Was ik weer Twee kruiwagentjes mest geschept. Uitgebreid met mijn kleine veulentje geknuffeld (van bijna anderhalf ) en hem toegefluisterd dat het echt een heel mooi mannetje wordt. Hij is nu wat afgevallen (geminderd in krachtvoer) en hij krijgt echt een mooi breed ruggetje nu en lekker dikke shetlanderbillen.
Ziggy was ook een etterbakje, Die kreeg wel eens een tik. Maar daar was hij nooit snel van onder de indruk. Meestal gaf ik een flinke tik op zijn neus. Maar dat is sporadisch wel een keer voorgekomen. Nu hoef ik maar mijn vinger op te steken en hem flink toe te spreken en hij is koest
Net mijn toettoet gewassen. Het leek wel een rally auto, nummer bord was niet meer te zien achter (misschien dat ik daarom de laasten weken wel geen boetes heb binnengekregen ) Er zat een dikke laag bagger aan de dorpel gekleeft van wel 1 cm dik Morgen solli gesprek dus moet wel netjes voor de dag komen.
Daarna nog even de oude paneeldeuren geschuurd. Heb mijn hand natuurlijk weer open gehaald aan een roestige spijker. Zien mijn handen er weer gehanvend uit
Puchje
Geplaatst: 19-11-09 13:13
HAHAHA Janet, dat herken ik Moet zo weer naar school, ik heb ook maar ff mn auto gefatsoeneerd, alle McDonalds zakken eruit en de banken gewoon rechtop gezet, zakken voer keurig in de achterbak, whaha, dat ding ziet er niet uit
Travis heeft van mij ook wel eens een flinke klap op zijn neus gekregen hoor. Toen hij over de stal wou springen heb ik hem echt een fikse lel gegeven. En goed getimed, dat was nog het mooist. Nu heb ik hem al heel lang geen "straf" meer moeten geven, hij luisterd goed
Janet de rally auto weer toonbaar gemaakt hahaha ik heb vorige week de auto helemaal schoon geaakt van binnen, kreeg op mijn donder van vriend lief, dat hij geen zin had om als een rondrijdende boerderij met de auto weg te gaan hihi
Moet zeggen sinds dat die deuk erin zit, en niet vergoed wordt. Rij ik er ook wel naar. Ik rag met die auto, niet te zuinig Door de bagger, door plassen zelfs het kavelpad op bij wilco thuis. Het kan me niet meer zoveel schelen. Hij is toch al afgeragd.
laatst voor de eerste keer mee op de snelweg geweest. Nou hij joelde erover dacht dat hij ging ontploffen
Was lekker vroeg naar bed gister! sorry Puck! hihihi Maar van dat zadel heb ik wel gelezen! hihihi zal wel te laat zijn, maaar heeeeel veeeel succes op school! 12 december meeten... hmmm misschien dat ik dan ook wel ergens ff crash! altijd gezellig.
Vodafone sucks!
Bianca goed om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad en Mohr leert een lesje... achos
Janet das goed nieuws! en voordat ik het vergeet of weer druk heb, ik duim voor je morgen! iiieeeuw een brutale bruine rat... minder fijn!
ahhh Berdien, wat een mupke!
hihihi rijdende vuilnisbelten.... me 2!
nou, heb net funtioneringsgesprek gehad en ben fully effective bevonden! boeiend, ben veel benieuwder wat het effect op mijn loonstrook is! gnagnagna
Niamh heeft een gezellige middag voor de boeg, Trea belde net om ze mee uit wandelen te nemen.... Dan gaat desie op Hobje en Damian neemt niamh mee. Ze is zo lief voor kinderen, als die maar genoeg knuffelen... hihihi mijn lekkere dikke zwangere muts!
ringelberg
Geplaatst: 19-11-09 13:46
goeiemiddag
Cecile een superopening.
Trea een dikke
Puck veel sterkte straks
Ik vond de tik ook wel een beetje heftig om te zien,aan de andere kant,wie weet hoe vaak hij al gewaarschuwd is.Nou moet ik zeggen dat ik er gewoon ook op sla als ik echt gebeten wordt hoor maar probeer altijd om t hoofd niet te raken.Verder doe ik ook altijd als puck,ik sta soms de raarste bewegingen te maken om ze uit mn ruimte te houden,zal er best leuk uitzien
Ik heb dus t eind van t topic gemist,ik lag gisteren met ruim 39 koorts op bed,was echt heel ziek.Nu gaat t wel weer,ben een beetje zweterig en snot komt overal uit.
Ga nu maar even moet verzamelen om de doggies uit te laten...doei
Ik ga nog even wat klusspullen halen (alweer... ) Dure hobby... Dacht dat paarden duur waren...
Chanel_
Geplaatst: 19-11-09 14:06
_janet_ schreef:
Foto ziet er heftig uit waar mohr een tik krijgt
Gek he dat ik zo'n gezicht trek, deed gelukkig ook geen zeer . En hij was daarin tegen al de hele tijd aan het etteren, en gwn ineens uit het niets in me arm bijten. Nou dan krijgt hij idd gwn een mep van me, laat me toch zeker niet bijten. En het interreseerde hem geen drol, ging gewoon door,dat zie je ook wel aan de foto erna .
Chanel_
Geplaatst: 19-11-09 14:20
Goede middag
Werkse TK, en Eevee
Trea heel veel sterkte de komende tijd Lekker weekendje weg geweest Troute Niahm
Bianc, toch nog gezellige avond gehad Mich een kater Leuke foto's
Heey Lois
Puck slecht geslapen vanacht Succes vandaag
Dagmar, kort dagje gewerkt, moet je daar voor vroeg uit je bed
Heey Grid, heb je het zo druk
Heey Maya
Lieve foto's Berdien van je hondje
Ellen, goed functioneringsgesprek gehad Niahm lekker aan de wandel met Trea en de rest
Was ik weer.. Pff... Ben wel ff op mn nummer gezet. Was niet prettig, maar probeerde het wel volwassen op te nemen.
Ellen, wat goed van je functioneringsgesprek! En ja, je bent commercieël of je bent het niet, meteen lobby-en over je salaris, en gelijk heb je Maar van mijn zadel meende ik serieus Trea en Ellen genieten volop van de zwangere Niamh, heerlijk
Fijn Bianca, dat de vriend van Michel je kon opvrolijken. Scheelt toch weer. Heb je ook wat beter geslapen daarna?
Inge, beterschap meid. Laat het lekker over je heen komen en vooral niet gaan vechten, echt goed uitrusten hoor!
neuhh heb niet geslapen, had een kotsende man naast me, net als dat ik de hele ochtend achter een zetpil ben aangegaan tegen spugen en misselijkheid... daarna eindelijk om 12.00 uur mijn bed in omdan weer naast een kotsende man te eindigen... dan nog mensen die bellen en ik moet vannacht mijn nacht, heb dus helemaal niet geslapen vannacht en vandaag niet.... je kan me dalijk dus opvegen.
Een veulen/ paard wordt niet kopschuw van 1 keer meppen hoor, als je het maar op het juiste moment doet (zijn moeder geeft hem tegenwoordig een kopstoot, dat is wel even iets harder dan dat tikkie van ons) Hij was dus de hele tijd opdringerig aan het doen, pakte toen haar velletje echt finaal vast (helaas chant loopt met blauwe plek nu) en beet echt gemeen. nou hij had van mij dus net zo'n opdonder gegeven en misschien wel harder ook. Simpel hij mag niet bijten, na wegduwen, terug op de plaats zetten (na opdringerigheid dus) dan nog niet luisteren en dan ook nog eens bijten, tja dat is een tik verdienen...
En hij was zo kopschuw dat hij daarna dus net zo hard doorging (en wij hem maar weer op zijn plaats zetten ) eigenwijze drol
Hij is inderdaad nog niet afgespeend, logisch als hij nog niet verkocht is, dan laat ik hem zo lang mogelijk bij de moeder lopen. Eerst zou hij met 6 maanden afgespeend worden en nu is hij over 3 dagen 7 maanden, dus mooie leeftijd.
Ik ga de kids van school halen voor ik te laat ben
Oh, Bas was geloof ik 9 maanden toen hij werd afgespeend
vuurtoren
Geplaatst: 19-11-09 15:56
Ja hoor het nieuwe topic en al op bladzijde 6 pfff dat beloofd wat veel plezier meiden. Ik ga maar weer eens thee voor Annique zetten die is niet vooruit te branden en alle spieren doen zeer. Ze is zelfs niet naar stage en dat betekend dat ze zich wel heel beroerd voelt zelfs die arme Pal moet nu al de hele week door mij en mijn vriendin Gerda (eigenaresse van Lord X) gedaan worden. Oja ik zag iets over auto's mijn man zegt dat die van mij op een stal lijkt