volgens mij wilde ze het goedmaken dat ze altijd in de viezigheid rolt door zich helemaal wit te maken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
maar moest wel lachen om deze foto
:
, zo snel doorlopen dat het baasje je aan de manen moet vasthouden en zorgen dat je het terrein niet afloopt
, en dan ook nog dwars voor een rijdende auto gaan staan EN op de voeten van de baas lekker gaan staan...

KiWiKo schreef:jullie kunnen er misschien om lachen................ ik vind het ongepast........
ik zou niet willen dat een paard zoveel scheit aan mij had..........
zij schreef:moet zeggen dat die van mij dat ook niet moet flikken hoor andrea... voor t zelfde geldt loopt t verkeerd af???
, ik was natuurlijk ook boos....maar als je dan naar z'n hoofdje kijkt kun je niet lang boos blijven en

Andrea_ schreef:zij schreef:moet zeggen dat die van mij dat ook niet moet flikken hoor andrea... voor t zelfde geldt loopt t verkeerd af???
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem erna ook heb gestraft, ik was natuurlijk ook boos....maar als je dan naar z'n hoofdje kijkt kun je niet lang boos blijven en
moet ik in mijn eigen lachen.....

Bandida schreef:Op voeten staan, er vandoor gaan, mensen ondersteboven lopen?? Dat zijn toch geen tinkergrapjes, dat is gewoon een ongehoorzaam paard
en kijkt je daarna aan met een uitdrukking van : KNAP HÈ
dat ik dat kan.
een hindernis en slaat tijdens de volte opeens af en springt er overheen (er was ook iemand aan het springen in de bak)

LecyTinker schreef:Bandida schreef:Op voeten staan, er vandoor gaan, mensen ondersteboven lopen?? Dat zijn toch geen tinkergrapjes, dat is gewoon een ongehoorzaam paard
Zeker te weten, maar die smoel erbij trekken naderhand zo van? HUH? Das tinker...
(Probeer het leuk te houden. Dit topic is gewoon om grappige tinkerstreken te vermelden en elkaar samen te steunen in de klunzige tinkerstreken die we moeten doormaken. Ga aub niemand aanvallen hier, dit moet leuk blijven.)
FitzChivalry schreef:Ik heb het idee dat het ook vaak niet echt ongehoorzaamheid is, meer ondeugd gecombineerd met lompigheid..