ja ik heb hele goede ervaringen met Boktmeetings! we zijn toch allemaal gelijk gezinden! Gaat vast erg gezellig worden!! Hoe is het trouwens met Jessica??
Anoniem
Geplaatst: 08-11-12 21:04
Lepel schreef:
Je kent er toch al een heleboel van jier ( nou ja kennen , hihihi ) Heb je echt niet een vriendin of zo ?
Ja eigenlijk, waarom niet. Nee, vriendinnen genoeg, maar allemaal aan het studeren
Ik ken ook niemand hoor Wel van bokt naam die in topics tegen kom We leren elkaar vast ook wel kennen daar
Ben benieuwd hoeveel plaatsen er nog vrij zijn
hinke_1985
Geplaatst: 08-11-12 22:47
Geen idee hoeveel plaats er nog is, toen ik ong. 2 week terug boekte stond dat de reis bijna was volgeboekt, maar of dat echt zo is? Inderdaad, je leert vanzelf de mensen achter de bokt-namen kennen. Allemaal een gedeelde interesse, dus in ieder geval iets om over te praten
Anoniem
Geplaatst: 08-11-12 22:52
Nog een praktisch vraagje... Ik zie dat er 's avonds altijd uitgebreid wordt gegeten. Hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven buiten de reiskosten aan eten, drinken etc? Kan ik een schatting maken hoeveel ik best opzij zet...
Ik ga ook gezellig mee En ik ben ook alleen. Ik ken er een paar die mee gaan een beetje. waarom wachten of er iemand mee wil?! gewoon gaan! We hebben allemaal dezelfde hobby dus je leert vast snel genoeg mensen kennen
Rond de 60 personen zitten we al, die meegaan naar Appleby 2013 .. best veel al he ?
tinkert_tje
Geplaatst: 15-11-12 15:59
voor de mensen die twijfelen vanwege dat je alleen bent je bent echt niet alleen hoor gewoon lekker mee gaan want je leert genoeg mensen kennen die allemaal de zelfde liefde voor tinkers hebben
hinke_1985
Geplaatst: 21-11-12 16:30
60 mensen is inderdaad al een lekker ploegje Chantal.
Ben vanmiddag even met de foto's van Appleby 2011 bezig geweest. Ik had al zin, maar nu helemaal!