Hopelijk komen nog meer inschrijvingen bij.
Hoewel we zeker niet mogen klagen, want we krijgen onwijs veel enthousiaste reacties.
We hebben nu 22 combinaties(15 dressuur, 7 springen, 11 rit, 5 mennen).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,en rij tot na de selecties en kring en regio nog in de B , maar daarna ga ik toch L starten
om hun paard te stallen dat weekend, Wij zitten 20 min a 30 min van Rockanje af.
Snowgirl38 schreef:cannie schreef:@ starjo; Heb het veranderd, staat nu ingeschreven bij de L1.
Gaat wel snel zo, 10 punten in 4 wedstrijden! Zal ik je gelijk maar inschrijven voor de L2
Nou zet Starjo maar in de M1 hoor, ze gaat als een speer
Nee joh
starjo schreef:Zet mij maar op voor L1, ik had opgegeven voor B dressuur, maar inmiddels nu al 10 punten in 4 wedstrijden gereden.![]()
Mocht zowieso al L1 starten , maar ik wil Bing niet gelijk aan zwaar werk zetten , ben dus gewoon B begonnen.,en rij tot na de selecties en kring en regio nog in de B , maar daarna ga ik toch L starten
![]()
Wel leuk dat er aan deze kant ook veel animo is voor de tinkerdagen, en voor ons lekker in de buurt.![]()
Ik heb eventueel nog twee stallen vrij voor de liefhebber, voor diegene die nog geen plekje hebbenom hun paard te stallen dat weekend, Wij zitten 20 min a 30 min van Rockanje af.
Met Jewel moeten we nog 4 wp in de dressuur mennen dan zijn we ZZ
= kiss schreef:starjo schreef:Zet mij maar op voor L1, ik had opgegeven voor B dressuur, maar inmiddels nu al 10 punten in 4 wedstrijden gereden.![]()
Mocht zowieso al L1 starten , maar ik wil Bing niet gelijk aan zwaar werk zetten , ben dus gewoon B begonnen.,en rij tot na de selecties en kring en regio nog in de B , maar daarna ga ik toch L starten
![]()
Wel leuk dat er aan deze kant ook veel animo is voor de tinkerdagen, en voor ons lekker in de buurt.![]()
Ik heb eventueel nog twee stallen vrij voor de liefhebber, voor diegene die nog geen plekje hebbenom hun paard te stallen dat weekend, Wij zitten 20 min a 30 min van Rockanje af.
wat leukMet Jewel moeten we nog 4 wp in de dressuur mennen dan zijn we ZZ
![]()
en met die twee zijn we nu bezig een veulentje te maken, wat moet daar wel niet voor moois uit komen=
die alles al in de genen heeft zitten en gelijk in het ZZ kan starten, dit bakken die twee er gelijk ff in mee.

Verwacht er ook eigk niks van... Grote kans dat we niks behalen met m'n sokloze tink