Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Garish was er vorig jaar nog wel om hem te vergezellen. Dit jaar hebben we tot noch toe geen opgave van hem. Allienda schreef:marlouxxxx schreef:
Ik kom ook voor de JS! met paard! breng haar voor onder het zadel!
Heb er super veel zin in!
Ik begreep dat alle paarden aan de hand zouden worden geshowt?
marlouxxxx schreef:Allienda schreef:marlouxxxx schreef:
Ik kom ook voor de JS! met paard! breng haar voor onder het zadel!
Heb er super veel zin in!
Ik begreep dat alle paarden aan de hand zouden worden geshowt?
De eigenaar van het paard(waar ik op rijd) heeft er heen gemaild met een aantal vragen. En er stond bij dat je een tekst moet aanleveren over je paard en dat je 5min hebt om je paard te presenteren. Met bit.. en dat er een aantal opties zijn qua presenteren: aangespannen, onder de man/vrouw, lange lijnen etc.
en dat daarna alle paarden op de rij qua jaar van nederlandskampioenschap aan de hand worden geshowt.
Ik had dus uit deze tekst begrepen dat het aan de hand moest, zo vreselijk stom van mezelf. Ohhhhh wat een vreselijke doodzonde, we hadden echt iets gaafs bedacht. Dit gaan we dus niet meer redden om alles in elkaar te zetten. Ik kan nu wel door de grond zakken. Allienda schreef:
[/quote]
Ik had dus uit deze tekst begrepen dat het aan de hand moest, zo vreselijk stom van mezelf. Ohhhhh wat een vreselijke doodzonde, we hadden echt iets gaafs bedacht. Dit gaan we dus niet meer redden om alles in elkaar te zetten. Ik kan nu wel door de grond zakken.
Is nou eenmaal niet anders, maar hij moet eerst eens regelmatig gaan lopen en dan zien we wel verder

Snackie schreef:De man van? Vertel eens wat meer