[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:19

Zou wel moeten eigenlijk...... zou het balen vinden als ik morgen op kom en zie dat het vol gekletst is...

Ben lekker terug van vergadering.... mijn laatste.... nu nog een ledenvergadering en dan zit mijn taak als secretaris/penningmeester er weer op.... heerlijk....

Heb ook zin in de hengstenkeuring zaterdag. Ga er lekker vrijdagavond al heen en blijf in de buurt overnachten.... super.... lekker effe zonder man en kids met een paar maffe bokkers opstap

TM : doos vind ik geen naam voor een hond... vreselijk.... gelukkig maar dat het een lief beessie is...

Heb weer mooie foto's gezien.... zal er ook nog effe 1 plaatsen... kijken of we aan de 500 kunnen komen.....

Ikke dus mooi niet, want ik duik mijn bedje in.... morgen weer werken en morgenavond weer dansen.... *o/* mijn dagen zijn weer gevuld....

Deze foto's is nog van de vakantie.... toen had ik 2 logeetjes... ook lekker zwart.....

Afbeelding

Heb ik jullie ooit mijn schorriemorries wel eens laten zien? (kids) Zijn ook schatjes hoor....zeker als ze slapen De jongste kijkt een beetje verdrietig, was net omver gelopen door de hond van schoonpapa.... deze foto is met de kerst genomen, normaal zien ze er uit als mijn paardjes : modderig

Afbeelding

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:30

Ja, Chev, ik heb het ook altijd moeilijk met dierenleed. Ben dus niet de enige hier Da's balen, 10 minuten lang reclame en toen ijsberen die robben opvraten. Dus de paarden komen de volgende keer eens terug Wat kunnen mensen dieren toch aandoen, die stakkerds. Echt prachtige volbloeden, en dan zo laten verkommeren. Nou ja, in Spanje hangen ze greyhounds op als ze niet snel genoeg meer zijn, galgo espanol heten ze daar. Een kogel kost blijkbaar al teveel Gelukkig zijn er hier al opvangcentra voor maar ik denk dat het wel enige moeite kost om die honden een goed tehuis te geven. Loslopen kan al niet want ze zijn gefokt voor de jacht dus rennen achter alles aan wat beweegt.

Mooi zadel gezien hier!

Fk bedoelt het vast ironisch Chubby. Mijn 2e bijrijdster zei ook dat het voor langere tijd zou zijn (had ik specifiek gevraagd) en na 2 maanden geeft ze er de brui aan vanwege kwpn'er die ze op mp zag en waarmee ze Z kan rijden. Ze heeft wel netjes een maand opzegtermijn in acht genomen. Met die kwpn'er kan ze niet naar buiten en ze is al zo'n stresskip. Maar jammer blijt het want rijden kan ze wel.
Nikitagogo, voor de BF had ik toch wel een singel van 75 cm nodig geloof ik, de grootste. Anders zitten die gespen zo laag. Maar het verschilt nog weleens, zomer of winterbuik

Leuke kids Indezz! Echte Hollandse smoeltjes

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:35

Ik kan er verder niets over zeggen, stel voor dat er wordt meegelezen...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:36

Indezz - leuke kids heb je, echt iets om heel trots op te zijn

Ik stuur je nog een PM, ben je niet vergeten hoor....

Hier even 2 foto's uit het jaar 2001, de tijd dat ik een Egyptische vriend had voor 8 maanden. Het is niet degene op de foto's, maar wel een broer van hem. ben in 2001 wel 3 maanden in Egypte geweest en in totaal ik denk z'on 10 keer geweest tot nu toe. Heb toch wel wat kennissen her en der gemaakt en ook veel bij mensen thuis geweest. Heb dus Egypte van binnen en buiten leren kennen, is dan ook mijn 2e vaderland geworden.....

It's me...

Afbeelding

Mijn vriend Ayman Abt El Azeem, had nog nooit op een paard gezeten en maar rondscheuren op die arabiertjes...., hij was alleen zijn aansteker verloren, ha ha ha. Voor de rest geen klachten gehoord. Vind het nog steeds knap van hem dat hij dat toen durfde. Ik heb nog steeds contact met hem en het is een echte goede vriend van mij geworden en voor de rest van mijn leven hoop ik. Hij kan zeer goed zingen en speelt elke dag voor publiek met zijn muziekinstrumenten en verdient daar zijn brood mee.

Afbeelding

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:43

pffffff foto's foto's, ik maak nooit foto's..

Afbeelding

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:44

Soxje schreef:
Nikitagogo, voor de BF had ik toch wel een singel van 75 cm nodig geloof ik, de grootste. Anders zitten die gespen zo laag. Maar het verschilt nog weleens, zomer of winterbuik

De grootste Barefootsingel is 85cm, maar die is er alleen in zwart. Koot en Mira hebben allebei de 75cm.

Leuke foto's NikitaGoGo!!
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 09-01-06 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:45

Jeetje, wat kunnen jullie l*llen. Ik heb iets van 6 bladzijden moeten door ploegen en weet nu niet te reageren.

Alleen dat de loopband wel mijn favoriet is. Zou er ook wel 1 thuis willen hebben, maar die kost rond de 800 euro.
Op de sportschool kijkt ik lekker animal planet onder het lopen zo'n 3 kwartier.

nog even mijn andere forums kijken en dan slapen

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:49

Leuke fotootjes gezien.

Ga toch kijken voor de singel, heb ook nog een vzh gekocht waar een versleten singel bij zit.

Doos is inderdaad geen naam voor een hond. Ben dan altijd wel benieuwd wat voor mensen hun hond zo noemen

Ga nu ook slapenn en van alle mooie hengsten die ik voor t eerst life ga zien

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:52

Als je die 2 van jou meeneemt, dan kunnen die gekeurd en gefotografeerd worden....

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:53

Boya - nog even wakker blijven.....!!

Hier nog een foto van mijn 2 hengsten. Die hebben 2 seizoenen bij elkaar gelopen en deelden ook maar 1 stal (voorjaar 2003 t/m winter 2004) en speelden en knokten ook heel wat af. Ik blijf het een mooie foto vinden. Keith de rechtse heb ik inmiddels verkocht in december 2004 en gaat tegenwoordig als ruin door het leven. De linkse is Maxolo.

Afbeelding

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:54

NikitaGoGo schreef:
Boya - nog even wakker blijven.....!!

Hier nog een foto van mijn 2 hengsten. Die hebben 2 seizoenen bij elkaar gelopen en deelden ook maar 1 stal (voorjaar 2003 t/m winter 2004) en speelden en knokten ook heel wat af. Ik blijf het een mooie foto vinden. Keith de rechtse heb ik inmiddels verkocht in december 2004 en gaat tegenwoordig als ruin door het leven. De linkse is Maxolo.

http://www.irishcobs.org/albums/keith/M ... .jpg[/img]

FF quoten, dan gaan de pagina's harder

Had deze op je site gespot. Gaaf hoor en lekker herkenbaar. Max is cool. Allebei van die heerlijk eigenwijze koppies. Weer FLIEFD
Laatst bijgewerkt door Schafstall op 09-01-06 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:55

Ik ga nog even een cola-whiskey halen....., ben een zuipschuit, weet het

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:55

Ik ga echt , moet morgen werken. BLEH

Schafstall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:56

fjordkootje schreef:
Als je die 2 van jou meeneemt, dan kunnen die gekeurd en gefotografeerd worden....

Nog even wachten.......

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:56

wie gaat het nieuwe topic openen????

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:58

Bonte schreef:

Jij?? of Fjordkootje met d'r nieuwe naam: MiraKoot

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:59

Ben even wezen kijken in de slaapkamer, mijn partner ligt al te ronken, was vanmorgen om 04.15 uur opgestaan. Ik wist dat hij een cola-whiskey gehaald had in de keuken, maar hij had hem niet opgedronken zoals ik reeds vermoedde, drink ik hem lekker op toch? Zonde van de cola.....

Mag ik dat doen Boya, dat nieuwe topic openen ??

Nah, jij mag het ook wel doen.....

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:00

Jij mag 't ook doen hoor, maar doe 't dan wel voordat je die whiskey cola opgeslokt hebt HIPS hihi

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:01

We gaan stemmen wie het nieuwe topic mag openen, ok?

Boya: 1

Bonte: 0

NikitaGoGo: 0

Edit: KootjeMira dan: 0

Nog meer gegadigden op dit uurtje ??
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 10-01-06 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:02

Boya schreef:
Bonte schreef:

Jij?? of Fjordkootje met d'r nieuwe naam: MiraKoot

Neehee, KootjeMira. Anders is 't verraad tegenover de Koot en gaat hij dit doen, billuh bijtuh:
Afbeelding

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:03

Dienie, van mij mag jij het doen, maar wel vanavond.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:04

Boya is nog steeds online, zit gewoon te wachten.....

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:04

Vanavond, maar schatje, dat duurt nog 24 uur..... minus 4 minuten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:05

pomtiedomtiedom...

Okee, cut! Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 10-01-06 00:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:05

was ik ook weer even.
mooie foto's gezien.
ik wou Irene veel sterkte wensen, met het verlies van haar grote vriend Clay, wat zal je hem missen, maar hij heeft vast hele mooie herineringen achter gelaten die jullie nooit zullen vergeten..

Ik heb voor de rets weinig bij gelezen heb het druk gehad met het ventje.
dierenarts is vrijdag geweest, moets even lang nadenken maar hij dacht dat het een geiriteerde been vlies was, dus deems heeft een spuit met pijnstillers en ontsteking remmers gehad, mocht maar 10 minuten lopen per dag, voor de rest rust.
na dat hij de spuit had gehad kreeg hij een reactie, en werd echt ziek, trillen, zweten, en heel erg hoge koorts, heb gelijk weer gebeld, en de veearts zei dat het binnen een paar uur over moest zijn, hij was zo zielig , binnen een uur was het voorbij en ging hij weer eten, en daarna slapen.
toen ben ik naar huis gegaan, om 8 uur weer getempt en toen was het 36.9, niet normaal wat een verschil, daar krijgen ze dus echt een klap van, nu zit hij steeds tussen de 37.4 en 37.8 geen koorts meer, heb ook nog poeder gehad voor de onsteking , waarvan ik vanavond het laatste heb gegeven, dus hoop dat het zo blijft.
hij is voor de rest oke, alleen een beetje fris.
sorry voor het lange verhaal, maar wou het toch even aan jullie vertellen.
hoop dat het nu goed komt met hem, want hij vind het niet echt leuk hele dagen op stal, ik laat hem wel in de binnen bak lopen nu.