ik heb mij ingeschreven voor 21 juni. Moet in de B. Ben nu al zenuwachtig, Moor heeft nogal de neiging om verkeerd aan te springen in de galop Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb mij ingeschreven voor 21 juni. Moet in de B. Ben nu al zenuwachtig, Moor heeft nogal de neiging om verkeerd aan te springen in de galop 
crap.. Toch nog 4 strafpunten!

!
. We zijn in maart voor het eerst gestart en rijden in de B. We hebben nu 4 wedstrijden gereden. 
. Nu eindelijk de tijd om die twee ook mee te pakken om ze weer soepel te maken en op niveau te houden) en mijn wedstrijdmerrie zijn we flink aan het trainen om in het L1 te knallen straks eind juli.

die komt zaterdag pas terug van het inrijden.
en tussendoor nog wat lol met je knol natuurlijk 

PartoutZ schreef:Hier staat de zomer ook in het teken van trainen en wedstrijdenen tussendoor nog wat lol met je knol natuurlijk
Zo dan ga je lekker Lowara! Die L1 ben je dan zo wel door. Rijd je alle klasses door tot het eind?
deb_tink .. dat gaat ook lekker! Ik heb ook de verwachting dat we de ene wedstrijd heel goed gaan en de andere minder, maar dat heeft meer te maken met een tikkeltje eigenwijze tinker die zomaar kan beslissen dat hij het zat is
Ik dacht ook dat dat pas mocht als je 2x Z bent, maar het schema op de KNHS-site laat zien dat als de ruiter M2 is en het paard niks of B dan mag de combinatie kiezen of ze beginnen in de B of L1. Nouuu, dan sla ik de B met dit paard graaaaagg over haha!
Leonoor schreef:PartoutZ schreef:Hier staat de zomer ook in het teken van trainen en wedstrijdenen tussendoor nog wat lol met je knol natuurlijk
Zo dan ga je lekker Lowara! Die L1 ben je dan zo wel door. Rijd je alle klasses door tot het eind?
deb_tink .. dat gaat ook lekker! Ik heb ook de verwachting dat we de ene wedstrijd heel goed gaan en de andere minder, maar dat heeft meer te maken met een tikkeltje eigenwijze tinker die zomaar kan beslissen dat hij het zat is
Ik dacht ook dat dat pas mocht als je 2x Z bent, maar het schema op de KNHS-site laat zien dat als de ruiter M2 is en het paard niks of B dan mag de combinatie kiezen of ze beginnen in de B of L1. Nouuu, dan sla ik de B met dit paard graaaaagg over haha!
Dat mag zelfs al als je M1 + winst bent geweest , de B overslaan.
2x Z met winst = verplicht B overslaan. Die mag ik dus niet meer rijden en zodoende pas startpas als ze 5 zijn.