Ha dames, wat gaan we weer rap zeg.. Hier onwijs druk met werken, klussen in huis en het onderhouden van de beestjes dus weinig tijd gehad om alles goed bij te lezen en ff tussendoor snel het filmpje bekeken. Volgens mij zag ik 1 kort stukje film van Denzel al lopen in de wei. Weet niet of we er meer in staan, zal denk ik niet maar dan is et wel zonde dat sommige er meermaals in staan en andere helemaal niet maarjaa Kaat moest ook snel wat in elkaar flanzen.
Leuke shet gezien met een onwijs ondeugend koppie. Knappe Jack, oghh Heidy wat is hij toch mooi uitgegroeid he!! Jaron, nouuu die heeft nog de meeste verandering doorgemaakt van allemaal volgens mij..
Hier is net de paardentandarts weer geweest, Sjaak had enorme haken, zo sneu en hij vond het nog eng ook, bang hertje maarjaa nu is het weer helemaal goed. Denz is ook weer nagekeken en ze heeft er nu nog een dop af kunnen wippen.. En hij geeft geen kick.. Vraaf paard.. 'De wilde hengst van de wei' hahaha snap dat niet hoor maarjaa
Meiden ik ga weer schilderen, vriendlief is naar Feyenoord dus lekker rustig in huis haha
Nessa
Geplaatst: 05-01-13 13:26
Alweer een nieuw topic. Ik moet me toch echt eens vaker melden hier! Leuk filmpje zeg.
Zal een deze dagen ff alles bijlezen hier. Leuk, al die foto's van paardjes hoe je ze kocht. Deze was van Caily
_Patrick_
Geplaatst: 05-01-13 14:32
Wat kletsen jullie veel,gezellig hoor!
Uhhh die foto die Leonoor van Patrick liet zien(heb m niet meer) was ik niet gelijk verliefd. Ze zei je moet echt gaan kijken, dat heb ik dus gedaan en was verliefd.
Poosje81
Geplaatst: 05-01-13 14:45
Die foto moet ik ook heel goed naar gaan zoeken Die van Baggio heb ik ook nog wel ergens. Die van King heb ik ook nog wel.
jorretje
Geplaatst: 05-01-13 15:05
Mooi gemaakt Kaat! Ik sta er helaas niet in de lijst (Halverwege het vorige toppic was er wel een toen recente lijst gemaakt) Gelukkig zag ik mezelf wel 1x langs komen in t filmpje Nou ja ik heet dus in t echt Jorine, en Gijs is mn stinkert, voor wie t nog niet wist Jeetje he hier alweer 6 pagina's..
Ik maak eingenlijk bijna nooit filmpjes.. maar deze is wel wel heel schattig.. van Gijs zijn allereerste keer buiten, met dank aan bokster Eevee:
Hier heb ikmijzelf verwend met een nieuwe , echt goede , camera ( voor mij goed , want ikheb nog nooit een echte gehad ! ).... al heel wat foto's geschoten , zelfs Annabel toont nu eindelijk wel goed op de foto! Leuk mee omprutsen , dan krijg ik het wel onder de knie !
Ik zal de lijst eens laten vernieuwen op het einde van dit topic, we hadden nogal haast hé, met de vorige. Dat is dan iets dat we niet mogen vergeten volgende keer.
hinke_1985
Geplaatst: 05-01-13 17:44
Wat een schattig filmpje van toen Gijs nog kleine Gijsje was.
Het verschil tussen de verkoopfoto van Tinky en de foto van de dag van aankoop is echt schrikbarend.
Chantal, leuk een nieuwe camera. Helemaal met het oog op Appelby
Heb me voorgenomen om ook weer wat meer te reageren, vind het toch wel heel gezellig....
leuk al die foto's van de aankoop! Ik weet niet meer welke foto ik gezien had van merc als eerste.. zal eens zoeken! Was wel gelijk liefde op het eerste gezicht!!
Vandaag op het erf wat rond gestapt met merc voorop. hij is toch zomaar voorwaarts! zeker als hij voorop mag lopen! Normaal sloft hij achter mij aan, nu had ie er zin in(vooral richting zn vriendin hahaha en richting zn stal, maar het begin is er) nu nog ff rem oefenen en dan maar eens lange lijnen buiten wandelen.
Miss dat frank morgen wel mee wil, kan ik er weer eens op. Is ook weer zo'n week ofzo geleden..
Ik ben net gaan rijden met Jack, redelijk klein toertje maar al meer dan de eerste rit met bitloos. Jack had er zin in, de pas zat er redelijk in maar toch onder controle . Foto's heb ik niet was al wat donker er voor
Leuk filmpje en leuke aankoop foto's. Paarden zie je echt veranderen
Becs
Geplaatst: 05-01-13 19:44
Jullie gaan al weer hard, ik ga proberen om me toch ook weer eens wat vaker te melden. Vind het toch wel erg gezellig Gaat een van jullie toevallig ook naar de beoordelingscursus van het NSvT?
Van Cait heb ik geen aankoopfoto's ik heb haar letterlijk en figuurlijk uit een wei vol jaarling en tweejarigen gezocht: Doe mij die maar
Zo ik ga nu naar stal voor onze nieuwjaarsborrel en inwijding van onze nieuwe kantine, ben wel hardstikke misselijk maar ook zonder drank gaat het gezellig worden.
VandeMol
Geplaatst: 05-01-13 20:11
Zal binnenkort ook een aankoopfoto's en nufoto's plaatsen , leuk idee trouwens !
Nu net klaar met melken en door naar een verjaardag in Nijmegen ... dik uur rijden , hahhahahah Niet te laat naar huis morgenochtend 06.00 uur weer melken !
Sinds gisteren is het begonnen en melken we zelf 2 x daag alle koeien... overgenomen van mijn schoonouders ! Dus nu nog drukker , hoef me niet meer te vervelen !
Tink en Jaron zijn wel opgeknapt als je die foto's ziet!
Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, had op marktplaats een advertentie gezien: vrije uitloop stallen, alleen ruinen en hengsten ergens bij Baarn. Zag t al helemaal zitten, maar nu is die advertentie weg en ik heb geen telefoonnummer opgeschreven
patrick1994
Geplaatst: 05-01-13 21:59
NOg even over het openingsfilmpje echt onwijs leuk gedaan hooor
he he,eindelijk bokt.server wou bokt niet openen.maar we zijn er weer...
@magica:het vreemde is dus dat als ik eros vanaf de linkerkant aan het oor raak dat hij dat vreselijk vindt en meteen het hoofd omhoog gooit. doe ik dat vanuit de rechterkant,dan vindt ie t geen probleem en kan ik het gehele oor aanraken.
vandaag met eros eens na t longeren richting de snelweg gewandeld.ik heb de weg rustig genaderd en gekeken hoe hij reageerde.eigenlijk viel dat best mee.enkel bij het onder de brug doorgaan(dan kom je op een meter of 5 langs de snelweg op)zette hij wel zijn nek erop en begon hij wat te snurken.maar hij was goed te houde.dit probeer ik dus nog een paar keer te oefenen,zodat hij straks geen reactie meer geeft