elinedeau95 schreef:het eenigste nadeel deel vind ik om ze wit te houdenze gaan precies met hun witte plekken in de modder ligen
Daarom heb ik ook een zo goed als zwarte tinker, op een kolletje, sok en voetje na
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MysticTinker schreef:Dat heet niet lomp, dat heet slecht opgevoed
dat is echt wel lompheid en niet slecht opgevoed! Het is geen arabier of een volle kwpn als je die soms gewent bent
snowdon schreef:Wat Nanette omschrijft klinkt wel als lomp, maar zo ken ik bijna geen enkele tinker hoor
hij is geweldig en die andere 4 doen allemaal zo lomp ken trouwens ook een friesx kwpn die precies het zelfde doet
Eigenlijk intelligent dus
) goed. Kascha precies hetzelfde, superbraaf, maar niet voor iedereen!
snowdon schreef:Is ook grotendeels opvoeding en kopieergedrag, je maakt/houdt ze lomp
Paard treedt jouw ruimte binnen als hij op je tenen staat en dat is een dominantie-spelletje, gewonnen door het paard in dit geval, want hiermee verplaatst hij jou uit zijn ruimte. Zorg dus dat je paard uit jouw ruimte blijft door hem niet zo dichtbij te tolereren dat hij op je tenen kàn staan
En ik weet niet of dat bij alle zo is bij delano wel ze zijn eigenlijk heel gevoelig met een laagje als je nog niet door dat laagje heen bent en nog op de vacht kijkt zien ze er sloom, lomp, eigenwijs uit. Nouja ik ben momenteel tot delano's hart gekomen en hij is gewoon lomp en eigenwijs maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik zie nu zo veel meer goede kanten van hem. Dat laagje is best vervelend op me af komen stijgeren bijna een hoef tegen mijn hoofd aan. negeren, op een buitenrit met een ruiter op zijn rug mij ondersteboven lopen....toen heb ik hem duidelijk gemaakt zo gaan we niet beginnen dit laagje duurde trouwens een jaar
Er hing is een meisje van 6 over zijn hoofd heen met de voetjes van de grond hij vond dit zo fijn. En ik zei stap er maar op een ronde stappen en hij bokt me toch dat meisje van zijn rug af
ze heeft niks hoor kon haar zo opvangen uit de lucht. Hij ging wel piepen als een hond maar kreeg net te horen dat dit spijt zou kunnen zijn en dat kan best... Nou weer wat info over een tinker nouja x kwpn dan he