Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben net als jij trouwens ook moeder en mijn man werkt ook afwisselende diensten. Heel lastig met onse hobby
) en bij de Irish Tinker Stable ben je vast ook welkom. Mocht je meer in het zuiden zitten, zou je bijv. een langs kunnen gaan bij Gypsy Giants (http://www.gypsygiants.com). Die hebben naast tinkers ook Drumhorses, en zijn zeer aardige mensen. Ik weet zo 1-2-3 geen andere fokkers in het zuiden? onley schreef:ik denk ook dat ik het ga doen
meneer is net op mijn voet gaan staan
hij kan er nu niet uit en is vreselijk nu hij heeft echt wel zijn trainingen en beweging nodig.
Dat ze nog niet beleerd is zal ik op de koop erbij moeten nemen en moeten gokken, overigens in haar box was ze wel erg rustig en lief.
wel ermee rekening houdend dat het erg druk was en er veel nerveuse paarden stonden te draaien.

plientjedres schreef:tja ik kan nu ook al 3 weken niet rijden ivm met het weer.
maar ik kan er zometeen gewoon weer op stappen en niks aan de hand.
ze staat wel buiten overdag, dat scheelt natuurlijk wel.
het zijn gewoon heerlijke ontspannen paarden.

Mariska_28 schreef:En toch... zou ik als ik jou was nog naar wat meer tinkers kijken. Ze is idd niet zo heel groot en heeft weinig sok, en het zou zonde zijn als je straks toch spijt krijgt dat je niet verder gekeken hebt. Ik weet niet precies waar je woont, maar je bent welkom hier eens te komen neuzen (neem dan meteen die motley voor me mee, en die ghost mag ook wel![]()
) en bij de Irish Tinker Stable ben je vast ook welkom. Mocht je meer in het zuiden zitten, zou je bijv. een langs kunnen gaan bij Gypsy Giants (http://www.gypsygiants.com). Die hebben naast tinkers ook Drumhorses, en zijn zeer aardige mensen. Ik weet zo 1-2-3 geen andere fokkers in het zuiden?
onley schreef:Dat heeft die Fjinker van mij op dit moment ook... door de wintervacht lijkt het altijd veel meer (mooi moment ook om foto`s te makenze heeft sokken nu waar je U tegen zegt hoor![]()
ben blij dat ze die sokken heeft haha
)