[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:04

O mooie tandafdruk van weidegenootje dus :=

O ja thorowgood ken ik ook meerdere met tinker die er erg tevreden over zijn :j

Pridje ik ben wel heel precies met de modellen van wintec, de veelzijdigheid vind ik vaak niet zo en ook de 500 lederlook dressuur zat bv voor geen meter :o

Barefoot vind ik wel lekker zitten :j maar vind het zo'n kleine/ korte zadeltjes := en hoe de singel zat was bij Say ook beetje vreemd :?
De london heeft dan wel weer wat meer leer, maar dan nog :o
Laatst bijgewerkt door grid op 30-01-10 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:05

Hij is eigenlijk van mijn oude kwpn'er. echt totaal anders qua bouw maar dat ding ligt echt als een huis. Nooit last gehad van drukplekken/schuiven oid. Super zadel :D :j en die heeft ook maar 300 euro oid gekost.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:06

Ik heb nog nooit in een barefood gezeten wel in een ander boomlooszadel die mijn nichtjes op hun ijslanders hadden liggen maar dat zat ook niet heel erg lekker te veel onderuit gezakt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:09

Ligt er natuurlijk ook aan hoe je er zelf op zit. Je moet anders gaan zitten, je hebt ook geen steun meer van kniewrongen. Ik vind het heerlijk :j Ik zit er heerlijk in, Jessie loopt er super onder en het gaat mooi mee met haar maatje meer/maatje minder figuur :+

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:13

Ik wil ook niet meer anders dan mijn BF, maar het zal idd
wel per persoon verschillen.

Nou ik ben voorbereid op alle vrienden die vanavond komen,
ze komen even het bier opdrinken :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:13

Ik heb nu echt een flutzadel :P maar ik ga het welleens proberen rijden op een barefood :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:18

Eefje helemaal klaar voor vrienden :D bier al ingeslagen :P

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:19

Goh zadels.... De eigenaresse van DiaBelle's moeder heeft een WOW zadel, is erg duur
maar wel altijd aan te passen aan de rug van een paard. Paard heeft een hoge schoft en alle
veulentjes hebben ook hun sporen nagelaten. Ze is helemaal gelukkig met het zadel past eindelijk
perfect!

Ik rij ook nog op de manege om de skils vanmezelf bij te houden, leeftijd gaat tellen hé. :+
Daar rijd ik ook een paard met een hele moeilijke schoft, ze hebben nu een ander zadel wat het dier
goed past. Alleen de lepel is heel erg kort en daar past mijn derriere dus niet echt in. |( Krijg je ook zere
rug van. Nou maar gauw hopen dat ze daar iets anders goeds kopen.

Over DiaBelle.
DiaBelle's vader leeft helaas niet meer maar het vermoeden van de mevrouw die hem jarenlang verzorgd heeft is dat hij een kruising KWPN x Fries was, dit in verband met zijn knieactie. Hij was 1.62 meter maar het verhaal gaat dat hij groot vererfd. Er zijn nakomelingen waarvan de moeder ook omstreeks zijn hoogte zijn waaruit een ruin van 1.70 en groeiende gekomen is! :j

DiaBelle meet nu al boven de 1.40 ze is nog maar 7 maanden! Ze was ook erg groot bij de geboorte.

Vind dit toch wel heel leuk, dit nieuwe discussieforum, zie ook dat er allerlei leeftijden vertegenwoordigd zijn. Gezellig hoor!

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:21

Dribbelkont schreef:
hoi blackzelda jou zelda is beetje familie van mijn Zoë :D

Jaaah, zijn nichtjes volgens mij :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:22

Ah een kwpn x friesmix dus waarschijnlijk en vererft groot :=

hihi discussieforum :+ ik noem het altijd kletstopic :D
Laatst bijgewerkt door grid op 30-01-10 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:22

Ingrid ik denk inderdaad dat ik voor een wintec ga die zijn ook makkelijk te onderhouden :) maar ik laat misschien een zadel maker komen maar welke weet ik nog niet ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:23

Zadelmaker laten komen is altijd verstandig :) weet niet wat er bij jullie in de buurt zit? misschien ff op bokt zoeken zijn vaak wel topics over zadelmakers ;)

O en iedereen die niet al te verweg woont ff in mijn onderschrift kijken :P
Er komt weer een Koudbloedenwedstrijd aan :):) als alles 100% af is open ik ook topic :j maar nu nog "uitwerken" springen en vlaggenrace ;)
Maar kan natuurlijk wel vast spammen kan iedereen de site in de gaten houden 8-) en het Voortzeggen :D
Laatst bijgewerkt door grid op 30-01-10 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:24

Wintecs ben ik geen fan van :n al meerdere keren gezien dat die dingen drukplekken veroorzaken terwijl ze gewoon aangemeten waren door de zadelmaker (waren geen cair trouwens) De oudere types van wintec zijn ook vaak niet opvulbaar, weet niet hoe het met de nieuwen zit.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:27

Okee nou inieder geval ga ik nu even opzoek naar een zadelmaker op bokt bij mij in de buurt :) er zal er vast wel 1 in Utrecht zitten. ik ga even kinderen geen bezwaar kijken op tv ik ben zo weer terug :)

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:27

Ik heb cair genomen, en ben er wel tevreden over..
de nieuwe kan je ook gewoon laten aanpassen en bijvullen..
Ik vind het een fijn zadel, ik wil alleen nog grotere wrongen hebben, want die er standaard bij zitten vind ik niet fijn.

Wat staan er trouwens geweldige paarden in jullie profielen.
Mooie sokken ook allemaal..

dat vind ik wel "jammer" aan pablo, hij heeft echt geen sok..
een verdwaald plukje wannabee haar, maar verder niks.. ;(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:28

idd en dan gewoon aan zadelmaker aangeven dat je middenklas zadel (... prijsklasse) zoekt voor je paardje (evt alvast met omschrijving breed/ smal veel/ weinig schoft e.d.) :)

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:30

Sorry Kletsforum.....

Jah discussies heb ik inderdaad ook al gelezen.

Leuk koudbloedenwedstrijd. Heb nog ff een paar jaar te gaan tot ze zover is.... :+

En vanuit Zeeland?

Grz Sabina

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:30

Ik ga over enkele weken (proberen := ) zelda in te rijden. Heb nu een wintec pro aangeschaft, met name vanwege de te verwisselen boom. Ze gaat ws nog zo veranderen van bouw de komende jaren. Barefoot heb ik nog nooit mee gereden, dus kan ik niets zinnigs over zeggen. Ik heb wel begrepen dat de zadels van Interhippique niet van denderende kwaliteit zijn (van horen zeggen, dus weet niet of het daadwerkelijk zo is), moet wel zeggen dat er wel plaatjes van zadels tussen zitten :9

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:31

oo kan je ook tegen de zadelmaker zeggen welke prijsklasse je hebt?( sorry ik heb totaal geeb ervaring daarmee )

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:32

Hey trouwens Grid.
Weet jij hoe het zit mbt de evenementenvergunning en verzekering voor een evenement?

grid

O haha diabelle je hoeft je niet te verontschuldigen ik vond het gewoon grappig dat je het zo noemde :D

idd pridje je geeft gewoon aan wat je ongeveer te besteden heb :j dan neemt ie die klasse en misschien wat hoger en wat lager mee en misschien nog 1 bijzondere waarvan ie denkt dat ie misschien beter zou passen en dan kun je aan de slag met passen en uitzoeken 8-)
Laatst bijgewerkt door grid op 30-01-10 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackZelda

denk het wel hoor, dan houden ze daar rekening mee!. Denk sowieso dat je beter een goede kwaliteit tweedehands kan nemen, dan een mindere kwaliteit nieuw zadel

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:34

Dit topic begint mede doordat de snelheid in het andere topic door de mensen niet meer bij te houden was, maar.............gaat hier inmiddels ook behoorlijk rap hoor _O- _O-

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 20:39

Jemigdepemig hihi :D
Dat gaat lekker hard hier!!

Verrassend en leuk, zoveel nieuwe mensen, bekende mensen en ook zoveel ontzettend leuke (s)tinkers!!

Korte samenvatting, als ik op alles ga reageren vul ik 1 hele pagina denk ik }>
Jayney, Hilversum *\o/* lekker in de buurt! Mooie Sweeny, jammer dat ie weg gaat voor je.
Zwemmen met je paardje? Nooit gedaan, lijkt me heerlijk, ga in het voorjaar voor het eerst naar het strand met Janus. 1 voordeel: hij wordt vanzelf moe, want ik denk dat we gaan vliegen de 1e keer :):)
Oranje sokken??? Nog nooit gezien, alleen wel hele vieze zwarte sokken die eigenlijk wit zouden moeten zijn :+ Misschien teveel worteltjes gegeten?
Mooie zwemfoto Pridje!! +:)+
Hallo Cindy! Prachtige Baileys.Die tweede foto is geweldig met die hoed op! =:)
CP112, bekend van het vorige topic! mooie guus en Kayla. Vind Guus echt een leuke naam voor een paard :D
Eevee naar de tulpen. Viel beetje tegen helaas...
Zelda lekker in het zonnetje! Beter dan al die sneeuw!
Pridje:Hallo ook bekend van het vorige topic. Je zal wel een bijzondere band met je tinker hebben nu! Fijn dat je nu letterlijk een levende herinnering aan je moeder hebt Y;(
Grid: ook al een bekende met mooie Sayla!
Hallo Hanneke, wat een knuffelbeertje heb je daar! Leuk 2 blauwe ogen, Janus heeft er ééntje
Afbeelding
Seahorse: om jaloers te worden, zoooo dicht bij het strand!! Ben benieuwd of je de juiste tinker tegenkomt!
Hallo Steffy, ook welkom hier, ssmellt 6 tinkers.... wauw :wow:
Hallo Annita. Slapende dekhenst, :Z geweldig! 1 ruin + 11 andere tinkers = 12. O, al weer ssmellt :9
Hallo Sabina, DiaBelle ziet er lief uit! En ze heeft een hobby.... eten... Wat is dat toch met die tinkers? ;) Diabelle nu al 1,40? Die wordt GROOT
Vervelende wond op die neus FC!! Jammer, zal wel een litteken blijven! Maar ja, klieren hè. Alleen zal hij er waarschijnlijk niets van geleerd hebben!!

Haha wat leeftijden betreft .... Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste was maar neeeee Ik ben voorbijgestreefd *\o/* :):) *\o/*

Ik heb voor Janus een Knight Rider zadel, type Admiral. Ben er heel erg tevreden over. Knight Rider is te verkrijgen in verschillende boombreedte, dus ook voor de "schommelstoelen", is kwa prijs redelijk (Admiral is geloof ik één van de duurdere) en het zadel bevalt mij heel erg goed.
Ben heel tevreden over Godfried, zadelmaker! Echt een vakman, die ook niet de hoofdprijs vraagt.

ahum zie nu al dat ik weer achterloop |o evenkoffiepauze hijg hijg

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:40