Hopelijk komen nog meer inschrijvingen bij.

Hoewel we zeker niet mogen klagen, want we krijgen onwijs veel enthousiaste reacties.
We hebben nu 22 combinaties(15 dressuur, 7 springen, 11 rit, 5 mennen).
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snowgirl38 schreef:cannie schreef:@ starjo; Heb het veranderd, staat nu ingeschreven bij de L1.
Gaat wel snel zo, 10 punten in 4 wedstrijden! Zal ik je gelijk maar inschrijven voor de L2
Nou zet Starjo maar in de M1 hoor, ze gaat als een speer
starjo schreef:Zet mij maar op voor L1, ik had opgegeven voor B dressuur, maar inmiddels nu al 10 punten in 4 wedstrijden gereden.![]()
Mocht zowieso al L1 starten , maar ik wil Bing niet gelijk aan zwaar werk zetten , ben dus gewoon B begonnen.,en rij tot na de selecties en kring en regio nog in de B , maar daarna ga ik toch L starten
![]()
Wel leuk dat er aan deze kant ook veel animo is voor de tinkerdagen, en voor ons lekker in de buurt.![]()
Ik heb eventueel nog twee stallen vrij voor de liefhebber, voor diegene die nog geen plekje hebbenom hun paard te stallen dat weekend, Wij zitten 20 min a 30 min van Rockanje af.
kiss schreef:starjo schreef:Zet mij maar op voor L1, ik had opgegeven voor B dressuur, maar inmiddels nu al 10 punten in 4 wedstrijden gereden.![]()
Mocht zowieso al L1 starten , maar ik wil Bing niet gelijk aan zwaar werk zetten , ben dus gewoon B begonnen.,en rij tot na de selecties en kring en regio nog in de B , maar daarna ga ik toch L starten
![]()
Wel leuk dat er aan deze kant ook veel animo is voor de tinkerdagen, en voor ons lekker in de buurt.![]()
Ik heb eventueel nog twee stallen vrij voor de liefhebber, voor diegene die nog geen plekje hebbenom hun paard te stallen dat weekend, Wij zitten 20 min a 30 min van Rockanje af.
wat leukMet Jewel moeten we nog 4 wp in de dressuur mennen dan zijn we ZZ
![]()
en met die twee zijn we nu bezig een veulentje te maken, wat moet daar wel niet voor moois uit komen=