Pesse klinkt goed Heeze is voor mij echt veel te ver weg dat gaat mijn moeder helaas echt niet goed vinden Het zou wel fijn zijn als er inderdaad in Pesse 2 proeven gereden konden worden Als dat zo is kom ik zeker weten
Vermeld in ieder geval: Naam Ruiter Naam Paard/pony Ras paard/pony Lid NSvT ja/nee, indien ja lidnr Klasse Met of zonder startkaart Paard of pony (volwassenen of jeugd)
Ja ik moet er ook even goed over denken, Pesse is toch ruim een uur rijden en januari vindt ik niet zo ideale maand ivm het weer... en Heeze is toch echt te ver....
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-11 13:31
Komt sowieso nog 1 locatie bij en wellicht zelfs 2
carolina1278
Geplaatst: 02-11-11 13:34
Leonoor schreef:
Komt sowieso nog 1 locatie bij en wellicht zelfs 2
mmmm altijd goed
grid
Geplaatst: 02-11-11 13:41
O leuk Heeze, misschien doe ik daar dan wel weer een keertje mee
en al enig idee wanneer die in februari zal zijn? Wij organiseren namelijk misschien ook een extra koudbloedenwedstrijd ergens in febr/mrt (volgende wk vergadering) en willen dan natuurlijk niet op dezelfde dag/ weekend zitten
ik ga het even overleggen hier thuis zoals het er nu uit ziet gaat gillie zowiezo mee... en wonnie ga ik vanmiddag onder het genot van een fijne bosrit overleggen met de eigenarese
Hier staat midden ook op het lijstje. Dat wordt voor mij ook de enige hoor, en ik weet nog niet met wie. Wil sowieso El eigenlijk wel meenemen. Misschien Rebecca ook en ik denk dat de eigenaar de hengst ook wel mee wil nemen.
Voor midden doet mijn stalgenoot ook mee met Fries, heel misschien dat als ik naar Heeze ga zij ook wel mee gaat!
Schimpje
Geplaatst: 02-11-11 15:14
Ik heb nog geen idee met wie of wat ik mee doe (of niet). Juultje in elk geval niet, die is half januari al zo dik vrees ik dat het hooguit bij wat buiten-hobbelen blijft..
Ah, Heeze is voor ons goed te doen, even met mijn 'groom' overleggen. Zij moet namelijk trailer rijden.
Schimpje
Geplaatst: 02-11-11 15:19
WenK schreef:
Hulp is ook altijd welkom...
In Pesse doe ik zowiezo wat aan sponsoring. Als ik niks meerijd daar wil ik wel schrijven oid.
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-11 15:25
Schimpje schreef:
WenK schreef:
Hulp is ook altijd welkom...
In Pesse doe ik zowiezo wat aan sponsoring. Als ik niks meerijd daar wil ik wel schrijven oid.
Mochten er nog meer mensen zijn die zich willen aanmelden als hulp, gráág!
butengeweun
Geplaatst: 02-11-11 15:26
is er al wat bekend over voorne putten. (Bernisse dan zal het denk ik gaan om binnehal simonshaven) is voor mij leuk aan te rijden en om eens te kijken hoe saph zich gedraagt op een wedstrijd.
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-11 15:26
momo_lover schreef:
is er al wat bekend over voorne putten. (Bernisse dan zal het denk ik gaan om binnehal simonshaven) is voor mij leuk aan te rijden en om eens te kijken hoe saph zich gedraagt op een wedstrijd.
Daar is nog overleg over op dit moment, dat zou dan eventueel in februari zijn.