Mochten er mensen zijn die een campingtafel hebben en die mee kunnen nemen, zou dat heel fijn zijn. En de mensen die even relaxed willen zitten bij de lunch, neem even een stoeltje oid mee
traveller
Geplaatst: 18-04-12 22:41
Regendansje doen en dat doet wonderen, we gaan ervoor. Onze eerste sokkenwasrit was zeer nat zowel van onder als van boven, maar een paar reserve spullen voor na de rit doet wonderen, maar ga er nog steeds vanuit dat het droog blijft hejahjaheja.....
enextra kleding meenemen is aan te raden! 2 jaar terug had ik dat dus niet gedaan en zat ik nog een dik uur met natte kleding in de auto naar huis brrrr
Zijn er hier toevallig ook ruiters uit de omgeving hoogvliet ? / spijkenisse ? Waar ik eventueel mee mee zou kunnen rijden ? mijn paps is op vakantie en die trekt de traiiler altijd,weet niet of ik nog zo snel iemand kan regelen. Eventueel ook mogelijk om een niet tinker vriendinnetje mee te nemen zodat we saampjes komen,, nee zeker.. op een tinkerrit hihi
ik kan er helaas niet bij zijn, toch geen tinker kunnen regelen om mee te doen! jammer, wie weet volgend jaar dan maar genieten van allemaal tinkers bij elkaar Sowieso ga ik vast en zeker genieten straks van de foto's !
flodje84
Geplaatst: 19-04-12 16:47
hoi hoi, ik heb er al zin in hoor! Floyd en ik hebben zaterdag ook al wedstrijd van MSHC op de kroo dus hij zal niet zo hard meer galloperen xd tot zondag!
Wil jullie alvast heel veel plezier toewensen (en een goeie reis!) en zal morgenochtend ff een zonnedansje voor jullie doen. Volgend jaar hopen we er toch echt zelf bij te zijn. Voor dit jaar doen we het maar weer met al die prachtige foto's die ongetwijfeld weer gemaakt gaan worden.