Welkom !
Leuk hoor MorganeR, rustig de zoektocht naar een tinkervriendje

Mooi hoofdstel Lor!
Flinke verandering dus richting de lente Chimello, sterkte en succes alvast voor de verkoop.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:deb_tink schreef:En het bontgen is weer een apart gen los van de kleuren?
Ik denk ook niet dat het betweterig is. Het is juist leuk om vragen te stellen aan iemand die enthousiast is om te vertellen/uit te leggen
Jeps, bontgen is weer helemaal apart van de kleur. Feitelijk is bont een aftekening over de basiskleur heen.
MorganeR schreef:Ik ben echt blij dat ik geen biologie meer heb en me ook niet echt interesseer voor de kleuren en hoe ze overgedragen worden... het klinkt namelijk allemaal best ingewikkeld, dominant en recessief enzo ken ik nog wel maar dan met al die kleuren..?
Jackytje schreef:Knap dier is het zeg, die Storm! Is er ook echt positief op verbeterd, mooi om te zien
Haha, Chimello, geeft niet. Ik zou het wel echt niet kunnen zeg, zo veel afscheid nemen van je paardjes! Maar ik raak dan ook behoorlijk gehecht. Ik hoop dat je toekomstplannen (met Guess) zullen lukken!
Welkom Tinkergekje!
Jack z'n hoofdstel staat knàààààp! Enne, Boris zijn manen zijn helaas nu stuk dunner geworden door de zomerMaar ik hoop dat het terug dikker wordt deze winter. Ze zijn wel nog altijd lang. Tinky's manen groeien ook nog lekker door
Maantjes van Boris hebben we enkele dagen geleden weer netjes gewassen en ingevlochten ook. Dus hopelijk worden ze weer wat mooier.
Witte gezichtjesMaar ook gewoon Tinkers met veel wit vind ik errug leuk.
Ook welkom Deborah! Leuke merries heb je (even gespiekt in profiel), die ene loopt wel erg lekker zo te zien. Rijd je wedstrijd?
Kleurengenetica.. Heb idd er vorig jaar les over gehad, genetica, op school en vond het erg interessant. Heb dan ook een Cobstukken (magazine van ICS-NL) in mijn biologie leerkracht's handen geduwd omdat het daarover gingIk heb het boekje best laat teruggekregen, dus zal wel interessant zijn geweest zeker? Verder ben ik er niet zo goed in.
Klinkt zeer goed, noaenkelly
Zo, effe alles bijgelezenStraks naar de ruiterwinkel, singel voor Boris ophalen. Dacht ook nieuwe cap voor mijzelf te kopen, ivm mijn broertje die van mij nu gebruikt, en nog een regendeken voor Boris. Dit ivm ik regen verwacht volgende week in Dinant, en heb ze toch graag droog voor het opzadelen.
En voor diegene die me niet op FB hebben, dit was het filmpje waar ik het eerder over had.
[ Video ]
_Clocloken_ schreef:Zoo wat gaan jullie snel
En welkom nieuwkomers, ik ga even moeten oefenen op de namen
Storm is wel knap verbeterd zeg, mooi paard
En Lor, Jack ziet er zo al stoer uit met z'n tuig![]()
Heb een geweldig leuk verjaardagsfeestje gehad(buiten de tandpijn) ik vond het vooral Super omdat Men nicht die ik al 4jaar niet gezien had er ook bij Kon zijn, deed echt deugd om eens goed bij te praten
chimello schreef:Wat jammer van Gi maar begrijpelijkJe krijgt in ieder geval een mooi kindje van hem! Ik weet heel goed hoe moeilijk verkopen kan zijn, maar als je een super baasje vindt wordt alles een heel stuk minder moeilijk en geeft het je ook een super gevoel dat je iemand heel blij gemaakt hebt met een netjes opgevoed paard. I
Mijn hand is zo dik als een worst vanwege een daas. Ik ben zwaar allergisch schijnbaar. Vorig jaar met een olifanten been naar de eerste hulp kunnen gaan... Hopelijk hoef ik deze keer geen spuit![]()
Iemand nog tips om niet gestoken te worden? Want echt ik merk het niet eens! Op m'n hand nota bene!