Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb altijd het probleem andersom, als ik al eens wat zoek zijn er zo veel waar ik een klik mee heb, wil ze allemaal wel hebben
Helaas is de stal waar hij vandaan komt 2u rijden en hebben ze geen lesgevers bij ons in de buurt, wat natuurlijk zo ontzettend balen is, want zij kennen al zijn commando's etc en wij niet of toch heel weinig. Hij heeft dus wel echt een 'handleiding' maar niet op de negatieve manier. Zijn volledige naam is Boris of Willow Creek en hij komt van 2lazy7ranch, die hem samen met nog enkele Tinkers gered hebben van een handelaar. (Is hier al op bokt.nl geplaatst, dus er zullen sommige van jullie wel weet van hebben. Al die Tinkers waren verkocht, maar Boris hebben ze nog gehouden tot nu dan. Hier mag hij van een vaste thuis genieten
) Hij heeft een 1ste vpremie behaald. Zijn moeder is Rosy of Willow Creek. Vader is onbekend, maar moest iemand een hint weten hoor ik het graag. Hij wordt maandag gebracht en ik ben héél benieuwd hoe het gaat klikken met onze andere paarden en vooral met Tinky, want het is echt de bedoeling dat die 2 maatjes worden. Ik ben alvast al hélémaal verliefd op hem, het is zo'n goedzak! Ik had ook meteen zen kriebelplekje gevonden, hihi. Hij is alvast een hoop gedisciplineerder dan Tinky
Hij is ook wel beetje bol, maar dat zal wel weg te krijgen zijn. Ben heel benieuwd hoe het gaat gaan op buitenrit. Sowiezo gaan we alles lekker rustig aan doen, zeker omdat hij een wonde heeft aan zijn singelplek, dus dat moet eerst toch helen. Lekker tuttelen dus. Hij gaat hier gewoon lekker verder bitloos en met westernzadel gereden worden. We hebben meteen passend spul voor hem gekocht daar. (ze hebben daar hun eigen winkeltje
) Naja, genoeg gekletst, hier foto's en een filmpje!
Mijn broertje van 8 heeft gefilmd, haha