[TI] Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 12:47

Nee, het is echt .nl!!!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:47

Nee hoor. Een klasgenootje van mij heeft ook een .nl hotmailaccount. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Maar heb nu ook geen foutmelding teruggekregen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 12:51

Mailtje is binnen, dankjewel! Hou het zeker op de lijst!

Aanvankelijk was het ook stap en draf, maar daar kwam van meerdere mensen commentaar op, dus vanwege veiligheid veranderd naar alleen stap. En dit blijft ook zo, veiligheid gaat voor alles, en 120 Tinkers is niet niks.

Als er tegen die tijd mogelijkheden zijn om dubbel op te splitsen doen we dat misschien wel (dwz drafgroep afsplitsen en galopgroep afsplitsen), maar daar laat ik me nu nog niet over uit.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:52

Ik heb ook aan gegeven mee te willen doen, lijkt me erg leuk !
Zou we leuk zijn om met een groep vanuit het noorden richting locatie te rijden.

Lowara schreef:
Is dat organisatorisch te doen? Zou wel leuker zijn. Ik geef eerlijk toe dat ik geen pak hem beet 4 uur ga trailer rijden voor alleen een stapritje van een uur. Hoeft echt geen grote actieve rit te worden,maar enigszins wat sukkeldrafjes her en der maakt het wel wat leuker denk ik

Verder ben ik het hier wel mee eens.
Grote groep of niet een drafje zou er wel vanaf kunnen in mijn ogen, zeker als je de groep splitst, is dit niet mogelijk houd dan de mogelijkheid om achteraf nog even wat te kunnen doen.
Galop kijkt mij ook niet slim en ben je gewoon de goden aan het verzoeken met een gemengde groep van gevorderd en niet gevorderd.
Er zijn ongetwijfeld een aantal ver gevorderde ruiters die evt het een en ander kunnen opvangen.
Ik persoonlijk zou ook gewoon sil voor een ander parkeren mocht die wat te actief worden, en zo zullen er wel meer ruiters zijn die een hoop kunnen opvangen.

Tevens misschien kan ik voor een aantal ver gevorderde ehbo mensen zorgen, maar hiervoor met ik wel zo snel mogelijk datums voor hebben zodat ik alvast kan beginnen met bedelen :P
Zelf heb ik ook mijn papiertje op zak maar als deelnemer ga je dit voor zover mijn geheugen reikt vergunningtechnisch niet voor elkaar krijgen.

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 12:55

Ik dacht dat we in groepjes gingen en daarom ook een drafje konden doen. Maar als we daadwerkelijk met zijn allen tegelijk gaan lijkt het me inderdaad geen slim idee.
Al ben ik het er wel mee eens dat je dan inderdaad gaten gaat krijgen.. Maar het is nu nog zo pril dus dit zien we allemaal neem ik aan.
Begreep ik nou goed dat je je al kunt inschrijven? Tot wanneer kan dit?

Caily

Re: Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 13:01

Je kan je nog niet inschrijven. Organisatorisch er nog niet zoveel gebeurd, sws locatie en kosten kan ik nog niet zeggen. Enkel deelnemen via de evenementenpagina van facebook is mogelijk, maar daarmee ben je niet ingeschreven!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:09

Blingh schreef:
Ik wil meedoen!!

Jaaaaaaaaa!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:31

ik heb me op FB al aangemeld als aanwezig zijnde, moet ik me ook nog officieel aanmelden via de mail??

EDIT: ik heb niet goed gelezen excuus. ik schrijf me officieel in als dat mogelijk is. :+
Laatst bijgewerkt door freakish1977 op 07-02-14 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 13:31

Caily schreef:
Je kan je nog niet inschrijven. Organisatorisch er nog niet zoveel gebeurd, sws locatie en kosten kan ik nog niet zeggen. Enkel deelnemen via de evenementenpagina van facebook is mogelijk, maar daarmee ben je niet ingeschreven!

Oke bedankt! Dan houd ik het voor nu gewoon even goed in de gaten :)

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:13

ja via fb aan gemeld.
Ik lees hier het een en ander....
Maar stel dat je 100 tinkers gaat halen, en je splits deze op in 2, houden we dan een groep van 50/50 over of 40/60 of welke combi dan ook en dan galoperen?????????????? Denken we ook aan de veiligheid van onze bonte vrienden? En het kudde gedrag? En de omgeving? stel dat je de bossen in gaat en je gaat daar tempo verhogen.
Lijkt me geen goed idee. Ik ben toen in Vorden er ook bij geweest georganiseerd door stal van Ede ( als ik het goed heb) En tijdens het warm stappen waren sommige al vrij fris zeg maar. En daar hebben we ook gestapt en dat ging goed.
Ik denk dat stappen heel goed te doen is en je het ook daarbij moet houden. Het is een grote groep he!
Sommige zullen zeggen ach mijn tinker doet niet mee......maar pas op.....met die uitspraak.
Het gaat tenslotte om een record te halen en dat gaan we gewoon halen toch bontgenoten?

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:35

Ik wacht de locatie af aangezien we dan op vakantie zijn.. maar als het in de buurt is van de vakantie locatie is het natuurlijk wel heel gaaf!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:45

Ik zal waarschijnlijk weer een beetje achteraan rijden met Ryon. Afgelopen keer zijn we nog verdwaald met een klein groepje omdat er een gat ontstaan was tussen de paarden/groepen.

KimmetjeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:04

annelot schreef:
Hier zou ik ook weer graag aan mee willen doen! En ik denk Kim ook wel met Eve.

Ja ik meld me ook (inmidels 6 pagina's verder := ) ik zou zeker wel mee willen doen met Eve!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:09

Beter laat dan nooit he! :D

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:48

Gezellie lot en kimmie

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 18:38

Lowara schreef:
Heb zelf weinig ' zicht' op een grote groep omdat ik er geen ervaring mee heb, lijkt het een beetje op die friezen record rit van pas geleden?

Toevallig reden er wat stalgenootjes mee met de Friezen record rit van pas geleden. Er werd ook een drafje ingezet maar is later stop gezet omdat het niet ging. Er was één persoon die niet kon blijven zitten in draf..
Uiteindelijk was het een hele lange staprit van ruim 4 uur. Wel ontzettend gaaf om er tussen te rijden natuurlijk.
Ik geloof dat ze op het eind nog een stuk gedraafd hebben terwijl een andere groep bleef stappen.

Ik weet dat veel paarden toch wel onrustig worden van draven in een grote groep en inhaaldrang hebben. Stappen lijkt mij een prima oplossing.
En in een grote groep tinkers rijden geeft gewoon al een kick!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:11

Het lijkt mij ook wel heel erg gaaf om mee te doen! Helaas heb ik geen trailer tot mijn beschikking, maar misschien is er nog iemand uit omgeving Den Haag die ook mee wil en kunnen we een paardentaxi delen oid?

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:19

Dit klinkt wel super gaaf! Ik kan erop wachten dat Lowara me vraagt om te helpen als ze gaat, dus waarschijnlijk ben ik er ook bij. En anders kan ik ook prima vrijwilligen!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:09

Leuk idee! Afhankelijk van tijd/plaats doen we ws wel mee!

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 08:51

Het lijkt me zo gaaf om mee te doen samen met mijn Boy.
Helaas is het nog afhankelijk van locatie en vervoer.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 09:02

ik hoop tegen die tijd een tweepaards te hebben en er is dan wel een plekje vrij in de trailer voor iemand uit het midden vh land.

xlaurax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 11:16

Ik heb nog nooit meegedaan. Het lijkt me super leuk!

Tinkietink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 15:39

Ik had het ook al via fb laten weten maar willen dan ook wel komen met chabo en qannick!

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:39

Joah, dit lijkt me kick :D Buster en ik gaan zeker mee :+

timmyturner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:43

Leuk doe graag mee met mijn tinkermannen timmy & sytse!