[TI] NSvT ALV, Jubileumshow, Hengstenshow en ZC

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annelot

Re: NSvT ALV, Jubileumshow, Hengstenshow en ZC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:36

Mooie lijst hengsten! Ryon is de oude sok in de lijst :7 :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:48

Haha ja :P Garish was er vorig jaar nog wel om hem te vergezellen. Dit jaar hebben we tot noch toe geen opgave van hem.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:58

Quarterhorse, jij hebt Dylan nu toch? Leuk, die heeft vorig jaar nog hier in training gestaan! Hier op stal was ook iedereen verliefd op 'm! <3

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:08

Garish is idd een paar jaar ouder. Wat vliegt de tijd toch.... van 1,5 jarige gup tot 16 jarige wijze hengst.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:14

Schimpje schreef:
Quarterhorse, jij hebt Dylan nu toch? Leuk, die heeft vorig jaar nog hier in training gestaan! Hier op stal was ook iedereen verliefd op 'm! <3

Ja dat klopt inderdaad! :-)
Het is ook een lekkerding hè <3

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:03

Word een leuke dag! ik rijd smorgens dressuur en de dag er na ook. En de show wil ik graag zien. Nog even geduld!

marlouxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:47

Ik kom ook voor de JS! met paard! breng haar voor onder het zadel!
Heb er super veel zin in!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:22

marlouxxxx schreef:

Ik begreep dat alle paarden aan de hand zouden worden geshowt?

marlouxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:39

Allienda schreef:
marlouxxxx schreef:

De eigenaar van het paard(waar ik op rijd) heeft er heen gemaild met een aantal vragen. En er stond bij dat je een tekst moet aanleveren over je paard en dat je 5min hebt om je paard te presenteren. Met bit.. en dat er een aantal opties zijn qua presenteren: aangespannen, onder de man/vrouw, lange lijnen etc.

en dat daarna alle paarden op de rij qua jaar van nederlandskampioenschap aan de hand worden geshowt.

:D

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 14:19

marlouxxxx schreef:
Allienda schreef:
marlouxxxx schreef:

De eigenaar van het paard(waar ik op rijd) heeft er heen gemaild met een aantal vragen. En er stond bij dat je een tekst moet aanleveren over je paard en dat je 5min hebt om je paard te presenteren. Met bit.. en dat er een aantal opties zijn qua presenteren: aangespannen, onder de man/vrouw, lange lijnen etc.

en dat daarna alle paarden op de rij qua jaar van nederlandskampioenschap aan de hand worden geshowt.

:D

Oh wat raar, want ik had een geweldig idee om een soort van Kür op muziek te rijden..........Ik had juist begrepen dat dit niet mogelijk was maar dat je het paard aan de hand moest presenteren.

Wijze van voorbrengen; De oud-kampioenen dienen in de ring te verschijnen met bit. Er zijn
voorbrengers aanwezig bij de ring om uw tinker op korrekte wijze te tonen (op kosten van het
NSvT). Indien U zelf voorbrengt dient u in witte kleding met zwarte of rode stropdas aan te treden.
Ook kunt u kiezen voor een andere discipline zoals aangespannen, onder de man/vrouw, lange
lijnen of anders, eveneens met gepaste kledij, daarbij dient uw tinker duidelijk zichtbaar te zijn voor
het publiek en niet verstopt onder vele attributen, kleding etc. SVP uw tinker niet invlechten!

Heeft U nog een prachtige sjerp o.i.d. van het NL-kampioenschap dan zou het erg leuk zijn als u deze
bij uw tinker omdoet gedurende de presentatie!

GVD 8)7 8)7 -:(- Ik had dus uit deze tekst begrepen dat het aan de hand moest, zo vreselijk stom van mezelf. Ohhhhh wat een vreselijke doodzonde, we hadden echt iets gaafs bedacht. Dit gaan we dus niet meer redden om alles in elkaar te zetten. Ik kan nu wel door de grond zakken.

Keltic is ook nog eens kreupel dus oefenen kunnen we niet en hij toont zich veel mooier onder het zadel dan aan de hand. Nu is het hopen dat hij idg zo snel mogelijk weer beter is en regelmatig is.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:18

Ik moet zeggen.... dat ik ze ook liever aan de hand zou zien allemaal.
En 5 minuten per paard, dan ben je best een eindje bezig toch?

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:32

Hier zijn we alleen 's avonds aanwezig voor de show.. vriendin wil graag mee en moet eerst werken

Moet ik mij nog ergens afmelden voor de ALV?

marlouxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:21

Allienda schreef:

:D[/quote]

Oh wat raar, want ik had een geweldig idee om een soort van Kür op muziek te rijden..........Ik had juist begrepen dat dit niet mogelijk was maar dat je het paard aan de hand moest presenteren.

Wijze van voorbrengen; De oud-kampioenen dienen in de ring te verschijnen met bit. Er zijn
voorbrengers aanwezig bij de ring om uw tinker op korrekte wijze te tonen (op kosten van het
NSvT). Indien U zelf voorbrengt dient u in witte kleding met zwarte of rode stropdas aan te treden.
Ook kunt u kiezen voor een andere discipline zoals aangespannen, onder de man/vrouw, lange
lijnen of anders, eveneens met gepaste kledij, daarbij dient uw tinker duidelijk zichtbaar te zijn voor
het publiek en niet verstopt onder vele attributen, kleding etc. SVP uw tinker niet invlechten!

Heeft U nog een prachtige sjerp o.i.d. van het NL-kampioenschap dan zou het erg leuk zijn als u deze
bij uw tinker omdoet gedurende de presentatie!

GVD 8)7 8)7 -:(- Ik had dus uit deze tekst begrepen dat het aan de hand moest, zo vreselijk stom van mezelf. Ohhhhh wat een vreselijke doodzonde, we hadden echt iets gaafs bedacht. Dit gaan we dus niet meer redden om alles in elkaar te zetten. Ik kan nu wel door de grond zakken.

Keltic is ook nog eens kreupel dus oefenen kunnen we niet en hij toont zich veel mooier onder het zadel dan aan de hand. Nu is het hopen dat hij idg zo snel mogelijk weer beter is en regelmatig is.[/quote]

Ja idd die tekst kregen wij ook!

Aaaah wat jammer kur op muziek is natuurlijk wel heeeeeeel gaaf!
Jammer dat die kreupel is hopelijk is die snel weer de oude en kan die mee lopen!
Als die goed is rijd je hem dan als nog zelf zonder kur of doe je dan aan de hand?

Ben benieuwd wat iedereen doet :) :) *\o/*

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:41

De kur ga ik echt niet meer redden. Dan heb ik nog een week om muziek te vinden en kleding te regelen, datgene wat ik graag wilde gaat sowieso niet meer (levertijd een 2-5 werkdagen!) en dan zou het nog aangepast moeten worden om te kunnen rijden..........

Dan moet hij helaas maar met Corne mee aan de hand :-) Is nou eenmaal niet anders, maar hij moet eerst eens regelmatig gaan lopen en dan zien we wel verder

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:55

Er zijn van die kledinguitleenlocatie's, zit er niet 1 bij jou in de buurt, Allienda?

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:43

aaah daan dat is jammer dat keltic ook nog kreupel is nu..en erg jammer dat het niet door kan gaan met dat erg mooie idee van jou..en je instructie.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 12:59

Ondertussen kunnen we wel melden dat er voor de HS inmiddels 18 inschrijvingen zijn!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:00

Voor de Jubileum show zijn er maarliefst 21 aanmeldingen!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:05

Gaaf! Ik heb manlief zo gek gekregen om mee te gaan.. Ben heel benieuwd naar alle mooie tinkers, en vooral de hengsten. Hoe laat rijd Epona? Wil natuurlijk wel Malvin z'n halfbroertje bekijken *\o/*
Oh, en Myrthe.. of is ze al verkocht Leonoor? :o

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 14:29

Myrthe is nog niet verkocht en dat weekend aanwezig :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:33

Voor de wedstrijd is met name op zondag nog plaats in alle klasses. Inschrijven kan nog, kosten zijn 8,50 per proef voor leden (9euro voor niet leden) en 7,50 per springparcours. Natuurlijk hebben we zaterdag ook de hindernisbaan en onze nieuwe rubriek "de man van..."

Inschrijven kan heel makkelijk door een mailtje te sturen aan nsvtsport@gmail.com

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:37

Oef even een stipje.
Uiteraard aanwezig bij de hengstenshow, en ga zondag helpen met het concours :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:59

De man van? Vertel eens wat meer

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:24

Lowara