zijn staart om u tegen te zeggen Knap kopke!
En Tinky ook nog eens..
Wendy_Komen
Geplaatst: 19-04-15 17:47
Hope vanaf vandaag weer heerlijk dichtbij staan. Hier kan je toch niet anders dan verliefd op worden :