Ben lekker terug van vergadering.... mijn laatste.... nu nog een ledenvergadering en dan zit mijn taak als secretaris/penningmeester er weer op.... heerlijk....
Heb ook zin in de hengstenkeuring zaterdag. Ga er lekker vrijdagavond al heen en blijf in de buurt overnachten.... super.... lekker effe zonder man en kids met een paar maffe bokkers opstap
TM : doos vind ik geen naam voor een hond... vreselijk.... gelukkig maar dat het een lief beessie is...
Heb weer mooie foto's gezien.... zal er ook nog effe 1 plaatsen... kijken of we aan de 500 kunnen komen.....
Ikke dus mooi niet, want ik duik mijn bedje in.... morgen weer werken en morgenavond weer dansen.... *o/* mijn dagen zijn weer gevuld....
Deze foto's is nog van de vakantie.... toen had ik 2 logeetjes... ook lekker zwart.....

Heb ik jullie ooit mijn schorriemorries wel eens laten zien? (kids) Zijn ook schatjes hoor....zeker als ze slapen
De jongste kijkt een beetje verdrietig, was net omver gelopen door de hond van schoonpapa.... deze foto is met de kerst genomen, normaal zien ze er uit als mijn paardjes : modderig
Wat kunnen mensen dieren toch aandoen, die stakkerds. Echt prachtige volbloeden, en dan zo laten verkommeren. Nou ja, in Spanje hangen ze greyhounds op als ze niet snel genoeg meer zijn, galgo espanol heten ze daar. Een kogel kost blijkbaar al teveel 

en
, binnen een uur was het voorbij en ging hij weer eten, en daarna slapen.