Zoals ik al eerder zei; je kan het pas echt bepalen of het kan, als je het in het echt ziet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij rijdt ook op onze tinker van 1.60.
lisziej16 schreef:volgens mij maakt het ook niet echt heel veel uit hoe lang je bent toch, jaa misschien met gewichtsverdeling?
lisziej16 schreef:ik heb bij kikkert gereden op texel in de koog, ze kennen me wel, en weten hoe ik rijd. dus voor hun is dat geen probleem.. hah a
steffyentom schreef:Vraag me trouwens af hoe een merrie dat doet tijdens de dracht veulen zit er dan wel niet op maar gewicht hangt toch echt aan dezelfde onderdelen.
Dan zou een veulen ook 50KG bij de geboorte moeten wegen met daarbij nog het vruchtwater en de placenta.
Maarja ik ben blij voor de TS en de verzorgster dat ze genoeg antwoorden hebben gekregen.
En jammer dat de mensen met zo'n radicale mening over overgewicht zo bot blijven en niet eens naar de mensen erachter kijken. Dan krijg je het nog moeilijk met die mening in een wereld waar overgewicht veel voorkomt.
Wist je trouwens dat uit recent onderzoek in een documentaire op Nederland 2 is vastgesteld dat overgewicht wel degelijk deels erfelijk is. En vast zit in je DNA.
En er in India hele volksstammen zijn met een strak lijf gezond leven en dezelfde overgewicht kenmerken.
Dus om te zeggen dat dit hele proces van afvallen nu zo makkelijk is, en het allemaal onze schuld is vindt ik totale onzin.
Denk dat ik gerust mag zeggen meer te sporten en minder te eten als mening slank mens, naar de diëtist geweest personal trainer dokter etc.
En nog val ik niet af.
Moeten forse mensen dan hun hele leven weiden aan het in het pulletje passen bij de slankeren? Nee sorry daar pas ik voor.