@ dapperdier.. ja idd.. ik ik heb ook een 'grote Diaz' foto hihi
Dribbelkont
Geplaatst: 29-10-11 17:57
zal morgen ook eens foto´s plaatsen mijn meid is nu bijna 3,5 en is nu tussen de 1.40 en 1.45 de manen groeien harder als zei zelf haha maar oho wat wordt ze breed!!!
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 29-10-11 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
ja korte rug ze heeft nu een ghost zadel maar tot maart heeft ze nog vakantie want rijden ging zo goed en ze wou zo graag dat ik haar even in bescherming heb genomen en half jaartje weg heb gezet maart beginnen we weer
hier foto van ons beiden
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 29-10-11 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt
straks in maart is ze 3 jaar en 9 maand dus dan rustig weer oppakken en dan 2 keer per week rustig buitenritje weer mevrouw loopt nu lekker de hele dag in buitebak met vriendje shet en andere 3 paarden en snachts in op stal zomers lekker hele dag buiten
Signe
Geplaatst: 29-10-11 21:01
snowdon schreef:
Korte rug ook zeg! Wat is ze toch onwijs cute....
Kort? Ik vond het er juist wel lang uit zien in verhouding met de pootjes. Cute is ze zeker!
_janet_
Geplaatst: 29-10-11 21:07
Zoë is ook heel cute!
Vanmiddag even een foto van Isa en haar jaarling zoon Legend gemaakt. Isa is dus 1.42 en Legend bijna net zo groot.
ze is wel kort in de rug want had zadelruimte van 17 inch.
ik laat haar rustig uitgroeien misschien ooit nog eens een keuring maar weet niet. heb haar voor de ontspanning en ja ga niet fokken dus wat schiet ik er mee op. we zien wel.
Kailonne
Geplaatst: 29-10-11 21:32
ik was een weekje met vakantie en zie dat het kleine tinker topic weer actief is. Hier een foto van mij met Jack. Jack is nu 1.43 en 4 jaar oud. Ik blijf twijfelen of ik niet te groot voor hem ben.
foto's
en van voor, dan zie je dat Jack ook nog niet zo breed is:
Ik zou hem nog even de tijd geven om uit te zwaren, kan best dat ie dat pas met 6 jaar doet. En ik vind het er nu ook niet gek uitzien hoor!
Signe
Geplaatst: 30-10-11 13:17
Jack is nog jong. Paarden blijven groeien tot 6 of 7 jaar. tot die tijd kunnen ze nog erg veranderen. Of je aan de lange kant bent is puur afhankelijk van wel beeld je hebt van paardrijden. Ik heb zelf als maatstaaf dat je de hulpen nog netjes moet kunnen geven. En volgens mij lukt dat prima.
Mijn dame is nu 2 jaar en 7 maanden, gemeten op 1.43. Ook niet heel groot, helemaal niet als je weet dat ik 1.77 ben. Enerzijds kan het me niet zoveel schelen, aan de andere kant; als ik ooit de ring in wil had ik toch wel gehoopt om minimaal 1.51, maar voor nu ga ik maar duimen dat ze 1.48 haalt, gezien ik voor mijn gevoel prima op mijn bijrijdpaardje pas!
Mijn paardje hoort waarschijnlijk ook bij de kleine tinkers dan . Hij was 1m38 toen hij laatst gemeten werd en is nu 4 jaar. Hij zal normaal niet groter worden dan 1m42.
*foto komt later (anders in mijn profiel staan er een paard)
Oona
Geplaatst: 04-11-11 12:56
Ik heb ook een kleinere maat, ze is ongeveer 1m44. Ik ben daar zelf heel blij mee, ik ben zelf maar 1m56.