Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

midgie schreef:Jongens en meisjes ik word verlegen van jullieik ben niet super ik ben gewoon een watje die geen dierenleed kan verdragen in welke vorm dan ook .
Denk dat jullie allemaal hetzelfde zouden doen voor een dier.
Ik was meer opzoek naar zijn achtergrond, een blind hengstje moet toch ergens opvallen lijkt me.
Het is gewoon een van de vele die een kans verdient en die ik hem wil en kan geven.
Dat je dan ook zo verliefd erop gaat worden in 3 dagen, ja dat is denk ik liefde op het eerste gezicht![]()
Normaal val ik op vollere mannen
Maar dit mannetje moet nu eerst rust, regelmaat en een hoop liefde gaan krijgen.
Ga dit topic volgen, ben heel benieuwd hoe hij opknapt! 

silas schreef:misschien kan je met het chipnummer een email naar de stamboeken sturen zodat zij misschien kunnen zien wat het originele paspoort moet zijn...
Mits hij uiteraard door 1 van de stamboeken is gechipt....
midgie schreef:Dus ik heb echt hoop dat het een heerlijke vent gaat worden en hoop echt dat hij niet helemaal blind is, maar ja de tijd moet dat even uitwijzen.
hij reageert in elk geval niet op een lampje in zijn ogen, knippert zelfs niet, dus ja even afwachten.
midgie schreef:silas schreef:misschien kan je met het chipnummer een email naar de stamboeken sturen zodat zij misschien kunnen zien wat het originele paspoort moet zijn...
Mits hij uiteraard door 1 van de stamboeken is gechipt....
ik heb al samen met een vriendin zitten google
Zijn Chip begint met 967, dat is een nr die door handelaren worden gegeven met een goedkopen chipper dachten we begrepen te hebben,
Ik heb hier 20 boekjes liggen en die beginnen allemaal met 52 .
Of hij is in het buitenland gechipt ,Belgie misschien? ik heb geen idee.
We zijn aan het zoeken en ik kan idd de verschillende stamboeken eens navragen of zei een link voor me hebben.
Moet ook even kijken of er echt een chip in zit en dat gebeurd al sde DA weer komt, maar hoop voor die kleine dat hij nog even weg kan blijven want dan gaat het goed met hem tenslotte