Annabel is vanmorgen gescand..... Ze mocht niet meer zwanger zijn...
En toch ben ik mega trots op haar... Ze stapte zomaar achter mij aan de trailer op. ( bij de kliniek ook zo weer ) Werd overladen met compilmentjes , zo braaf , lief en prachtig ze wel was !
Ze komt mooi bij nu , ze gaat in juli naar de keuring van het NSvT !
chan. ik moet even zeggen dat ik je een kanjer vind!! je gaat zo geweldig goed om met je paardjes!! top! en Anna. gaat nog prachtige veulentjes brengen hier in NL. daar ben ik van overtuigd!
Eindelijk zet ze lekker aan en denk ik dat ze geen slecht figuur gaat slaan op de keuring van 27 juli in Pesse.... Ze gaat , wanneer het niet meer zo koud is , haar eerste keer een bitje in hebben .... heb een mooi bling bling hoofdstel ( hihi frontriem is bling bling ) gekocht. Eens zien wat ze ermee doet , Karlijn accepteerd het gekke ding al volledig , maar dat komt omdat ik het bitje al af en toe heb ingehad bij d'r sinds ze hier staat ( heeft toch wel zijn voordeel als je ze van jongs afaan hebt...hihihi )
je zou er zo nog een pauw bij kunnen nemen... zo trots als toch? hahaha
Janedieene
Geplaatst: 23-01-13 15:19
Haha wat een leuke kudde zo samen, een echte bigmama aan de linker kant
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-13 19:24
Zo , ik kom ook weer even om het hoekje gluren .
Het gaat goed met Annabel . Ze begint haar zwarte vacht al weer wat te verliezen en haar billen zijn al grijs aan het worden !
Haar billen beginnen langzaamaan dan toch op die van een Tinker te lijken , ze beginnen zoch langzaam aan een beetje op te vullen , al ben ik nog lang niet tevreden!
Ze zal het mooist aankomen wanneer ze lekker de weide op kan. Momenteel hebben we alle palen eruit liggen , is er van de week een buitenbak van 20x40m gerealiseerd en gaan we volgende week een begin maken met het opnieuw omheinen an het weiland.
Wanneer dit allemaal achter de rug is , kunnen ze weer lekker de weide in en lekker even flink de banen strekken !
Nu wachten op het voorjaar en de eerste goede hengstigheid ... dan mag ze 2-3 weken erna lekker naar een mooie date , om een prachtig veulentje te gaan maken!