Gewoon op google dressuurproefje invullen en je vind het, maar geef niet meid nu heb je ze
wollewaps
Geplaatst: 07-08-11 21:57
Zijn er nog vrijwilligers nodig?
Als echte ringrijder zou ik misschien wel bij 't ringrijden kunnen helpen?
edit: zie 't net in de OP staan
miesie22
Geplaatst: 07-08-11 23:26
Ook wij zijn weer van de partij! Het hing er om of mijn opa en oma iets met Saar hadden, maar gelukkig niet! Saar en ik kiezen er deze keer voor geen dressuur te doen, maar springen, cross, hindernisbaan en de estafette! Ik wil ons morgen in gaan schrijven(voor de zondag dus) Ik heb er nu al onwijs veel zin in! Ben weer erg benieuwd naar alle tinkers die meedoen! Dit wordt voor ons de derde keer, en ook nu zullen er weer nieuwe mensen+tinkers meedoen! Helemaal leuk! Iedereen veel succes met het oefenen!
Hier nog niks gehoort van Michel, jullie ook niet??
grrr
Geplaatst: 12-08-11 21:52
Hier van de week voor 't eerst proefje geoefend... vind het retespannend... vooral die rechtergalop waar we hard op trainen maar gaat nogal eens mis. Wanneer verschenen de startlijsten meestal?
mmm kan mij trouwens niet herinneren of ik mij al had ingeschreven toendertijd voor gelijk 2 edities michel? do you know?
heb trouwens straks ook een leuke extra inschrijving, leerlingetje van mij van net 10 jaar oud gaat een dressuurporef rijden op Lowara zijn alleen nog aan het dubben of we met of zonder galop doen. Lowara is soms een ongeleid projectiel in de galop, omdat kleine 10 jarige meisjes nog niet zo sterk zijn
tadaahh; dit meiske; schattig ding toch?
Laatst bijgewerkt door Lowara op 12-08-11 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Hey rens, omdat ik paradiso al meeneem en dat vind ik even genoeg. Naomi doet een a proefje op tinker balou Volgende TD neem ik ze miss allebei wel mee