Als het gewoon in een 20x40 bak kan dan kunnen we best voor de leuk een barrelraceje doen voor degenen die het willen

Ik heb een hele forse, stevige houten omheining. Denk dat tinkjes zelfs daar niet doorheen komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Het ziet er nu als volgt uit ongeveer;
We beginnen op zaterdagochtend met onderling dressuur, dan als dit afgelopen is worden er een aantal clinics/shows gegeven, daarna gaan we over naar het onderlinge springen en als afsluiter misschien nog een leuke show.
Op zondag gaan we op een hele andere tour, namelijk Western! Hier bleek heel veel vraag naar dus hebben wij er voor gekozen om 1 dag compleet in de westernsfeer te zetten. We beginnen 'sochtends met de pleasure, dan een aantal clinics/shows oa 1 over de trail, hierna gaan we over naar een wedstrijdje trail(in hand of under saddle) en als afsluiter een leuke barrelrace! alles gaat in een onderlinge sfeer en natuurlijk met allemaal tinkers! Wij willen de veelzijdigheid van de tinker promoten en dit hele evenement is ook voor publiek (gratis) toegankelijk. Ik probeer ook nog iemand te vinden die met een aanspanning een showtje zou willen doen.
Paintlinger schreef:Hey Chantal!
Klinkt echt helemaal super!
weetje al wie er een clinic komt geven (*hoopt Chris)....
Enneh...Ik (= westernruiter) draag gewoon een cap hoorheb ik persoonlijk geen problemen mee