Oh, haha. Niet interessant dus Wist dat het niet van meedoen aan de loterij kon zijn, maar wat het dan wel was?
Hoe gaat de loterij verder in zijn werk? Want jullie geven dus kleur en type af, maar uiteindelijk moet er een naam komen, neem aan dat die achter de schermen al bepaald is, of laat je dat over aan de winnaar?
Ik heb er zin in! Waarom ik het vraag: Ik laat mijn merrie dekken door een hengst die niet meedoet aan de loterij, dus ik heb er niks aan mocht ik wat winnen. Een vriendin wil haar paard sws laten dekken door een van de hengsten die wel meedoet dus als het mag zet ik voor haar in. Of mag je niet verstrekken aan derden? Ivm doorverkoop. Hier niet van toepassing hoor, maar kan me voorstellen dat je er zulke idioten tussen hebt (al hoop ik op de goedheid van NSvT leden )
Zit net de voorwaarden nog eens uit te schrijven, maar hier je antwoord:
• Weggeven van een gewonnen dekking mag alleen in overleg met de hengstenhouder.
Caily
Geplaatst: 05-04-13 20:47
Paard van persoon die hem wint . En hoe zit dat met verzorgpaarden ed. Gewoon algemeen gevraagd hoor. Begrijp het volkomen als hij alleen is voor paard op naam van degene die hemt wint, maar wel iets om van te voren duidelijk te stellen lijkt me.
Leonoor, moet jou ook nog even heel hard feliciteren met Victorio!!!
Edit: Ah. Das duidelijk. Nou ja, ga gewoon een gokje wagen dan, zie wel of ik er iemand blij mee kan maken mocht ik getrokken worden
stalnijmegen
Geplaatst: 05-04-13 20:48
Persoonlijk vind ik t jammer dat er geen namen staan. Zodat mensen die er aan mee doen al wat gerichter bezig kunnen zijn of t match met hun merrie. Veel mensen zijn al mnden van te voren bezig met bezichtigen enz. ( zelf heb ik al wel een idee welke naam achter wekke hengst )
Calanddra
Geplaatst: 05-04-13 20:51
En als je je lot van te voren al aan iemand geeft? Ik heb 2 ruinen dus heb er toch niks aan
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-13 20:52
Dank je wel, ben ook heel blij met hem!
Ik denk dat, mocht je winnen, gewoon even de HH moet aanspreken hoe/wat Ik weet dat er een deel van de HH's niet zo moeilijk over doen.
Stalnijmegen, als jij een vermoeden hebt, hebben er wel meer dat En dat moet voor nu even genoeg zijn
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-13 20:53
Calanddra schreef:
En als je je lot van te voren al aan iemand geeft? Ik heb 2 ruinen dus heb er toch niks aan
Lot staat op naam, maar je kan toch met de persoon aan wie je hem eventueel wilt vergeven meteen afspreken voor welke hengst je gaat en dan aan de HH vragen of deze akkoord is?
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-13 20:58
En dan heb ik nog een mooie mededeling, ik vergeet helemaal een hengst in mijn rijtje voor mijn loterij (heb echt 5x zitten natellen etc). Het zijn er dus 6 totaal:
Zoals ik het nu zie ( en mijn gevoel heeft het bij het juiste eind ... ) heb ik al een voorkeur voor een hengst !
Vind het erg leuk , dit idee , jullie maken toch een hoop los , hihihih
Shayla
Geplaatst: 05-04-13 21:39
Telt Mike ook mee als persoon voor een lot ? Aangezien Sas niet komt
mnkortleve
Geplaatst: 05-04-13 22:31
Als Mike als bezoeker ook mee komt dan neem ik aan dat hij ook mee telt lot staat op naam en jou paarden zijn toch ook zijn paarden Als het ff mee zit kom ik ook kijken alles ics dus ik ding zeker niet mee.