Ben niet bijgelezen... Wel de opening natuurlijk bekeken... Gaaf gedaan Annique! En Arjan die alweer bijna naar huis mag
Vanavond condoleren en morgenmiddag wordt mijn oma begraven... Hoop van harte dat het weer droog is..... Ben paar keer wezen kijken, maar ze ziet er nog steeds uit als mijn oma... Weinig geleden, vol gezicht.... Ben ik wel blij mee eigenlijk... Maar ga haar zeker missen....
Jullie zien me wel weer verschijnen.... effe de stal op orde maken, zodat de meiden het vanavond wat makkelijker over kunnen nemen....
Liesbeth, heel veel sterkte morgen!!! Leon naar de kappert geweest
En... Puck de speurneus is zojuist met de auto gaan rijden om een bak te zoeken, omdat ik er van overtuigd was dat er op 10 min rijden eentje was. Helemaal om dat erf heengereden, en mooi geen bak.. Dus ik rij mopperend naar huis, rij ik over de parallelweg naar stal, zie ik in een flits links van me iets wat op een bakomheining lijkt. Dus ik zet de auto in de achteruit, spiek tussen de heggetjes door en JAWEL! Een omheining compleet met bakbordjes en lichtgeel zand Op nog minder dan 5 minuten stappen van stal
Ik heb net op Google Maps nog eens zitten zoeken, en jawel, ik had gelijk. Nu zag ik ook gelijk bij welk erf het hoort. Ik hoop echt zo dat ik daar terecht kan!!!
Ik ga weer moed verzamelen en dan deze week erlangs. Zal ik met of zonder Nigel gaan?
Alleen de mensen zijn hier rond Nijmegen toch wel vrij afstandelijk en wantrouwend... Ik hoop écht dat het leuke mensen zijn daar... Anders ben ik toch gebonden aan mijn modderwei of een manege die 10 euro per keer vraagt....
Kijk Rood is mijn wei, paars is de bak, blauwe route is denk ik 4 minuten stappen
Laatst bijgewerkt door Puchje op 11-11-08 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Liesbeth, sterkte bij de begrafenis van je oma! Hoop voor jullie dat het idd niet regent!
Arjan, je bent in ieder geval voor de kerst thuis! Verveel je je nog erg daar?
Puck: Ik zou zonder Nigel gaan, en misschien aanbieden eens ergens mee te helpen als tegenprestatie ofzo? Oh, en je krijgt de groetjes van Veerle terug hoor!
Hier waait het erg hard, wat op zich fijn is, want dan komt al dat blad tenminste eens van de bomen. We hebben echt elke keer een berg in de tuin liggen.
Puchje idd Wie niet waagt wie niet wint en 1st maar eens zonder Nigel of je moet er toevallig met paard langrijden als ze buiten bezig zijn en "toevallig" aan de praat raken
Is het zo erg rondom nijmegen ?! had ik toch eigenlijk niet verwacht
Zie wel dat er behoorlijk wat stallen staan weet niet voor wat voor dieren? maar ihkv dierziekteverspreiding kunnen ze daardoor wel moeilijker doen als je er met je paard "tussendoor" moet ... als je er van buitenomheen kunt vinden ze het vaak een minder probleem
SUCCES!!
idd marleen komt geen eind aan de bladeren al vind ik het zo in bos en park wel mooi gezicht thuis in de tuin is het maar lastig (en deur open en ook nog eens alles naar binnen )
Lies sterkte ermee
eefje dus ook al tijdje kwakkelig
Laatst bijgewerkt door grid op 11-11-08 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
In het bos is het prachtig, van die ritselende bladeren onder je voeten en om je heen, maar in de tuin moet ik het wel weghalen, anders gaat oa het gras dood. Wij hebben een stuk of 7 gigabomen om het huis staan, heel mooi, maar nu dus even niet handig.
Zou ook zonder paard gaan, met paard staat nogal "nou en daar ben ik en ik wil van jullie bak gebruik maken. NU." Ik zou dan nogal geneigd zijn om nee te zeggen eerlijk gezegd
Mijn scriptieplannen zijn goed gekeurd, dus ik ben helemaal blij.
Voel me beroerd maar verveel me ook. De hele dag bankhangen gaat ook vervelen.... Gelukkig heb ik uitzicht op de paardjes, en die zijn met dit weer nogal actief, da's wel leuk!
Echt waar? Hier is het.. onstuimig maar droog. In Groningen scheen de zon gewoon!
Ik vind All Stars ook heerlijk. Heb me er lang tegen verzet, aangezien iedereen er mee liep maar heb nou twee paar "nette" en werkschoenen. En die werkschoenen liggen van binnen helemaal aan gort, dus die worden gedegradeerd tot stalschoenen